http://picasion.com/
http://picasion.com/
http://picasion.com/

«Τα σπάει» το Flyover: Πότε θα είναι έτοιμο το έργο που θα αλλάξει την ζωή της Θεσσαλονίκης

Το πορτοκαλί καλούπι, τα τεράστια βάθρα και οι γέφυρες αποκαλύπτουν την πορεία της νέας υπερυψωμένης λεωφόρου - Με το βλέμμα στραμμένο στον Μάιο του 2027, ημερομηνία παράδοσης της Υπερυψωμένης Λεωφόρου

Τον Μάιο του 2027, η Θεσσαλονίκη θα αποκτήσει μια από τις πιο προηγμένες Υπερυψωμένες Λεωφόρους Ταχείας κυκλοφορίας (FlyOver), ένα έργο που αναμένεται να λύσει πολλά κυκλοφοριακά προβλήματα στην πόλη.

Στις εικόνες φαίνονται ξεκάθαρα το πορτοκαλί καλούπι στο ύψος της Νεάπολης, τα μεγάλα τσιμεντένια βάθρα που θα συγκρατούν τη νέα υπερυψωμένη λεωφόρο, καθώς και οι πρόδρομες εργασίες για την καθαίρεση της γέφυρας Πανοράματος και του τούνελ της Τούμπας.

Με την παράδοση της νέας Περιφερειακής, θα εξυπηρετούνται καθημερινά πάνω από 10.000 οχήματα, με τον εναέριο αυτοκινητόδρομο να προσφέρει δωρεάν, ταχεία και ασφαλή παράκαμψη του αστικού ιστού της πόλης.

Ήδη από το τέλος Οκτωβρίου, ξεκίνησαν οι πρόδρομες εργασίες που θα οδηγήσουν στην πλήρη κατεδάφιση του παλιού κατασκευάσματος μέσα στον Νοέμβριο. Η νέα γέφυρα, που θα αντικαταστήσει την υπάρχουσα, σχεδιάζεται να είναι μοντέρνα, αντισεισμική και ασφαλέστερη, με προγραμματισμένη ολοκλήρωση έως το τέλος Αυγούστου 2026.Οι εργασίες εκτελούνται από την κατασκευαστική κοινοπραξία του Flyover με εντατικούς ρυθμούς, ενώ έχουν προβλεφθεί μέτρα ώστε οι επεμβάσεις να προκαλέσουν όσο το δυνατόν μικρότερη όχληση στην κυκλοφορία.

Πρώτος θα κατεδαφιστεί ο κλάδος της γέφυρας που οδηγεί προς το αεροδρόμιο “Μακεδονία”, ενώ ο έτερος, προς το Πανόραμα, έχει ήδη διαπλατυνθεί και αμφιδρομείται προσωρινά.

Από τον κλάδο αυτόν αφαιρέθηκαν οι νησίδες και δημιουργήθηκε πρόσθετο πλάτος ώστε να λειτουργούν τρεις λωρίδες κυκλοφορίας, συνολικού πλάτους περίπου δέκα μέτρων. Οι λωρίδες θα είναι στενές, όπως και σε άλλα ενεργά εργοτάξια της Περιφερειακής Οδού.

Η μεγαλύτερη γέφυρα στην Ελλάδα

Η γέφυρα στον Flyover θα είναι η μεγαλύτερη που έχει κατασκευαστεί ποτέ στην Ελλάδα και όπως όλος ο αυτοκινητόδρομος της νέας Περιφερειακής Θεσσαλονίκης δεν θα έχει διόδια. Για την κατασκευή της Υπερυψωμένης Ταχείας Λεωφόρου - μήκους 4 km - σε συνεχή γέφυρα, θα χρησιμοποιηθεί κυλιόμενο μεταλλικό καλούπι που θα κινείται υδραυλικά επί των βάθρων.

Μετά την ολοκλήρωσή του, η νέα Περιφερειακή Οδός θα μπορεί να εξυπηρετεί 10.000 οχήματα ανά ώρα, σε σύγκριση με τα 5.000 οχήματα που διέρχονται σήμερα.

Οι εργασίες στον νέο αυτοκινητόδρομο μήκους 13 km προχωρούν με ικανοποιητικούς ρυθμούς και αν τηρηθούν τα χρονοδιαγράμματα η νέα Περιφερειακής Οδός Θεσσαλονίκης με την Υπερυψωμένη Ταχεία Λεωφόρο θα παραδοθεί τον Μάιο του 2027. Όσο για το κόστος του έργου, ανέρχεται στα 478 εκατ. ευρώ.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε τα σχόλια να είναι σύντομα και να χρησιμοποιείτε nickname για τη διευκόλυνση του διαλόγου. Ο «Βεροιώτης» δεν υιοθετεί τις απόψεις των σχολιαστών, οι οποίοι και είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι για αυτές.

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ