Ολοκληρώθηκε η επανατοποθέτηση των κολονακίων στο πεζοδρόμιο επί της οδού Θωμαΐδου στη Βέροια, στο πλαίσιο παρεμβάσεων για τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας και της καθημερινότητας των πολιτών. Το συγκεκριμένο σημείο αντιμετώπιζε εδώ και μεγάλο χρονικό διάστημα σοβαρό πρόβλημα με την παράνομη στάθμευση οχημάτων, καθώς οδηγοί παρκάριζαν συνεχώς πάνω στο πεζοδρόμιο.
Η κατάσταση αυτή δημιουργούσε σημαντικά ζητήματα, τόσο ως προς την ορατότητα των διερχόμενων οχημάτων, όσο και ως προς την ασφαλή διέλευση των πεζών. Γονείς με καροτσάκια, ηλικιωμένοι και άτομα με δυσκολίες, αναγκάζονταν συχνά να κατεβαίνουν στο οδόστρωμα, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την ασφάλειά τους.
Με την επανατοποθέτηση των κολονακίων, το πεζοδρόμιο αποδίδεται ξανά στους πεζούς, ενώ περιορίζεται αποτελεσματικά η παράνομη στάθμευση.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ
-
Μεγάλη αναστάτωση επικράτησε, πριν από λίγη ώρα, απόγευμα Δευτέρας 22 Ιουνίου 2026, στο κέντρο της Βέροιας, από σειρήνες της
-
Στο πένθος έχει βυθιστεί η Ημαθία μετά την είδηση του θανάτου του Νίκου Τερζίδη. Ο άτυχος οδηγός που έχασε την ζωή του στο
-
Αναστάτωση προκλήθηκε το μεσημέρι της Δευτέρας 22 Ιουνίου στο Μακροχώρι, όταν γυναίκα οδηγός έχασε τις αισθήσεις της ενώ βρισκόταν
-
Η επίσημη ανακοίνωση της Αστυνομίας Σοκάρουν οι εικόνες του οχήματος του 24χρονου που εντοπίστηκε τα
-
Έφυγε από την ζωή σε ηλικία 60 ετών ο Θεμιστοκλής Ξανθόπουλος. Ο εκλιπών έχασε τη ζωή του την Δευτέρα 22/6 στο τροχαίο δυστύχημα
-
Τραγωδία σημειώθηκε τα ξημερώματα της Δευτέρας 22 Ιουνίου 2026 στην Ημαθία, όταν 24χρονος εντοπίστηκε νεκρός μέσα στο όχημά του
-
Πάνω από 15 παραστάσεις και συναυλίες για μικρούς και μεγάλους - Πάρτε ατζέντα και σημειώστε!
-
Μια ασυνήθιστη εικόνα αντίκρισαν το μεσημέρι της Πέμπτης 25 Ιουνίου 2026 οι διερχόμενοι οδηγοί στον περιφερειακό της Βέροιας, αλλά και όσοι
-
O ιατρός χειρουργός - ουρολόγος ανδρολόγος Μέρκος Κόλβατζης αναγορεύθηκε Διδάκτορας Ιατρικής του ΑΠΘΜε βαθμό «Άριστα» αναγορεύθηκε Διδάκτορας Ιατρικής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης ο ιατρός χειρουργός
-
«Να διερευνηθούν πλήρως τα αίτια του περιστατικού και να αποδοθούν οι ευθύνες όπου υπάρχουν», ζητά το Σωματείο





Ενώ η υπόλοιπη πόλη είναι πρότυπο. Η Βέροια κατάντησε να έχει τριπλάσιο αριθμό αυτοκινήτων από όσοι είναι οι κάτοικοι της,και από χώρους στάθμευσης;το βάζουν όλοι στου γείτονα. Περπατάτε και λίγο,κάντε ένα καλό για εσάς.
ΑπάντησηΔιαγραφήαυτό ήταν το πρόβλημα της πόλης ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΆντε κλείστε καμιά τρύπα μην πω καμιά βαριά κουβέντα.....
Γελάει όλη η πόλη μαζί σας.
Το πρόβλημα δεν είναι στην πλευρά της ανόδου, γιατί υπάρχει ορατότητα γι' αυτόν που ανεβαίνει. Το πρόβλημα είναι με αυτούς που παρκάρουν στο πεζοδρόμιο της απέναντι πλευράς του δρόμου, γιατί αυτοί που κατεβαίνουν τη Θωμαΐδου δεν προλαβαίνουν να δουν τα τυχόν σταθμευμένα οχήματα που είναι πάνω στο πεζοδρόμιο και αιφνιδιάζονται, με αποτέλεσμα να αναγκάζονται να μπουν και στο άλλο ρεύμα κυκλοφορίας, με ότι αυτό συνεπάγεται..
ΑπάντησηΔιαγραφήΕσυ επρεπε να εχεις Σχολη οδηγων γιατι εισαι ΣΑΙΝΙ
ΔιαγραφήΔε θέλει κολονακια, τροχαία δύο μήνες και όλα καλά.
ΑπάντησηΔιαγραφήθα φάνε καλά.
Ξανακάντε ρεπορτάζ σε κανά μήνα να δούμε αν υπάρχουν ακόμα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓΕΛΑΝΕ ΤΑ ΤΣΙΜΕΝΤΑ ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΕΡΓΟΤΑΞΙΟ!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΒάλτε και στην Πιερίων με Μπουμπουλίνας γιατί όποιος θέλει να βγει προς την ελιά δεν βλέπει από τα παρκαρισμένα αυτοκίνητα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ οδός θέλει και σωστή αρίθμηση τον σπίτων/ οικοπέδων, νομίζω.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜεταλλικά έπρεπε να βάλλουν και στις δύο μεριες γιατί τα μοσχάρια που παρκάρουν εκεί απλά θα τα καταστρέψουν.. αλλά που...έτσι για τα μάτια του κόσμου
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπιτέλους μπήκαν ξανά τα κολονάκια, μετά από μήνες ξανά, διότι κάποιος τα έβγαλε. Ωστόσο χρειάζεται να μπουν και στην απέναντι πλευρά, για να μην παρκάρουν ούτε εκεί. Πρόκειται για δρόμο όπου οι οδηγοί αναπτύσσουν μεγάλη ταχύτητα και κινδυνεύουν οι πεζοί.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠλατεία Καπετανιδη στη διάβαση πότε θα βάλετε; Κινδυνευουν παιδιά κάθε μέρα με τους ασυνείδητους που παρκάρουν στη διάβαση για να πιουν καφέ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλώς μπήκανε και θα πρέπει να μπουν και από απέναντι καθώς οι θαμώνες του καταστήματος που βρίσκεται στη γειτονιά δεν ενδιαφέρονται καθόλου για τους πεζούς, τις μαμάδες με τα καρότσια κτλ
ΑπάντησηΔιαγραφήΕσύ μένεις στη θωμαιδου θες να μας πεις γιατί εγώ μενω εδώ κ 20 χρόνια !!! κ τόσο κόσμο να περπατάει δεν βλέπω το χειμώνα ..το καλοκαίρι ναι πάσο κ για να σε προλάβω έχω ιδιωτικό πάρκινγκ
ΔιαγραφήΤο θέμα είναι το κλείσιμο των οικοπέδων π γίναν στη γειτονιά!!
Όπως είναι γνωστό, η στάθμευση επάνω στο πεζοδρόμιο, σε ράμπες ή σε διαβάσεις απαγορεύεται, όλο το χρόνο, όλες τις εποχές
ΔιαγραφήΣυμφωνώ η πεζοδρομηση κ το χωροταξικό είναι τέλειος λάθος
ΔιαγραφήΚάπου δεν υπάρχει πεζοδρόμιο κ κάπου ο δρόμος σταματάει σε μια πολυκατοικία!!! Τι να λέμε τώρα εκεί από πού περνάνε ?????κ δεν τους πειράζει
Τα κολωνακια στις γωνιες των καθε διασταυρωσεων πρεπει να τοποθετηθουν. Τι δουλεια εχουν εκει?
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιδάκτωρ Συγκοινωνιολόγος?
ΔιαγραφήΣυμφωνώ απόλυτα. Ας φτιαχτούν πρώτα οι δρόμοι που είναι επικίνδυνοι και μετά όλα τα υπόλοιπα.
ΑπάντησηΔιαγραφή