Δύο χρόνια μετά την ανείπωτη τραγωδία με τους 57 νεκρούς στα Τέμπη και τα προβλήματα στη σιδηροδρομική γραμμή Αθήνας - Θεσσαλονίκης, δυστυχώς συνεχίζονται.
Σύμφωνα με μαρτυρία επιβάτη στο veriotis.gr, την Παρασκευή 6 Ιουνίου υπήρξε ένα σοβαρό πρόβλημα, στην αμαξοστοιχία που ξεκίνησε στις 14:58 από Αθήνα, καθώς λίγο πριν φτάσει στον σταθμό της Λιβαδειάς, μύριζε έντονα καμένο στο βαγόνι νούμερο 7! Ήταν το τελευταίο του συρμού. Υπήρξε έντονη ανησυχία από την πλευρά των επιβατών, καθώς εν κινήσει άρχισαν να διακρίνονται κάποιοι καπνοί στα φρένα.
Με την άφιξη του τρένου στον σταθμό της Λιβαδειάς, οι καπνοί έγιναν ακόμα πιο έντονοι και η μυρωδιά είχε κατακλύσει το βαγόνι. Αμέσως, οι εργαζόμενοι της εταιρείας κατέβηκαν κάτω και έτρεξαν να δούν τι συμβαίνει. Εκεί άρχισαν να εντείνονται οι διαμαρτυρίες των επιβατών, όπως φυσικά και το αίσθημα ανασφάλειας...
Περίπου 2 ώρες αργότερα, μετά τον σταθμό της Λάρισας, (όπου κατέβηκαν αρκετοί επιβάτες και άδειασαν πολλές θέσεις) και ενώ το τρένο ήταν εν κινήσει (!), υπάλληλος της εταιρείας ειδοποίησε όλους τους επιβάτες στο βαγόνι 7, "για λόγους ασφαλείας" να πάρουν τα πράγματά τους και να μετακινηθούν στις άδειες θέσεις των πρώτων βαγονιών.
Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να επικρατήσει μεγάλη σύγχυση και εκνευρισμός! Ηλικιωμένοι άνθρωποι, με τις τσάντες στα χέρια τους, προσπαθούσαν να μετακινηθούν ανάμεσα στα βαγόνια, την ώρα που το προσωπικό έλαμψε δια της απουσίας του.
Σύμφωνα με μαρτυρίες των επιβατών στο veriotis.gr, δεν υπήρχε κανένας συντονισμός και καμία οργάνωση για το πού θα καθίσουν οι επιβάτες. Αντιθέτως, ο κόσμος πήγαινε σαν χαμένος και ρωτούσε τους άλλους συνεπιβάτες αν μπορούν να κάτσουν στις άδειες θέσεις, λαμβάνοντας συνήθως τη γνωστή απάντηση "κάθεται άλλος". Το πιο επικίνδυνο ήταν η διέλευση ανάμεσα στους συρμούς, με τις βαλίτσες στα χέρια.
Οι εύλογες απορίες των επιβατών ήταν πολλές. Γιατί μετά από δύο ολόκληρες ώρες, αποφάσισαν να μετακινήσουν τον κόσμο για λόγους ασφαλείας και όχι κατευθείαν μόλις συνέβη η βλάβη; Γιατί δεν υπήρξε συντονισμός για ασφαλή διέλευση των επιβατών από βαγόνι σε βαγόνι; Γιατί έπρεπε η εκκένωση του 7ου βαγονιού να γίνει εν κινήσει; Αν υπήρξε υπερθέρμανση των φρένων, λόγω της ζέστης, σε μια περίοδο που είχε 25 βαθμούς Κελσίου, τι θα γίνει όταν ο υδράργυρος χτυπήσει 40 άρια;
Δείτε το επίμαχο βαγόνι...
Σύμφωνα με πληροφορίες του veriotis.gr, το εν λόγω τρένο, έφτασε στην Θεσσαλονίκη με πάνω από 30 λεπτά καθυστέρηση και το συγκεκριμένο βαγόνι, θα εξεταστεί από τους αρμοδίους τεχνικούς.
Κατάντια, Μόνο τα Γαϊδούρια χτυπάνε το κεφάλι στην ίδια πέτρα 2 φορές η όπως έλεγαν και οι Αρχαίοι Έλληνες Το δις εξαμαρτείν ούκ ανδρός σοφού.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι ντροπή και ντρέπομαι που θέτετε θέματα ασφαλείας
ΔιαγραφήΠάμε και όπου βγει
ΑπάντησηΔιαγραφήMAΣ ΕΙΧΑΝ 2 ΩΡΕΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΖΕΣΤΗ!!! ΣΚΑΣΑΜΕ !!! ΜΥΡΙΖΕ ΚΑΜΜΕΝΟ, ΝΤΡΟΠΗ!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήη χωρα (πολιτες και πολιτικοι) αυτη δεν αξίζει ούτε μουλάρια. λυπάμαι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜην περνετε τρένο ρε παιδιά μέχρι να φτιάξουν τον ΟΣΕ .. είναι ερείπια όλα
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν είναι τίποτα, θα ...έτυχε!
ΑπάντησηΔιαγραφήΉμουν και εγώ στο συγκεκριμένο τρένο, όπως τα γράφει το άρθρο είναι. Δεν υπήρχε κανένας συντονισμός! Πάμε και όπου βγεί. Έλεος! Για λόγους ασφαλείας πάτε στα πρώτα βαγόνια. δηλαδή ρε μπάρμπα από Λιβαδιά μέχρι Λάρισα δεν υπήρχαν λόγοι ασφαλείας; Ελλάδα 2.0
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο κακό είναι ότι συνεχίζετε και πάτε τα θέλει ο πισινός σας
ΑπάντησηΔιαγραφήΒάλτε ρε τον Άδωνι υπουργό μεταφορών θα λύσει τα προβλήματα στο αψε σβήσε
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαταντια, πραγματικα. Με τα παλαιοτερα τραινα δεν ειχαμε τετοια θεματα, μπορει να καναμε 6-7 ωρες να φτασουμε αλλα δεν ειχαμε τετοια προβληματα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ Κυβέρνηση να κάνει κάτι επιτέλους και σε αυτό το θέμα...Είναι μέσο που κυκλοφορούν τα φτωχαδάκια...Αλλά άμα παίρνεις 10 χιλ το μήνα (το 75% αφορολόγητο), γιατί να ασχοληθείς;;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ποιο αχριστος ΠΘ και Κυβερνηση ,,,"ευδοκιμουν" τα καρτελ και οι κολλητοι και λιμοψοφανε οι πολλοι
ΑπάντησηΔιαγραφή