Αέρας ανανέωσης στους δρόμους του Σελίου
Ανανεωμένοι και πιο ασφαλείς είναι οι δρόμου του Σελίου. Κι αυτό διότι, ο εργολάβος που ειχε αναλάβει απο τον Δήμο Βέροιας την ασφαλτόστρωση στο ορεινό χωριό, προχωρησε σε τοποθέτηση πινακίδων σήμανσης εντός του Σελίου. Πινακίδες ρύθμισης της κυκλοφορίας και του πάρκινγκ προς ενημέρωση και διευκόλυνση των οδηγών που κινούνται στο Σέλι.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ
-
Έφυγε από την ζωή σε ηλικία 48 ετών η Ελισάβετ Φωτοπούλου. Η κηδεία της θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 7 Ιουνίου και ώρα 12:00 μ.μ., στον
-
Μια παλιά φωτογραφία που αναρτήθηκε στη σελίδα «Παλιές Φωτογραφίες της Βέροιας» μάς ταξίδεψε πίσω, στις αρχές της δεκαετίας
-
Απέδειξε γιατί θεωρείται η «Βασίλισσα» του λαϊκού τραγουδιού - Έκανε άνω-κάτω όλο το μαγαζί
-
Το ζώο ήταν δεσποζόμενο - Άμεσα απομακρύνθηκε και περισυλλέγη σε χώρο του Δήμου Νάουσας
-
Το πρωί του Σαββάτου καταγράφηκε παρουσία αρκούδας στη διαδρομή Βέροιας - Καστανιάς (μετά τον Προφήτη Ηλία). Το τελευταίο διάστημα
-
Σε ένα από τα πιο πολυτελή εστιατόρια του Μανχάταν γιόρτασε τα γενέθλιά της η Ντέλλα Ρούνικ, συγκεντρώνοντας φίλους και αγαπημένα
-
Ενημέρωσε και συνεργάστηκε με την Αστυνομία και συνελήφθη ο «εισπράκτορας»
-
Έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 75 χρονών η Μαίρη Κοντογιάννη. Η κηδεία της θα πραγματοποιηθεί την Δευτέρα 8 Ιουνίου και ώρα 13:00 στον Ιερό
-
Μια όμορφη βραδιά γεμάτη αναμνήσεις, συγκίνηση και ποδοσφαιρικές ιστορίες έζησαν παλιοί φίλοι και συμπαίκτες της περιόδου 1991-94 στη
-
Μία πόλη, μία γενιά, μία αξέχαστη νύχτα! Μια βραδιά γεμάτη συγκίνηση, χαμόγελα και αμέτρητες αναμνήσεις


















Να πάμε να μείνουμε στο Σέλι. Η Βέροια έχει μόνο λακούβες και σαμάρια. Ότι δρόμος είχε γίνει έχουν καταφέρει οι εργολάβοι να τον καταστρέψουν. Ειδικά το Αέριο που προς το παρόν είναι αέρας. Θα έπρεπε ο δήμος να υποχρεώσει όποιον σκάβει ( και ο ίδιος ) όχι να κάνει μπάλωμα αλλά να ξανακάνει από την αρχή όλο το δρόμο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλυτερα να μετακομισουμε ολοι Σελι.Αψογοι δρομοι,πινακιδες σημανσης και μεγαλα Πάρκινγκ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤζάμπα η συνεχής προβολή.Τουρισμός δεν φαίνεται να έρχεται.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔυστυχώς ανακυκλωνόμαστε μεταξύ μας πλέον.
Πάντως ,καλό θα ήταν ,τέτοια δραστηριοποίηση για τις υποδομές ,να γινόταν και για άλλες περιοχές.
Πού είναι ο Δήμος; Ποιός είναι υπεύθυνος για το χάλι των δρόμων που υπάρχει στη Βέροια και καταστρέφονται αυτοκίνητα; Γιατί δεν επιβάλονται κυρώσεις (προβλεπόμενες), για την μη αποκατάσταση των δημοσίων οδών, στην αναθέτουσα εταιρεία που σκάβει για το αέριο και έχει καταστήσει τους δρόμους επικίνδυνους; Τι λένε για αυτά και τί πράττουν οι... Αρχές (όλων των εξουσιών) του τόπου;
ΑπάντησηΔιαγραφή\περιμενουμε φωτο ρεπορταζ απο την 15 νοεμβριου στο σελι, αφου ανεβαζετε τα της 15ης αυγουστου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι πινακιδες καημενε μπηκαν προχθές.
ΔιαγραφήΚαλά κάνανε και βάλανε πινακίδες καί άσφαλτο...Το ερώτημα είναι για ποιον τα κάνανε, γιατί δεν μένει κανείς στο Σέλι! Ενώ υπάρχουν πολλά χωριά που κατοικούνται όλο το χρόνο και έχουν εικόνα εγκατάλειψης!
ΑπάντησηΔιαγραφή270 ατομα ειναι μονιμοι επανω .
ΔιαγραφήΓια ανεβα μια βολτα να δεις ποσοι μενουν επανω.Ευχαριστουμε τον Πρόεδρο και το Τοπικο μας Συμβουλιο.
ΔιαγραφήΠολυ καλο και για τους κατοίκους στο Σελι αλλα και για τους παρα πολλούς επισκέπτες.
Διαγραφήπαροτι ποντιος βγαζω το καπελο σε αυτον τον προεδρο του σελιου!!! ευγε!!! να τα βλεπει αυτα ο δικος μας ο δημαρχος που ο θεος να τον κανει δημαρχο
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπράβο!!! Έτσι είναι.... Συγχαρητήρια πρόεδρε!!!! Άξιος!!! Ο Δήμαρχος μας είναι καλός για τα πανηγύρια ,με τον Παπαδόπουλο.... Μακάρι ,όλοι οι πολιτικοί, να ήταν σαν τον Φαρσαρότο!!! Πρόεδρε, συνέχεια για Δήμαρχος!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΞάδελφο τον έχεις τον πρόεδρο;;
ΔιαγραφήΈνας βλάχος με καταγωγή από το Περιβόλι , κατάφερε πάρα πολλά , βλέπει πολύ μπροστά και δεν χρειάζεται τέτοιες φιλοφρονήσεις ..."Ξάδελφο τον έχεις τον πρόεδρο;" , άξιος όπως και οι γονείς του ......Θεόδωρος !
ΔιαγραφήΆξιοι οι τοπικοί άρχοντες του Σελίου
ΑπάντησηΔιαγραφή