Μνημόνιο συνεργασίας με στόχο την καλύτερη προώθηση του τουριστικού προϊόντος του Δήμου Βέροιας, την καθιέρωση της πόλης ως τουριστικού προορισμού αλλά και ενίσχυση των σχέσεων μεταξύ του φορέα, των μελών του και του Δήμου Βέροιας, υπέγραψαν την Τετάρτη 18 Σεπτεμβρίου 2024 ο αντιδήμαρχος Τουρισμού του Δήμου Βέροιας κ. Λάζαρος Ασλανίδης και ο πρόεδρος της της Γενικής Πανελλαδικής Ομοσπονδίας Επιχειρήσεων Τουρισμού (ΓΕ.Π.Ο.Ε.Τ.) κ. Άρης Μαρίνης, στο πλαίσιο της παρουσίασης της Ημαθίας στην Αθήνα και της δράσης «Tourism & Gastronomy Networking Lunch».
Στην ίδια εκδήλωση, την οποία διοργάνωσε η Περιφερειακή Ενότητα Ημαθίας, ο κ. Ασλανίδης παρουσίασε σε εξειδικευμένο κοινό τη πρωτοβουλία του Δήμου Βέροιας για την ανάδειξη της τοπικής γαστρονομίας με τίτλο «Veria Menu Gastronomy-Η Γαστροδιπλωματία του Δήμου Βέροιας». Ο Αντιδήμαρχος Τουρισμού παρουσίασε τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του Δήμου Βέροιας με εκτενή αναφορά στα τοπικά προϊόντα και τις γεύσεις, παρουσιάζοντας την πρωτοβουλία του Δήμου Βέροιας για την προώθηση και ανάδειξη της γαστρονομίας της περιοχής αλλά και της ανάπτυξης συνεργειών μεταξύ των επιχειρηματιών της περιοχής. Ο ίδιος σημείωσε χαρακτηριστικά: «Θεωρούμε πολύ σημαντικό παράγοντα της τουριστικής ανάπτυξης της περιοχής μας την άμεση συμμετοχή σε αυτή των παραγωγών και των επιχειρηματιών γύρω από τα τοπικά μας προϊόντα. Είναι το βασικό στοιχείο που θα μας δώσει το συγκριτικό πλεονέκτημα για την αναβάθμιση του τουριστικού μας προϊόντος και τα απαραίτητα πολλαπλά οικονομικά οφέλη που απορρέουν από αυτές τις συνέργειες».
Ο κ. Ασλανίδης θα ήθελε να ευχαριστήσει τον Αντιπεριφερειάρχη ΠΕ Ημαθίας κ. Κωνσταντίνο Καλαϊτζίδη αλλά και τα στελέχη της Αντιπεριφέρειας για την πρόσκληση και την επιτυχημένη διοργάνωση της εκδήλωσης “Tourism & Gastronomy Networking Lunch”.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ
-
Μεγάλη αναστάτωση επικράτησε, πριν από λίγη ώρα, απόγευμα Δευτέρας 22 Ιουνίου 2026, στο κέντρο της Βέροιας, από σειρήνες της
-
Στο πένθος έχει βυθιστεί η Ημαθία μετά την είδηση του θανάτου του Νίκου Τερζίδη. Ο άτυχος οδηγός που έχασε την ζωή του στο
-
Αναστάτωση προκλήθηκε το μεσημέρι της Δευτέρας 22 Ιουνίου στο Μακροχώρι, όταν γυναίκα οδηγός έχασε τις αισθήσεις της ενώ βρισκόταν
-
Η επίσημη ανακοίνωση της Αστυνομίας Σοκάρουν οι εικόνες του οχήματος του 24χρονου που εντοπίστηκε τα
-
Έφυγε από την ζωή σε ηλικία 60 ετών ο Θεμιστοκλής Ξανθόπουλος. Ο εκλιπόν έχασε τη ζωή του την Δευτέρα 22/6 στο τροχαίο δυστύχημα
-
Αναστάτωση προκλήθηκε το απόγευμα της Τετάρτης 17 Ιουνίου στη Βέροια, όταν σημειώθηκε τροχαίο ατύχημα με τραυματισμό ανήλικης
-
Τραγωδία σημειώθηκε τα ξημερώματα της Δευτέρας 22 Ιουνίου 2026 στην Ημαθία, όταν 24χρονος εντοπίστηκε νεκρός μέσα στο όχημά του
-
Συναγερμός σήμανε το μεσημέρι του Σαββάτου (20/06) στο Βέρμιο, έπειτα από εκδήλωση πυρκαγιάς σε δασική έκταση κοντά στον επαρχιακό
-
Την τύχη του στο τηλεπαιχνίδι του STAR ο «Τροχός της Τύχης», με παρουσιαστή τον Πέτρο Πολυχρονίδη, δοκίμασε ο Παρασκευάς
-
Με μία από τις πιο δυνατές στιγμές της φετινής διοργάνωσης συνεχίστηκε το βράδυ της Πέμπτης, 18 Ιουνίου, η «Εύηχη Πόλη 2026», καθώς





Έχουμε έτοιμη πηγή τουρισμού και πόλο έλξης από όλη τη γη, το Βήμα του Αποστόλου Παύλου και την Εβραϊκή Συναγωγή, στα οποία καμία τοπική αρχή έδειξε κάποια αποτελεσματική πρωτοβουλία. Καθημερινά επισκέπτονται την πόλη μας 2 έως 8 λεωφορεία, τα οποία εκτός από το κυκλοφοριακό κουμφούζιο στην πλατεία Ωρολογίου, δεν προσφέρουν απολύτως τίποτε άλλο στην πόλη μας. Ας αξιοποιήσουμε αυτά που έχουμε πρώτα και μετά ας ψάξουμε για νέα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάντε καμιά δημόσια τουαλέτα και μετά φέρτε τουρίστες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπι Χαρούλας υπήρχαν τουαλέτες απέναντι από το Βήμα που εξυπηρετούσαν τους τουρίστες και τους δημότες. Τώρα έγινε μαγαζί με αναμνηστικά γιατί ;
ΑπάντησηΔιαγραφή