Όταν σταματάμε σε ένα φανάρι θα πρέπει να απομακρύνουμε το αριστερό μας πόδι από το πεντάλ, για να μη βάλουμε βαθιά το χέρι στην τσέπη. Συνεχώς εξασθαινεί η δημοφιλία των αυτοκινήτων με τρία πεντάλ, με ολοένα και περισσότερους οδηγούς να δίνουν ψήφο εμπιστοσύνης στα αυτόματα.
Σε λίγα χρόνια, τα αυτοκίνητα δίχως συμπλέκτη θα αποτελούν τη συντριπτική πλειονότητα στους δρόμους ανά τον κόσμο. Μέχρι, ωστόσο, να συμβεί αυτό, καλό είναι να γνωρίζουμε πως πρέπει να συμπεριφερόμαστε στον συμπλέκτη δίχως να επισπεύδουμε τη φθορά του.
Μια φθορά που εντείνεται ειδικά αν κάνουμε άσκοπη χρήση του αριστερού πεντάλ την ώρα που βρισκόμαστε κάτω από ένα κόκκινο φανάρι και περιμένουμε την πράσινη ένδειξη.
Ειδικότερα, πολλοί οδηγοί, είτε από άγνοια, είτε από απροσεξία, είτε από βιασύνη να ξεκινήσουν γρήγορα, συνηθίζουν να έχουν το πόδι τους κολλημένο στο πεντάλ του συμπλέκτη. Με αυτό τον τρόπο, ωστόσο, φθείρουν το ρουλεμάν του συμπλέκτη το οποίο πιέζει άσκοπα το βολάν.
Πέρα από τη ζημιά που προκαλείται, ελλοχεύει ο κίνδυνος να προκληθεί και ατύχημα. Αυτό διότι, αφήνοντας κάποια σχέση στο κιβώτιο ενώ είμαστε σταματημένοι, υφίσταται το σενάριο να γλιστρήσει το πόδι μας από τον συμπλέκτη και να σημειωθεί σύγκρουση.
Όπως αναφέρει το carandmotor.gr, καλό είναι, λοιπόν, όταν σταματάμε το φανάρι να βγάζουμε την ταχύτητα που έχουμε και στο κιβώτιο και να κρατάμε το αριστερό μας πόδι μακριά από το πεντάλ του συμπλέκτη.
Αξίζει, μάλιστα, να σημειωθεί ότι πολλοί που ανήκουν στη συγκεκριμένη κατηγορία οδηγών, έχουν επίσης την κακή συνήθεια να ακουμπούν το πόδι τους στο συμπλέκτη και όταν το αυτοκίνητο κινείται. Πρόκειται, επίσης, για μια συνήθεια που επίσης φθείρει τον δίσκο του συμπλέκτη και το ρουλεμάν χωρίς να το αντιλαμβάνονται.
Πρέπει να γνωρίζουμε μια ζημιά στο σετ του συμπλέκτη είναι ιδιαίτερα κοστοβόρα, με το κόστος επισκευής να κυμαίνεται μεταξύ 400-500 ευρώ και άνω.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ
-
Απόκοσμες φωνές, ψίθυροι από το πουθενά και αινιγματικές οπτασίες νεαρών κοριτσιών «φτιάχνουν» το μύθο της Μόρνας
-
Συμβολικό κλείσιμο για 2 ώρες και παράσταση στον ΕΛΓΑ Δυναμικά συνεχίζουν τις κινητοποιήσεις τους οι αγρότες της Ημαθίας
-
Καθημερινά, χιλιάδες οδηγοί περνούν από την συγκεκριμένη διασταύρωση. Δυστυχώς όμως, αρκετοί απ' αυτούς δεν γνωρίζουν ποιος
-
Η καρδιά της νυχτερινής διασκέδασης χτυπούσε κάθε Παρασκευή και Σάββατο στον πεζόδρομο της Έλλης
-
Ανοίγει αύριο Παρασκευή 5 Δεκεμβρίου 2025 το μεγάλο μαγευτικό παγοδρόμιο που στήνεται φέτος στην πλατεία της Ελιάς.
-
Παρατεταμένα προβλήματα καταγράφονται σε πολλά σημεία του οδικού δικτύου της Hμαθίας, καθώς η έντονη και συνεχής βροχόπτωση των
-
Από την Παλιά Εθνικής Αλεξάνδρειας - Βέροιας η κυκλοφορία Την Εγνατία Οδό Βέροιας - Θεσσαλονίκης απέκλεισαν πριν από λίγο
-
Με Χριστουγεννιάτικες μελωδίες, ζεστό κρασί και συναυλία με τον Χάρη Βαρθακούρη, άναψε το βράδυ της Δευτέρας 1 Δεκεμβρίου 2025 το
-
Η δυνατή και συνεχόμενη βροχόπτωση που έπληξε το Ξηρολίβαδο άφησε έντονα σημάδια, ιδιαίτερα στο ανατολικό μέρος του χωριού, στο σημείο
-
Τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε πριν λίγη ώρα στην Πτολεμαΐδα, όταν λεωφορείο στο οποίο επέβαιναν 40 εργαζόμενοι στη ΔΕΗ εξετράπη της




Το να εχει αυτοματο θα σου κοστισει αδρα για επισκευη. Συμφερει το χειροκινητο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτά λέτε και ανάβει το πράσινο και κορνάρουν (ενώ είναι πρώτοι )μετά βάζουν ταχύτητα και μετά βίας περνούν αυτοί μόνο
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν υπαρχει σωστη παιδεια. Κατ' αρχας χρειαζονται καλοι δρομοι οπως στο εξωτερικο, π.χ. Ισπανια. Που πανε ολα τα τελη κυκλοφοριας? Δευτερο, προστιμα που δεν αναιρουντε λογω γνωριμιων, κομματων, κλπ. Τριτο, παιδεια που αρχιζει απο το δημοτικο σχολειο και συνεχιζεται στο γυμνασιο. Στο εξωτερικο, π.χ. στη Αυστραλια, καθε γυμνασιο εχει μονιμο αστυνομικο/δασκαλο. Τεταρτο, συνεχη επιτηρηση και ελεγχους απο τη τροχαια για ατομα χωρις αδεια οδηγησης. Καθημερινα βλεπω γονεις να 'κουβαλανε' δυο και τρια παιδακια 5, 6, 8 χρονων, πανω σε μηχανακια, χωρισ κρανη, με παντοφλα ως υποδημα.
ΑπάντησηΔιαγραφή