Διπλή η τραγωδία στην Πατρίδα - Κατέληξε και η 20χρονη κοπέλα έπειτα από το τροχαίο
Άσχημα είναι δυστυχώς τα νέα από το Νοσοκομείο της Βέροιας. Νεκρή είναι και η 20χρονη κοπέλα που τραυματίστηκε σοβαρά στο τροχαίο δυστύχημα που σημειώθηκε το πρωί της Δευτέρας 1/4 στην Πατρίδα (δείτε εδώ το αναλυτικό ρεπορτάζ του veriotis.gr).
Θυμίζουμε ότι στις 10 το πρωί, ΙΧ έπεσε σε στάση αστικού στον κεντρικό δρόμο της Πατρίδας απέναντι από το γήπεδο, όπου περίμεναν δύο γυναίκες, μια περίπου 60 - 65 ετών και μια 20χρονη κοπέλα. Η γυναίκα κατέληξε σχεδόν αμέσως, ενώ η 20χρονη έδινε μάχη για την ζωή της στο Νοσοκομείο Βέροιας, όπου δυστυχώς κατέληξε λίγο μετά τις 13:00 το μεσημέρι.
Η γυναίκα ήταν κάτοικος Πατρίδας. Η κοπέλα, Αλβανικής καταγωγής, ήταν από τους Γαλατάδες Πέλλας αλλά έμενε στην Πατρίδα αυτό το διάστημα για να παρέχει βοήθεια σε συγγενικό της πρόσωπο.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ
-
Τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε το μεσημέρι της Δευτέρας 15 Ιουνίου στην οδό Σταδίου στη Βέροια.
-
Έκανε και ελέγχους σε οδηγούς που μιλούσαν στο κινητό τους Από τις 8:00 το πρωί ξεκίνησαν οι έλεγχοι της Τροχαίας στην οδό
-
Του πήρε συνολικά 77 ημέρες για να φτάσει στην πατρίδα - Νίκησε τον εθισμό του
-
Έφυγε από την ζωή, σε ηλικία 64 ετών η Φωτεινή Στογιάννου. Η κηδεία της εκλιπούσης θα γίνει την Τετάρτη 17 Ιουνίου 2026 και ώρα 10:30,
-
Έναν τόπο ξεχωριστής ομορφιάς και πνευματικής γαλήνης είχε την ευκαιρία να επισκέπτεται συχνά ο αείμνηστος λαϊκός τραγουδιστής
-
Μετά από 13,5 χρόνια, περνά σε νέα εποχή - Από τη δωρεά Σάκκα στο αύριο
-
Σημαντικά προβλήματα στην κυκλοφορία καταγράφηκαν στη οδό Μητροπόλεως, όταν σταματημένο όχημα προκάλεσε σοβαρές
-
Θέλεις να γίνεις μέλος της ομάδας του; Το Goku ζητάει προσωπικό. Δες 👇 τις πληροφορίες
-
Ολοκληρώθηκαν το βράδυ της Κυριακής 14 Ιουνίου 2026, οι ηλεκτρονικές εκλογές στον Ιατρικό Σύλλογο Ημαθίας, για την ανάδειξη του νέου Δ.Σ.,
-
Πλήρης επιβεβαίωση του ρεπορτάζ του veriotis.gr (δείτε εδώ ) Σε μια σημαντική εξέλιξη για τον χώρο της δημόσιας υγείας στην Πέλλα, η





Κρίμα,τι λόγια να βρεις να πεις,πόσο έτρεχε,αν έτρεχε ,αν ήπιε κτλ..έφυγαν 2 ψυχές άδικα και αυτό δυστυχώς δεν αλλάζει ότι και αν έφταιγε. Καλό παράδεισο και κουράγιο στους δικούς τους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο λιγότερο σε αυτούς που δημιουργούν τέτοιες καταστάσεις είναι φυλακή και ποτέ ξανά οδήγηση...!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν μας είπατε για την- τον οδηγό του αυτοκινήτου?
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίπε ότι ζαλίστηκε ο οδηγός του αυτοκινήτου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ νομοθεσία πλέον ειναι πολύ σκληρή για τέτοια δυστυχήματα!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή