Quantcast

http://picasion.com/
http://picasion.com/
http://picasion.com/

Oδηγός πιάστηκε να τρέχει με 217 χλμ. μέσα στη σήραγγα των Τεμπών

Προηγμένο σύστημα καμερών συνέλαβε όχημα να κινείται με 217 χλμ. μέσα στο Τούνελ, παραβιάζοντας το όριο κατά 137 χλμ.


Με το πόδι βυθισμένο στο γκάζι συνεχίζουν να κινούνται οι οδηγοί στο οδικό δίκτυο της χώρας μας, αγνοώντας απροκάλυπτα τα στοιχεία που αποδεικνύουν ότι η υπερβολική ταχύτητα αποτελεί μία από τις βασικές αιτίες πρόκλησης σοβαρών τροχαίων ατυχημάτων.

Πολλοί οδηγοί δεν διστάζουν να πατήσουν το δεξί πεντάλ ακόμα και όταν εισέρχονται σε τούνελ όπου τα τροχαία ατυχήματα συνήθως έχουν χειρότερες επιπτώσεις σε σχέση με τα αντίστοιχα σε ανοικτό χώρο.

Σύμφωνα, με πληροφορίες του carandmotor.gr, τους προηγούμενους μήνες οδηγός κινούνταν στη σήραγγα Τεμπών (όριο ταχύτητας 80 χλμ./ώρα) με ταχύτητα 217 χλμ./ώρα, αδιαφορώντας πλήρως για τα τραγικά αποτελέσματα που θα μπορούσε να έχει η εν λόγω συμπεριφορά του.

Σημειώνεται ότι το περιστατικό καταγράφηκε από το πρωτοποριακό για τα ελληνικά δεδομένα σύστημα καμερών της «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου» (εταιρεία διαχείρισης Κλειδί Ημαθίας - Ράχες Φθιώτιδας) που απαρτίζεται από κάμερες στην είσοδο και έξοδο των τούνελ και υπολογίζει τη μέση ωριαία ταχύτητα των οχημάτων.

Το εν λόγω σύστημα βρίσκεται πιλοτική λειτουργία και επομένως δεν βεβαιώνει παραβάσεις. Αντιθέτως, συλλέγει στοιχεία τα οποία μεταβιβάζει στο ελληνικό δημόσιο ώστε αυτό να προβεί σε αντίστοιχες δράσεις ενίσχυσης της οδικής ασφάλειας.

Μάστιγα η υπερβολική ταχύτητα

Το φαινόμενο της πλήρους περιφρόνησης των ορίων ταχύτητας έχει λάβει αλόγιστες διαστάσεις, με τα στοιχεία της Τροχαίας να δείχνουν ότι μόνο το 2024 βεβαιώθηκαν 338.419 παραβάσεις για υπερβολική ταχύτητα.

Ο αυξημένος αριθμός οφείλεται εν πολλοίς στην εντατικοποίηση των ελέγχων που κατέστη εφικτή μετά την ενίσχυση των υπηρεσιών της Τροχαίας ανά τη χώρα κατά 300 άτομα.

Δυστυχώς, οι λάτρεις της ταχύτητας βυθίζουν το πόδι στο γκάζι και εντός των πόλεων, με την Τροχαία να εντοπίζει πριν από λίγες μέρες σε περιφερειακό οδικό άξονα της Αττικής οδηγό που κινούνταν με 212 χλμ./ώρα αντί του ανωτάτου επιτρεπομένου ορίου των 80 χλμ/ώρα -Διαβάστε περισσότερα εδώ.

5 σχόλια:

  1. Στην Γαλλια, Ισπανια, Ιταλια, Ηνωμενο Βασιλειο, Νορβηγια, Δανια, αν τρεξεις 80 χιλιομετρα πανω απο το οριο χανεις για παντα το διπλωμα, κατασχεση το οχημα για διαλυση ασχετα αν ειναι καινουργιο φυλακιση 7 χρονια χωρις ελαφρυντικο, χρηματικο προστιμο απο 10.000 και ανω. Στην Γερμανια δεν μπορεις να βγαλεις διπλωμα μετα απο 3 χρονια αν στο εχουν κατασχεσει. Το προστιμο παει αναλογα απο την παραβαση και απο το ποσο ξεπερασε το οριο. Οσοι εχουν μεγαλο κυβισμο η τζιπ και νεοι τρεχουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε όλα αυτά υπάρχει μια αστεία αντιμετώπιση,και εξηγώ όταν το όριο είναι 130 Km/h γιατί επιτρέπεται να πωλούνται με άδεια κυκλοφορίας τα σούπερ car ή γιατί δεν έχουν κόφτη επίσημο αντιπροσωπείας στα 140Km/h όλα τα οχηματα. Πίστες στο ελλαντα δεν υπάρχουν,άρα ποιος ο λόγος της αγοραπωλησίας? Μάλλον εισπρακτικός από φόρους,τέλη,ΦΠΑ, πρόστιμα ή επίδειξη πλούτου και ισχύος ,πάντως ο στουθοκαμηλισμος των κυβερνώντων διαχρονικά είναι εγκληματικός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έβλεπα ένα τύπο στο YouTube Έλληνα ο οποίος έκανε τον γύρο των ΗΠΑ. Σε δρόμο μέσα στην έρημο είχε ταμπέλα όριο ταχύτητας 80 μίλια. Ξαφνικά μετά από ώρες οδήγησης τον σταματάει περιπολικό κ του λέει πριν Χ ώρα στο Ψ σημείο πήγες με 85 μίλια (!!!) . Όντως ο τύπος το παραδέχτηκε αλλά αφού εξήγησε ότι είναι Έλληνας τουρίστας κλπ κλπ ο μπάτσος τον άφησε να εν αλλά του είπε μην το ξανακάνεις γιατί το σύστημα σε βλέπει!!!!! Τώρα πώς;;; Προφανώς έχουν κάμερα και στους κάκτους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αστυνόμος... ελληνοαμερικανός;;;;;

      Διαγραφή
    2. Η πρωτη ειναι χαριστικη στην περιμετρο της Αριζονα η της Νεβαδα. Στην Καρολινα πας δικαστηριο με την πρωτη συγκεκριμενη μερα και ωρα με παρον τον μπατσο που σε σταματησε.

      Διαγραφή

Παρακαλούμε τα σχόλια να είναι σύντομα και να χρησιμοποιείτε nickname για τη διευκόλυνση του διαλόγου. Ο «Βεροιώτης» δεν υιοθετεί τις απόψεις των σχολιαστών, οι οποίοι και είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι για αυτές.

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ