Σχόλιο αναγνώστη στην ανάρτηση του Βεροιώτη "Ο Βεροιώτης ξεκαθαρίζει"
http://veriotis-veria.blogspot.com/2011/01/blog-post_5798.html?spref=fb
"εεερρρμ οχι τιποτα δε ξακαθαρισατε..ειμαστε ανωνυμοι γιατι θα μας πολεμησουν και καλα ανεργοι και κατι τετοια.Απο αυτα που βλεπω μια χαρα κατεθυνομενοι ειστε.Διαφημιζεται αυτους που γουσταρετε και θαβεται αυτους που δε...by the way καμμια σχεση αυτα που λεω με το Μιχαηλιδη ουτε που με νοιαζει...Τι ειδους ατομο θα εγραφε το παρακατω? "Τρίτον, ο κάθε πολιτικός, δημοσιογράφος, επιχειρηματίας ή άλλος φορέας, ακόμα και ανώνυμοι πολίτες, από δω και πέρα να προσέχουν που μιλάνε και πως εκφράζονται"...τι λες ρε μεγαλε..αντε να τους χεσω τους πολιτικους που οτι να ναι λενε ουτως η αλλως...ανωνυμοι πολιτες?τι στιγμη που χρησιμοποιεις ο ιδιος ανωνυμους πολιτες σε καταγγελιες?...χμμμ ελευθερια λογου το λεγανε νομιζω καποτε...ποτε επαψε να υπαρχει?Τι να πω ελπιζω πραγματικα να αλλαξει γιατι μεχρι τωρα αστα να πανε....
(τα σχόλια παρουσιάζονται αυτούσια)
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ
-
Αναστάτωση προκλήθηκε το απόγευμα της Τετάρτης 17 Ιουνίου στη Βέροια, όταν σημειώθηκε τροχαίο ατύχημα με τραυματισμό ανήλικης
-
Συναγερμός σήμανε το μεσημέρι του Σαββάτου (20/06) στο Βέρμιο, έπειτα από εκδήλωση πυρκαγιάς σε δασική έκταση κοντά στον επαρχιακό
-
«Η οικογένειά μας ήταν και είναι περήφανη για σένα» έγραψε στο facebook ο Χρήστος Σκουμπόπουλος
-
«Να διερευνηθούν πλήρως τα αίτια του περιστατικού και να αποδοθούν οι ευθύνες όπου υπάρχουν», ζητά το Σωματείο
-
Την τύχη του στο τηλεπαιχνίδι του STAR ο «Τροχός της Τύχης», με παρουσιαστή τον Πέτρο Πολυχρονίδη, δοκίμασε ο Παρασκευάς
-
Με μία από τις πιο δυνατές στιγμές της φετινής διοργάνωσης συνεχίστηκε το βράδυ της Πέμπτης, 18 Ιουνίου, η «Εύηχη Πόλη 2026», καθώς
-
Με ανεπανάληπτη επιτυχία και συμμετοχή που ξεπέρασε κάθε προσδοκία πραγματοποιήθηκε το βράδυ του Σαββάτου (21/06) η μουσική βραδιά στη
-
Δείτε αναλυτικά τις διακοπές ηλεκτροδότησης στην Ημαθία τις επόμενες μέρες
-
Μια ξεχωριστή βραδιά γεμάτη αναμνήσεις, συγκίνηση και χαμόγελα έζησαν οι απόφοιτοι του 1976 από όλα τα σχολεία της Βέροιας, οι οποίοι
-
Τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε το μεσημέρι της Δευτέρας 15 Ιουνίου στην οδό Σταδίου στη Βέροια.





Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε τα σχόλια να είναι σύντομα και να χρησιμοποιείτε nickname για τη διευκόλυνση του διαλόγου. Ο «Βεροιώτης» δεν υιοθετεί τις απόψεις των σχολιαστών, οι οποίοι και είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι για αυτές.