Πρόκειται για μια σπουδαία ενέργεια του Αγάπιου Αναστασιάδη που αποδεικνύει το μεγαλείο της ανθρωπιάς του. Συγχαρητήρια!
Μάγκας! Ο Πρόεδρος της Βέροιας Αγάπιος Αναστασιάδης δώρισε 29.000€ στα «Παιδιά της Άνοιξης»
Για μια ακόμα φορά, ο ισχυρός άνδρας της «Βασίλισσας του Βορρά» απέδειξε πως εκτός από ένας πετυχημένος επιχειρηματίας είναι και άνθρωπος που διακατέχεται από αρχές και αξίες. Ο ιδιοκτήτης της εταιρείας «La Cucina», ευαισθητοποιημένος από την σπουδαία καμπάνια των «Παιδιών της Άνοιξης», έβαλε το χρυσό αποτύπωμά του, δωρίζοντας 29.000 ευρώ (!!!) για την ολοκλήρωσης της ανέγερσης και της λειτουργίας του νέου Κ.Δ.Η.Φ. ΑμεΑ στην Πατρίδα Βέροιας.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ
-
Η επίσημη ανακοίνωση της Αστυνομίας Σοκάρουν οι εικόνες του οχήματος του 24χρονου που εντοπίστηκε τα
-
Στο πένθος έχει βυθιστεί η Ημαθία μετά την είδηση του θανάτου του Νίκου Τερζίδη. Ο άτυχος οδηγός που έχασε την ζωή του στο
-
Αναστάτωση προκλήθηκε το απόγευμα της Τετάρτης 17 Ιουνίου στη Βέροια, όταν σημειώθηκε τροχαίο ατύχημα με τραυματισμό ανήλικης
-
Αναστάτωση προκλήθηκε το μεσημέρι της Δευτέρας 22 Ιουνίου στο Μακροχώρι, όταν γυναίκα οδηγός έχασε τις αισθήσεις της ενώ βρισκόταν
-
Τραγωδία σημειώθηκε τα ξημερώματα της Δευτέρας 22 Ιουνίου 2026 στην Ημαθία, όταν 24χρονος εντοπίστηκε νεκρός μέσα στο όχημά του
-
Συναγερμός σήμανε το μεσημέρι του Σαββάτου (20/06) στο Βέρμιο, έπειτα από εκδήλωση πυρκαγιάς σε δασική έκταση κοντά στον επαρχιακό
-
«Να διερευνηθούν πλήρως τα αίτια του περιστατικού και να αποδοθούν οι ευθύνες όπου υπάρχουν», ζητά το Σωματείο
-
«Η οικογένειά μας ήταν και είναι περήφανη για σένα» έγραψε στο facebook ο Χρήστος Σκουμπόπουλος
-
Την τύχη του στο τηλεπαιχνίδι του STAR ο «Τροχός της Τύχης», με παρουσιαστή τον Πέτρο Πολυχρονίδη, δοκίμασε ο Παρασκευάς
-
Με μία από τις πιο δυνατές στιγμές της φετινής διοργάνωσης συνεχίστηκε το βράδυ της Πέμπτης, 18 Ιουνίου, η «Εύηχη Πόλη 2026», καθώς






Πολλά μπράβο στον κ. Αναστασιάδη και σε οποιονδήποτε κάνει τέτοιες δωρεές. Το ποσό είναι εξωπραγματικό για τα δεδομένα της εποχής κ της περιοχής!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜάγκας θα ήταν αν δεν έβγαινε να το ανακοινώσει. Τώρα είναι απλά δωρητής για τη δημοσιότητα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔώσε και εσύ και μην το δημοσιεύεις.
ΔιαγραφήΔωρητής για δημοσιότητα θα ήταν αν έδινε € 29
Με 29 χιλιάδες θα μπορούσε να παίζει όλη μέρα στα σάιτ όχι μια δημοσίευση
ΔιαγραφήΤο δημοσιοποίησε για να παρακινήσει και άλλους να γίνουν δωρητές ,ο καθένας με όποιο ποσό μπορεί,για να ολοκληρωθεί αυτό το σημαντικό έργο που γίνεται
ΔιαγραφήΜπράβο ρε Αγαπιε. Προχώρα και μην ακούς κανέναν κακεντρεχη
ΑπάντησηΔιαγραφήΜακαρι να ηταν κι αλλοι που για δημοσιοτητα θα δωριζαν 30 χιλιαρικα για καλο σκοπο! Γι αυτο τα δημοσιοποιουν οι συλλογοι ωστε να βρεθουν μιμητες
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολλοί είναι αυτοί που δεν θέλουν να ακούγεται το όνομα τους, αλλά αυτοί που λαμβάνουν τη δωρεά τους το ζητάνε, ώστε κατά αυτόν τον τρόπο να γνωστοποιήτε κάτι που θα παρακινήσει κ άλλους να προβούν σε ανάλογες ενέργειες
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπράβο του!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕύγε για την δωρεά κύριε Αναστασίαδη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπράβο του!Και σωστή η δημοσιοποίηση για παραδειγματισμό!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι όποιος μπορεί να διαθέσει 29 ευρώ ας απευθυνθεί σε φίλους και γνωστούς,όλοι μαζί σαν ομάδα να καταθέσουν τα 1000 ευρώ και να βοηθήσουν στον σκοπό.
Όλοι μαζί μπορούμε!
Όλα καλά απλά υπάρχει μια ανακρίβεια. Δεν υπάρχει ΠΑΕ πλέον η εταιρεία έχει κάνει διακοπή. Είναι πρόεδρος του ερασιτεχνικού σωματείου ΝΠΣ ΒΕΡΟΙΑ . Όταν θα κάνει σύσταση νέας ΠΑΕ ο πρόεδρος τότε μπορεί να αναφερθεί . Να τα λέμε σωστά!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάποτε έκανα μια καλή πράξη σε κάποιο ίδρυμα (επειδή χρήματα δεν έχω δυστυχώς)και ζήτησαν την άδεια μου για να με ευχαριστήσουν δημόσια φυσικά το απαγόρευσα ...Την δεύτερη φορά όμως το επέτρεψα ακριβώς για τον λόγο που είπε παραπάνω κάποιος κύριος ,να γίνει δημοσίευση για να παρακινήθουν και άλλοι ..
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ κριτική είναι πολύ εύκολη από πράξεις υστερούμε
Μπράβο στο παλικάρι ο Θεός να στα φέρει όλα βολικά .ότι κάνεις μπροστά σου να έρχεται αγόρι μου.αξιος
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπιε γραψτους στα κακαλα σου αδερφε.....κάνε εσύ ότι καλό μπορείς να κάνεις και μην ακούς κανέναν.....φιλιά από αλεξανδρεια....
ΑπάντησηΔιαγραφή