Quantcast

http://picasion.com/

Στο στόχαστρο της ΑΑΔΕ οι influencers: Η πολυτελής ζωή και τα εισοδήματα που δηλώνουν

Στο στόχαστρο της ΑΑΔΕ μπαίνουν οι αναρτήσεις φυσικών προσώπων και επιχειρήσεων στα social media, ώστε να ελεγχθούν περιπτώσεις φοροδιαφυγής, σύμφωνα με δημοσίευμα της RealNews.

Σύμφωνα με ρεπορτάζ που προβλήθηκε στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ANT1, αναφορικά με τα φυσικά πρόσωπα οι ελεγκτές της ΑΑΔΕ, θα συλλέξουν στοιχεία από αναρτήσεις σε Facebook και Instagram όπως π.χ. φωτογραφίες που εμφανίζουν τους ελεγχόμενους με πολυτελή προϊόντα, ώστε να βγάλουν χρήσιμα συμπεράσματα για το αν συνάδει η πολυτελή ζωή που κάνουν με τα εισοδήματα που δηλώνουν.

«Ήταν αναμενόμενο να μπούμε και εμείς στο στόχαστρο των ελεγκτικών υπηρεσιών. Στόχος μας είναι να δηλώνουμε ακέραια στην Εφορία τα εισοδήματα αυτά ώστε να μας καταβληθούν και οι αναλογούντες φόροι. Εγώ προσωπικά επιδιώκω να συνεργάζομαι με εταιρείες και συνεργάζομαι με εταιρείες οι οποίες δεν φοροδιαφεύγουν. Πιστεύω ότι είναι παρατραβηγμένο εάν κρίνουν (οι αρμόδιες Αρχές) από μία φωτογραφία μέσα σε ένα ακριβό αυτοκίνητο ή σε ένα ακριβό σπίτι το οποίο μπορεί να είναι του πατέρα μου, του θείου μου, της φίλης μου ή κάποιου συγγενή μου. Από αυτό να κρίνουμε και να θεωρούμε ότι υπάρχουν κάποια κρυφά εισοδήματα τα οποία και δεν δηλώνονται», ανέφερε η Μαριάννα Δασυγένη, Instagrammer, μιλώντας στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ANT1.

Για τον έλεγχο σε εταιρείες, στόχος είναι να πέσουν στη «φάκα» επιχειρήσεις οι οποίες δεν έχουν φυσική παρουσία, δεν έχουν κάνει έναρξη εργασιών στην Εφορία, δεν τηρούν βιβλία, ούτε εκδίδουν φορολογικά στοιχεία και παρόλα αυτά πωλούν προϊόντα και υπηρεσίες σε δελεαστικές τιμές μέσω των κοινωνικών δικτύων, γλιτώνοντας έτσι την πληρωμή του ΦΠΑ και του φόρου εισοδήματος.

«Φανταστείτε κάποιον που δηλώνει πενιχρά εισοδήματα, να κάνει συνεχόμενα ταξίδια και συνεχόμενες διακοπές», ανέφερε στον ANT1 o Γιάννης Χατζησαλάτας, οικονομικός σύμβουλος.

Σε αυτές τις περιπτώσεις μάλιστα το ύψος της φοροδιαφυγής ανέρχεται σε δεκάδες χιλιάδες ευρώ. Τα δε προϊόντα που πωλούν σε αρκετές περιπτώσεις έχουν έρθει παράνομα στην Ελλάδα χωρίς εκτελωνισμό ή επιβολή ΦΠΑ.

«Εάν αυτές οι εταιρείες που εμφανίζονται στα social media να πωλούν προϊόντα είναι εταιρίες “φαντάσματα”, ανύπαρκτες πλέον από κει και πέρα θα οδηγηθούν σε έναν έλεγχο και το κέρδος θα είναι διπλό. Και για το κράτος γιατί πλέον θα σταματήσει αυτό το παρεμπόριο αλλά και δεύτερον γιατί οι ίδιες εταιρείες δεν θα δημιουργούν πλέον αθέμιτο ανταγωνισμό», συμπληρώνει ο κ. Χατζησαλάτας.

Παράλληλα η ΑΑΔΕ θέτει σε εφαρμογή εντός του έτους επιπλέον εργαλεία κατά της φοροδιαφυγής. Σε αυτά περιλαμβάνονται ηλεκτρονική πλατφόρμα που θα δέχεται καταγγελίες από πολίτες για φοροδιαφυγή, το ψηφιακό δελτίο αποστολής που θα παρακολουθεί ηλεκτρονικά τη διακίνηση των αγαθών, η διασύνδεση των ταμειακών μηχανών με τα POS και την Εφορία αλλά και το σύστημα «Eispraxis» που θα παρακολουθεί το προφίλ του κάθε οφειλέτη και θα ενεργοποιεί αυτόματες κατασχέσεις.

2 σχόλια:

  1. .Μπράβο στην ΑΑΔΕ. και στα λαμπρά μυαλά που έβαλαν σκοπό της ζωής τους να πολεμήσουν τη φοροδιαφυγή.

    Τους influencers.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΣΙΓΟΥΡΑ ΠΟΛΛΟΙ ΑΠ ΑΥΤΟΥΣ ΘΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΠΕΝΙΧΡΩΝ ΕΙΣΟΔΕΙΜΑΤΩΝ, ΠΟΥ ΔΗΛΩΝΟΥΝ ΦΥΣΙΚΑ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ....PUSS ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΟΘΕΙ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλούμε τα σχόλια να είναι σύντομα και να χρησιμοποιείτε nickname για τη διευκόλυνση του διαλόγου. Ο «Βεροιώτης» δεν υιοθετεί τις απόψεις των σχολιαστών, οι οποίοι και είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι για αυτές.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ