«Μια όμορφη σεζόν έφτασε στο τέλος της»
Ολοκληρώθηκε ένας όμορφος κύκλος συνεργασίας για τη Τζίνα με το «VOICE», έπειτα από μία σεζόν γεμάτη εμπειρίες, στιγμές και δημιουργικές συνεργασίες. Με μια ιδιαίτερα συγκινητική ανάρτηση, η ίδια επέλεξε να ευχαριστήσει δημόσια όσους στάθηκαν δίπλα της όλο αυτό το διάστημα, στέλνοντας το δικό της μήνυμα αγάπης και εκτίμησης. Σε μήνυμά της στα social media η Τζίνα αναφέρει:
«Μια όμορφη σεζόν έφτασε στο τέλος της. Ευχαριστώ όλο τον κόσμο που με στήριξε σε όλη αυτή τη διάρκεια. Ήσασταν φανταστικοί! Επίσης θέλω να ευχαριστήσω την επιχείρηση και όλο το προσωπικό καθώς και τους συναδέλφους μου! Όλα τα ωραία κάποτε τελειώνουν όμως τα ωραιότερα θα κρατάνε πάντα λίγο ακόμη!»





Αυτό δεν θα το αντέξουμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΝΑΤΡΙΧΙΑΣΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΟΥΚΛΑ - ΘΕΑ !!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ καλύτερα τραγουδίστρια της Μακεδονίας. Πρέπει να κατέβει Αθήνα να κάνει σπουδαία καριέρα το αξίζει!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚλαιω!!!!
ΔιαγραφήΆμα δεν παινέψεις το σπίτι σου θα πέσει να σε πλακώσει χαχαχαχα.
ΔιαγραφήΤΖΙΝΑΡΑ ΜΑΣ ΑΠΟΓΕΙΩΣΕΣ ΦΕΤΟΣ ΣΕ ΑΓΑΠΑΜΕ
ΑπάντησηΔιαγραφήΙΣΩΣ ΚΑΙ TZINA - GAGA
ΑπάντησηΔιαγραφή