Quantcast

http://picasion.com/
http://picasion.com/
http://picasion.com/

Ο χασάπης και ο τραπεζίτης: Μια ιστορία που έγινε viral στο Διαδίκτυο

Η λαϊκή οργή ξεχειλίζει για τις τράπεζες και τον απαξιωτικό τρόπο που συμπεριφέρονται στους πελάτες τους. Το διαδίκτυο πλημμυρίζει καθημερινά με καταγγελίες για παντελή έλλειψη εξυπηρέτησης και ταλαιπωρίας των πελατών όταν απαιτείται να προχωρήσουν σε τραπεζική συναλλαγή και αναγκάζονται να επισκεφτούν κάποιο τραπεζικό υποκατάστημα.

Είναι ενδεικτικό ότι έγινε viral στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης μια φανταστική ιστορία με την αντίδραση του χασάπη όταν τον επισκέφτηκε στο χασάπικο ο διευθυντής του υποκαταστήματος της Τράπεζας που συνεργάζεται. Του επιφύλασσε την ίδια εξυπηρέτηση με εκείνη που έχουν σ εκείνον όταν επισκέπτεται την τράπεζα.

Απολαύστε την ιστορία του χασάπη:

«Σήμερα ήρθε ο διευθυντής της τράπεζας που με εξυπηρετεί στην περιοχή μου να ψωνίσει από το κρεοπωλείο μου. Πρώτα τον έβαλα να κάτσει σε μια καρέκλα για 30 λεπτά. Όταν ευκαίρησα, τον ρώτησα τι θέλει και απάντησε ότι θέλει μπιφτέκια για μπέργκερ. Του είπα ότι τώρα πουλάμε μπιφτέκια για μπέργκερ μόνο τις Παρασκευές. Εναλλακτικά παρήγγειλε λουκάνικο αλλά του είπα ότι λουκάνικα πουλάμε από 8:30 εως 10:00 μόνο Τρίτη και Πέμπτη.

Είδε και αποείδε, παρήγγειλε ένα κοτόπουλο κομμένο στα τέσσερα. Του έδωσα το κοτόπουλο, τα μαχαίρια και το ψαλίδι και του είπα να το κόψει μόνος του.Όπως το περίμενα, απάντησε ότι δεν ήξερε πώς να το κάνει και ότι δεν ήταν δικιά του δουλειά. Του απάντησα ευγενικά:

- Αφού είναι η πρώτη φορά, θα σας βοηθήσω αλλά από εδώ και πέρα, θα πρέπει να το κάνετε μόνος σας, καθώς οι οδηγίες για τον τρόπο είναι διαθέσιμες στην ιστοσελίδα μας και στην αντίστοιχη εφαρμογή για κινητά. Με κοίταξε αποσβολωμένος και μου ζήτησε να σοβαρευτώ και να κάτσουμε να μιλήσουμε λογικά. Του είπα ότι αν δεν ζητούσε ραντεβού, θα ήταν εντελώς αδύνατο να μου μιλήσει.

Τελικά, πήρε το κοτόπουλο, το οποίο του ετοίμασα αλλά του εξήγησα ότι πέραν του κόστους, πρόσθεσα και τα τέλη συντήρησης του εξοπλισμού για το κόψιμο του κοτόπουλου. Κατόπιν του επέστησα την προσοχή ότι στα πλαίσια της συνεργασίας μας αν θέλει να συνεχίσει να εξυπηρετείται από εμάς, θα πρέπει να προμηθευτεί την κάρτα της επιχείρησής μας που τον δεσμεύει να αγοράζει δύο κιλά παϊδάκια κάθε 15 μέρες ειδάλλως θα έχει προσαύξηση 3% στις τιμές λιανικής στις υπόλοιπες συναλλαγές.

Μου ψέλλισε ένα κοσμητικό επίθετο και έφυγε μουρμουρίζοντας αλλά μετά από λίγο το ξανασκέφτηκε και επέστρεψε να πάρει το κοτόπουλο γιατί ήταν αργά να πάει αλλού και θα έμενε νηστικός. Η ιστοριούλα μας είναι φανταστική αλλά φαντάζεστε να υπήρχε αυτό το φέρσιμο σε ένα κρεοπωλείο που ψωνίζατε για χρόνια και ξαφνικά να σας έθεταν αυτούς τους όρους;

Λοιπόν, έτσι ακριβώς μας φέρονται οι τράπεζες. Εκτός από το να τους εμπιστευόμαστε τα λεφτά μας με τα οποία δουλεύουν, όταν αποτυγχάνουν, πρέπει να τις βοηθήσουμε να επανακάμψουν και πάλι με τα δικά μας λεφτά.

Μας παρέχουν όλο και λιγότερες υπηρεσίες με εξυπηρέτηση από υπαλλήλους στα καταστήματα, αναγκάζοντάς μας να κάνουμε εμείς την δουλειά τους, ενώ πληρώνουμε και προμήθεια σε κάθε συναλλαγή με το ποσό αυθαίρετα και μονομερώς επιβεβλημένο».

4 σχόλια:

  1. Οι τραπεζίτες καλά κάνουν τη δουλειά τους, κοιτάνε το κέρδος όπως παυ. Το ξεφτιλισμενο κράτος πού είναι και τι κάνει για τον πολίτη;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δυστυχως ομως αυτο πρεπει να απευθυνθει πρωτα στον Στουρναρα και στους Διοικητες Τραπεζων μετα στους αμεσα Υφισταμενους τους και οχι στον υπαλληλο που ΕΝΤΕΛΛΕΤΑΙ να εφαρμωσει αυτα και να σου ζητησει να κανεις ασφαλεια κλοπης για την καρτα σου και τα σχετικα....Λιγη ΝΤΡΟΠΗ Στουρναρα και οι λοιποι λιμοκοντοροι αυτης της ανεπροκοπης χωρας απο τους ανεπροκοπους πολιτικους εις τον αιωνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλούμε τα σχόλια να είναι σύντομα και να χρησιμοποιείτε nickname για τη διευκόλυνση του διαλόγου. Ο «Βεροιώτης» δεν υιοθετεί τις απόψεις των σχολιαστών, οι οποίοι και είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι για αυτές.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ