Μια απόσταση 2,8 χιλιομέτρων -που με φυσιολογική ταχύτητα τρένου καλύπτεται μέσα σε λιγότερο από τέσσερα λεπτά-, χώριζε τα δύο τρένα στην Πιερία, τη στιγμή που οι μηχανοδηγοί του Intercity, που ξεκίνησε από Θεσσαλονίκη με κατεύθυνση προς Αθήνα, άκουσαν τον οδηγό του Προαστιακού μέσω ασυρμάτου!
Οι δύο αμαξοστοιχίες μαζί με το επιβατικό κοινό που μετέφεραν, γλίτωσαν στο… παρά πέντε, με τους μηχανοδηγούς να βρίσκονται σε κατάσταση σοκ, καθώς η καθημερινή τους εργασία έχει μετατραπεί σε… ρώσικη ρουλέτα. «Υπήρχε μια αστοχία στα φανάρια, καθώς το τρένο του προαστιακού ήταν σταματημένο στον σταθμό του Κορινού, το φανάρι θα έπρεπε να είναι κόκκινο για να μην μπορεί να εισέλθει στο κύκλωμα άλλη γραμμή, όμως ήταν πράσινο», αναφέρει στο Thesstoday.gr ο γενικός γραμματέας της Πανελλήνιας Ένωσης Προσωπικού Έλξης (ΠΕΠΕ) Αλέξανδρος Ιορδανίδης.
Σωτήριο ρόλο έπαιξε το ότι οι μηχανοδηγοί γνώριζαν εκ των προτέρων ότι προπορεύεται ο συρμός του Προαστιακού. Σύμφωνα με πληροφορίες, τη στιγμή που άκουσαν από τον ασύρματο τον συνάδελφό τους να ενημερώνει πως παραμένει στον σταθμό ακινητοποιημένος -και στη συνέχεια μίλησαν στο τηλέφωνο-, βρίσκονταν στο χιλιομετρικό σημείο 444, που απέχει 2,8 χιλιόμετρα από τον σταθμό. Μία απόσταση, που με τη στάνταρ ταχύτητα των συρμών, καλύπτεται μέσα σε περίπου 4 λεπτά. «Οι μηχανοδηγοί του Intercity ήξεραν οτι προπορεύεται ο συρμός, σε απόσταση μικρότερη των τριών χιλιομέτρων, διότι είχε φύγει με μικρή καθυστέρηση από τη Θεσσαλονίκη. Ο Προαστιακός κάνει μεγαλύτερες σταθμεύσεις όποτε η απόσταση μεταξύ τους μειώνεται. Ευτυχώς, οι μηχανοδηγοί κάνανε υπέρ του δέοντος, όμως όλο αυτό έχει γίνει αναγκαίο για την επιβίωση, λόγω της ανασφάλειας που επικρατεί».
Πόσο ασφαλή είναι τα συστήματα ασφαλείας;
Εύλογο είναι το ερώτημα του κατά πόσο η ύπαρξη τηλεδιοίκησης και των απαραίτητων πιστοποιητικών ασφαλείας -που υπάρχουν στο συγκεκριμένο τμήμα- είναι επαρκής. “Η τεχνική αυτή αστοχία παραλίγο να οδηγήσει σε δυστύχημα και μάλιστα σε τμήμα γραμμής που λειτουργεί η φωτοσήμανση και η τηλεδιοίκηση. Ο λόγος διερευνάται και θα διερευνηθεί εκτενέστερα τις επόμενες ημέρες”, σημειώνει ο μηχανοδηγός.
Παραιτήθηκαν 11 μηχανοδηγοί μετά τα Τέμπη
Μετά τη σιδηροδρομική τραγωδία των Τεμπών αλλά και τα αλλεπάλληλα περιστατικά με παρολίγον συγκρούσεις τρένων, όπως στο περιστατικό των Αγίων Αναργύρων αλλά και τις προσκρούσεις με δέντρα, αρκετοί μηχανοδηγοί έχουν παραιτηθεί από φόβο για τη ζωή τους, αναφέρει ο κ. Ιορδανίδης. «Από τα Τέμπη και μετά, έχουν παραιτηθεί 11 μηχανοδηγοί και ο ουσιαστικός λόγος είναι ο φόβος. Οι εργαζόμενοι έχουν πολύ κακή ψυχολογία, βλέπουμε να συμβαίνουν αυτά και η πολιτική ηγεσία και η κεντρική διοίκηση του ΟΣΕ να έχουν μια απάθεια. Όλοι θέλουμε να γυρνάμε στα σπίτια μας, στην οικογένειά μας μετά τη δουλειά. Να μην έχουμε προβλήματα με την ασφάλεια. Υπάρχει σύγχυση και προβληματισμός και στο μέλλον θα ακολουθήσουν κι άλλες παραιτήσεις», τονίζει.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ
-
Έφυγε από την ζωή σε ηλικία μόλις 47 ετών η Κατερίνα Τσιγαδάκη. Η κηδεία της θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 12 Δεκεμβρίου και ώρα
-
Κλείνουν ραντεβού σε απόμερες καφετέριες, ενώ οι πιο τολμηροί συναντιούνται απευθείας σε σπίτια, «για ό,τι προκύψει»
-
Ποιοι ήταν οι νικητές των τριών αγώνων Με ιδανικές καιρικές συνθήκες, αναμενόμενο κρύο λόγω εποχής, με πολύ
-
Πλούσιο φωτορεπορτάζ και τα ονόματα των νικητών Με λιακάδα και γλυκές για την εποχή θερμοκρασίες, ολοκληρώθηκε το
-
Η μηχανή του καρφώθηκε σε μπάρες Τραγωδία σημειώθηκε αργά το βράδυ της Τρίτης (10/12) στη
-
Περίεργες εικόνες αντικρίζουν αυτές τις ημέρες όσοι περνούν από τον Αλιάκμονα, καθώς ο ποταμός έχει πάρει μια εντυπωσιακή πράσινη
-
Ονόματα και θέματα εμπνευσμένα από παιδικά, γλυκά, παραμύθια, μιούζικαλ και βραδιές όσκαρ!
-
Οι οικογένειες των κεκοιμημένων, παρακαλούν τους συγγενείς και τους φίλους, όπως προσέλθουν στους Ιερούς Ναούς, προκειμένου να
-
Ύψους 563,5 ευρώ ανά στρέμμα Mια σημαντική εκκρεμότητα για τον αγροτικό κόσμο της Ημαθίας
-
Το πρώτο μυθιστόρημα του, με τίτλο «Οι λέξεις που δεν χόρτασα», παρουσίασε το απόγευμα της Δευτέρας 8 Δεκεμβρίου 2025 στη Βέροια




Κωλοκρατος και πολιτικοί για φτυσιμο
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίπες να γράψεις κι εσύ κάτι!
ΔιαγραφήΚ λιγα λεει .. .
Διαγραφήστον Ανώνυμος27 Νοεμβρίου 2024 στις 5:24 μ.μ.
Διαγραφήείπες και εσύ να γράψεις καμιά χαζομάρα
Υπήρχε φωτοσήμανση,καθώς και τηλεδιοίκηση.Να πούμε πως ο ανθρώπινος παράγοντας είναι το Α και Ω;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι θα γίνει ως πότε θα ζούμε από τυχη;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚανείς δε θα ασχοληθεί σοβαρά...Με το τρένο ταξιδεύουν τα φτωχαδάκια (είναι φθηνότερο απο το ΚΤΕΛ)....Κι αν συμβεί κάτι απλά θα κοιτάει ο υπουργός περίλυπος...Η Κυβέρνηση και η Δικαιοσύνη τι θα κάνουν και πότε; Τα παιδιά μας ταξιδεύουν για τις πόλεις που φοιτούν τακτικά με τρένο...Θα αγωνιούμε κάθε φορά που ταξιδεύουν;;;; Έλεος πια με αυτό το ανίκανο κράτος!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαθολου φθηνο δεν ειναι το τρενο,οταν θελεις να ταξιδεψεις 1η θεση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρεπει να υπαρχουν απολυσεις.
@Ανώνυμος27 Νοεμβρίου 2024 στις 5:24 μ.μ.ΣΟΥ ΘΙΞΑΜΕ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ; ΨΟΦΑ ΡΕ ΜΟΥΛΕ
ΑπάντησηΔιαγραφή