Η παράταξη «ΑΛΛΑΓΗ στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας» υποστηρίζει τα αιτήματα κατοίκων του Πλατέως, σωματείων και φορέων της Π.Ε. Ημαθίας για την επικινδυνότητα που παρουσιάζει το σιδηροδρομικό δίκτυο στην περιοχή και για την απουσία δρομολογίων από και προς Θεσσαλονίκη (γραμμή Φλώρινα-Θεσσαλονίκη, η οποία εξυπηρετεί τους ενδιάμεσους σταθμούς Έδεσσας, Βέροιας, Αλεξάνδρειας).
Είναι πρόσφατο ακόμη το περιστατικό με τον τραυματισμό του μαθητή του ΕΠΑΛ Αλεξάνδρειας από τρένο καθώς διέσχιζε τις αφύλακτες σιδηροδρομικές γραμμές για να πάει στο σχολείο του. Ωστόσο, μέχρι και σήμερα δεν έχει γίνει καμία ενέργεια για τη δημιουργία ασφαλούς διάβασης πεζών.
Επίσης πρόσφατες είναι και οι πληροφορίες ότι επίκεινται απολύσεις εργαζομένων στα εκδοτήρια των σταθμών σε ολόκληρη τη χώρα, κάτι που θα επηρεάσει άμεσα την ασφάλεια των σταθμών και την ενημέρωση των επιβατών.
Η συγκεκριμένη παράταξη υποστηρίζει από την ίδρυσή της την αναβάθμιση του Ελληνικού Σιδηροδρόμου και θεωρεί το τρένο ως απαραίτητο μέσο μεταφοράς όλων των πολιτών.
Η Κυριακή Αδαμίδου, Συντονίστρια της παράταξης στην Π.Ε. Ημαθίας, δήλωσε ότι:
«Οι πολίτες της Ημαθίας δικαίως ζητούν άμεσα μέτρα για την ασφάλεια της σιδηροδρομικής γραμμής που φτάνει ως την Έδεσσα. Πρέπει άμεσα να δρομολογηθεί η αναβάθμιση της γραμμής και ιδιαίτερα η ασφαλής λειτουργία των διαβάσεων. Πρέπει να πυκνώσουν τα δρομολόγια και να φτάνουν τα τρένα μέχρι τη Φλώρινα. Οι κάτοικοι της περιοχής αξίζουν αξιοπρεπείς συνθήκες μεταφοράς με έναν σύγχρονο και ευρωπαϊκών προδιαγραφών σιδηρόδρομο».
Ο επικεφαλής της παράταξης, Καθηγητής ΑΠΘ, Γιάννης Μυλόπουλος, δήλωσε σχετικά:
«Αποτελεί άμεση ανάγκη η ενίσχυση των Μέσων Σταθερής Τροχιάς σε όλη την Κεντρική Μακεδονία, καθώς έχουν μόνο πλεονεκτήματα. Χρειάζεται να αλλάξουν οι κυβερνητικές επιλογές και να υπάρξουν σθεναρές πρωτοβουλίες από τη διοίκηση της Περιφέρειας, ώστε να βγει η περιοχή μας από τη σιδηροδρομική απομόνωση από τις γειτονικές περιφέρειες και από τις γειτονικές χώρες».
Αναβαθμιση χρειαζεται η γραμμη Εδεσσα Φλωρινα.τα δρομολογια δε χρειαζεται να πυκνωσουν και οσο για τις διαβασεις,λιγη προσοχη δε βλαπτει απο τους πεζους και οδηγους οχηματων.την στοιχειωδη εστω
ΑπάντησηΔιαγραφή"τα δρομολόγια δεν χρειάζεται να πυκνώσουν;;;;"Είστε ευχαριστημένος δηλαδή με τρια δρομολόγια από τα οποία τα δύο είναι εντελώς άκυρες ώρες; Σίγουρα δεν σας ενδιαφέρει καθόλου η χρήση του τρένου.
ΔιαγραφήΒεροιωτη τα σχολια που κανουμε τα παιρνει το Ευρηκα;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήSiga siga tha emfanistoun k indianoi etsi moiazoun oigrammes ton trenon/apo alli epoxi ton kaou mpoidon, vodia
ΑπάντησηΔιαγραφήΑς ενημερωσει κάποιος τους αρμοδιους για την κάκιστη κατάσταση της
ΑπάντησηΔιαγραφήισοπεδης διάβαση στο ύψος του Μasuti στον άξονα Βέροια θεσσαλονικη η οποία διαμορφώθηκε το 2005 και έως σήμερα είναι ασυντηριτη
μια χωρα
ΑπάντησηΔιαγραφήενα χαμενο τραινο απο μονη της.