Κλειστή η αγορά της Βέροιας του Αγίου Αντωνίου
Τετάρτη πέφτει φέτος, 17 Ιανουαρίου του 2024, η εορτή του Αγίου Αντωνίου, πολιούχου της Βέροιας.
Και όπως συνέβαινε τα προηγούμενα χρόνια, τα σχολεία είναι κλειστά αλλά τα εμπορικά καταστήματα λειτουργούσαν με ωράριο Κυριακής (άνοιγαν μετά την ολοκλήρωση των λατρευτικών εκδηλώσεων), φέτος, ο Εμπορικός Σύλλογος Βέροιας ανακοινώνει ότι τα καταστήματα την Τετάρτη 17 Ιανουαρίου 2024, τα καταστήματα θα παραμείνουν κλειστά, τιμώντας τον Πολιούχο της Βέροιας.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ
-
Μεγάλη αναστάτωση επικράτησε, πριν από λίγη ώρα, απόγευμα Δευτέρας 22 Ιουνίου 2026, στο κέντρο της Βέροιας, από σειρήνες της
-
Στο πένθος έχει βυθιστεί η Ημαθία μετά την είδηση του θανάτου του Νίκου Τερζίδη. Ο άτυχος οδηγός που έχασε την ζωή του στο
-
Αναστάτωση προκλήθηκε το μεσημέρι της Δευτέρας 22 Ιουνίου στο Μακροχώρι, όταν γυναίκα οδηγός έχασε τις αισθήσεις της ενώ βρισκόταν
-
Η επίσημη ανακοίνωση της Αστυνομίας Σοκάρουν οι εικόνες του οχήματος του 24χρονου που εντοπίστηκε τα
-
Έφυγε από την ζωή σε ηλικία 60 ετών ο Θεμιστοκλής Ξανθόπουλος. Ο εκλιπών έχασε τη ζωή του την Δευτέρα 22/6 στο τροχαίο δυστύχημα
-
O ιατρός χειρουργός - ουρολόγος ανδρολόγος Μέρκος Κόλβατζης αναγορεύθηκε Διδάκτορας Ιατρικής του ΑΠΘΜε βαθμό «Άριστα» αναγορεύθηκε Διδάκτορας Ιατρικής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης ο ιατρός χειρουργός
-
Τραγωδία σημειώθηκε τα ξημερώματα της Δευτέρας 22 Ιουνίου 2026 στην Ημαθία, όταν 24χρονος εντοπίστηκε νεκρός μέσα στο όχημά του
-
Η πρώτη ουσιαστική δοκιμασία για την οργανωτική και πολιτική δυναμική της «Ελπίδας για τη Δημοκρατία» στην Ημαθία έρχεται την Τετάρτη 1
-
Θανατηφόρο τροχαίο σημειώθηκε νωρίς το πρωί του Σαββάτου 27 Ιουνίου στην Εγνατία Οδό λίγο έξω από τη Θεσσαλονίκη. Το δυστύχημα έγινε
-
Με ελλιπή φάκελο η δεύτερη εταιρεία αποκλείστηκε από την διαδικασία





Τι πειραζε να ανοίξουν μετά τις 11.Τοσος κόσμος θα έρθει στην πόλη
ΑπάντησηΔιαγραφήΕσύ τι πείραζε να δουλέψεις έστω μία ημέρα,Δημοσιε υπαλληλε
ΔιαγραφήΜου φαίνεται η πρόεδρος του Εμπορικού συλλόγου το έχει χάσει λίγο.Μην παραπονιέται λοιπόν που οι Βεροιωτες πηγαίνουν σε αργίες για ψώνια στην Θεσσαλονίκη
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν τρέχει τίποτα θα πάμε Θεσσαλονίκη εκεί τα μαγαζιά θα είναι ανοιχτά για καφέ και ψώνια τα μαγαζιά της Βέροιας δεν θέλουν αλλά λεφτά
ΑπάντησηΔιαγραφήΜας έχετε τρεις Κυριακές μας τρέχετε μαςςχςι γίνει ο κ....ς νααααα και μια μέρα που θα κλείσει η αγορά σας πείραξε ..που θα άνοιγε 11 και θα έκλεινε 2:30...και που ΣτΕ....ο κόσμος να φάει δεν έχει στη θεσμική θα πάει οπωσδηποτε....ντουγανια
ΑπάντησηΔιαγραφήΣιγά που περιμέναμε τη μέρα της τοπικής γιορτή για να βγούμε για ψώνια. Να είστε σίγουροι πως όλοι αυτοί που γκρινιάζουν για το κλείσιμο των μαγαζιών αυτή τη μέρα, ούτως ή άλλως ελάχιστα ψώνια κάνουν στην πόλη ...
ΑπάντησηΔιαγραφή