Quantcast

http://picasion.com/
http://picasion.com/
http://picasion.com/
http://picasion.com/

Ο νέος μεγάλος δρόμος που θα κατασκευαστεί στη Μακεδονία - Ποιες πόλεις θα ενώσει;

Την άγουσα της υλοποίησης παίρνει σιγά-σιγά ένας νέος οδικός άξονας που θα χαρίσει νέες αναπτυξιακές προοπτικές στην Ανατολική Μακεδονία.

Έργο εθνικού επιπέδου έχει χαρακτηριστεί ο οδικός άξονας Δράμα-Αμφίπολη, που θα ενισχύσει την οδική ασφάλεια και θα «χαρίσει» στη Δράμα μια σύγχρονη οδική σύνδεση με την Εγνατία Οδό, σηματοδοτώντας την άρση της απομόνωσης της πόλης.

Το έργο θα κατασκευαστεί με Σύμπραξη Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα (Σ.Δ.Ι.Τ.). και αφορά στην αναβάθμιση της Εθνικής Οδού Δράμα-Αμφίπολη, σε συνολικό μήκος 43 χλμ. Τα κύρια χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν την αναβάθμιση της κύριας αρτηρίας, την κατασκευή δύο νέων τμημάτων και τη σύνδεση με τις υφιστάμενες οδούς, με 9 κόμβους.

Στον εν λόγω δρόμο αναφέρθηκε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας, στο πλαίσιο της παρουσίασης των σημαντικότερων έργων υποδομής που υλοποιούνται σε Ανατολική Μακεδονία και Θράκη.

Όπως επισήμανε ο κ. Σταϊκούρας, στις 29 Απριλίου 2024 ανοίχθηκαν οι προσφορές των συμμετεχόντων κατά την διάρκεια της Β.Ι Φάσης του ανταγωνιστικού διαλόγου, εντός της εβδομάδας θα γίνει ο έλεγχος των δικαιολογητικών των προεπιλεγέντων υποψηφίων, και τον προσεχή Ιούλιο αναμένται η ολοκλήρωση του ανταγωνιστικού διαλόγου.

Θα ακολουθήσει η Β.ΙΙ φάση, με τη σύνταξη του τεύχους υποβολής δεσμευτικών προσφορών να εκτιμάται για το Νοέμβριο του 2024, και θα ακοκολουθήσει η υποβολή δεσμευτικών προσφορών, η ανακήρυξη προσωρινού αναδόχου, η οριστικοποίηση των συμβατικών εγγράφων και η υπογραφή της σύμβασης σύμπραξης που εκτιμάται ότι θα γίνει στο τέλος του 2025.

Με δεδομένο ότι διάρκεια κατασκευής του έργου είναι 3 χρόνια (η περίοδος λειτουργίας και συντήρησης είναι 27 χρόνια), ο οδικός άξονας Δράμα-Αμφίπολη αναμένεται να είναι έτοιμος στο τέλος του 2028.

Το έργο αναλυτικότερα

Aφορά στην αναβάθμιση της Εθνικής Οδού Δράμα-Αμφίπολη, είτε με αποκατάσταση και διαπλάτυνση τμημάτων της υπάρχουσας οδού είτε με κατασκευή εντελώς νέων τμημάτων κατά μήκος του τμήματος από Παλιοκώμη σε Μαυρολεύκη, και από Μαυρολεύκη σε Δράμα συνολικού μήκους 43 χλμ. Χωρίζεται σε δύο τμήματα:

α) Τμήμα Παλαιοκόμη – Μαυρολεύκη μήκους 29,5 χλμ.

β) Μαυρολεύκη – Δράμα μήκους 13,5 χλμ.

Παράλληλα, το έργο περιλαμβάνει τους ανισόπεδους κόμβους (Α/Κ) Μεσορράχης, Παλαιοκώμης, Σουλίου, Ροδολίβους, Πρώτης, Μπάφρας, Αγγίτη, Μαυρολεύκης, Περιφερειακής Δράμας και Κ/Κ Δράμας (σύνδεση με το αστικό δίκτυο της Δράμας).

Πηγή

3 σχόλια:

  1. Πχ οπως εγνατια Βεροια Ναουσα εδεσσα.....μηπως κατα λαθος ξεκινησε;;;;Ντροπη ολων των αιρετων απο την μικροτερη βαθμιδα εως την μεγαλυτερη

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλούμε τα σχόλια να είναι σύντομα και να χρησιμοποιείτε nickname για τη διευκόλυνση του διαλόγου. Ο «Βεροιώτης» δεν υιοθετεί τις απόψεις των σχολιαστών, οι οποίοι και είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι για αυτές.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ