Μεγάλη επένδυση 100 εκατ. ευρώ από Γερμανική εταιρεία - Πάνω από 1.000 νέες θέσεις εργασίας
Μάχη με την πόλη της Καβάλας θα δώσει η Κοζάνη για την υποδοχή μιας μεγάλης επένδυσης 100εκ. ευρώ, που φέρνει στη χώρα η γερμανική εταιρεία Next.e.Go, κατασκευάστρια αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων για αστικές μετακινήσεις. Μπορεί ακόμα να μην έχουμε δει στην Ελλάδα να κυκλοφορούν τα αυτοκίνητά της αλλά είναι ήδη γνωστή στο ευρύ κοινό, καθώς από το 2020 έχει εκδηλώσει ενδιαφέρον να κατασκευάσει το δικό της εργοστάσιο παραγωγής στη χώρα μας.
Η Next.e.Go είναι μία γερμανική εταιρεία που κατασκευάζει αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα, που προορίζονται κυρίως για αστικές μετακινήσεις. Μπορεί ακόμα να μην έχουμε δει στην Ελλάδα να κυκλοφορούν τα αυτοκίνητά της αλλά είναι ήδη γνωστή στο ευρύ κοινό, καθώς από το 2020 έχει εκδηλώσει ενδιαφέρον να κατασκευάσει το δικό της εργοστάσιο παραγωγής στη χώρα μας.
Σύμφωνα, μάλιστα, με τα στοιχεία που έχουν δει το φως της δημοσιότητας, η επένδυση που θα γίνει θα ξεπεράσει τα 100 εκατομμύρια ευρώ. Αυτό σημαίνει πως το εργοστάσιο θα απασχολεί σχεδόν 1.000 εργαζομένους ενώ έμμεσα θα ξεπερνούν τους 5.000. Η ετήσια παραγωγή οχημάτων υπολογίζεται μεταξύ 30.000 – 45.000 μονάδων, νούμερο ιδιαίτερα υψηλό για παραγωγή οχημάτων στην Ελλάδα που αυτήν την στιγμή παράγει ελάχιστα για την αυτοκινητοβιομηχανία.
Τα παραπάνω λίγο πολύ τα γνωρίζουμε ή κάτι έχουμε ακούσει. Στην πραγματικότητα, δεν έχουμε δει ακόμα πράξεις, γεγονός που οφείλεται σε δύο σημαντικούς παράγοντες. Την πανδημία και τον πόλεμο στην Ουκρανία, καθώς πολλοί προμηθευτές της γερμανικής εταιρείας έχουν έδρα στη χώρα που βρίσκεται σε εμπόλεμη κατάσταση μετά την εισβολή της Ρωσίας.
Δύο υποψήφιες πόλεις
Σύμφωνα με απόλυτα ασφαλείς πληροφορίες του newsauto.gr, αυτήν τη στιγμή υπάρχουν δύο υποψήφιες περιοχές που θα κατασκευαστεί το εργοστάσιο.
Πρόκειται για δύο πόλεις που βρίσκονται στη Βόρεια Ελλάδα και μέσα στο καλοκαίρι θα έχει ξεκαθαριστεί ποια θα φιλοξενήσει το εργοστάσιο αυτοκινήτων της Next.e.Go.
Η μία πόλη (σ.σ. όλα δείχνουν Καβάλα) διαθέτει λιμάνι και εξυπηρετεί σημαντικές ανάγκες, ενώ η δεύτερη (σ.σ. Κοζάνη) μπορεί να μην διαθέτει υποδομές (π.χ. λιμάνι, σταθμός τρένων κ.λπ.) αλλά βρίσκεται σε τέτοιο σημείο που δίνει κίνητρα για επενδύσεις.
Η τελική απόφαση θα παρθεί εντός του καλοκαιριού, καθώς πρόθεση των Γερμανών είναι να ξεκινήσουν το χτίσιμο του εργοστασίου το φθινόπωρο.
Απορρίφθηκαν Βόλος και Πάτρα
Το αρχικό πλάνο ήταν το εργοστάσιο να κατασκευαστεί στον Βόλο ή στην Πάτρα. Η πρώτη περίπτωση απορρίφθηκε γιατί δε μπορούσε να καλύψει τις ανάγκες του εργοστασίου, η θαλάσσια υποδομή της πόλης, ενώ στην δεύτερη περίπτωση, το τελικό budget θα ανέβαινε αρκετά ψηλά.
Να σημειώσουμε πως σύμφωνα με τις αρχικές προβλέψεις η τιμή του e.Go Life, όπως θα ονομάζεται ένα από τα πιο δημοφιλή μοντέλα τη μάρκας, θα κυμαίνεται στην Ελλάδα κοντά στα 20.000 ευρώ (με την επιδότηση).
Το σίγουρο είναι πως το project της Next.e.Go συνεχίζει κανονικά αλλά καθυστερεί λόγω των συνθηκών που επικρατούν σε παγκόσμιο επίπεδο. Υπομονή και τους επόμενους μήνες θα μάθουμε περισσότερες πληροφορίες και λεπτομέρειες για τη μεγάλη όπως και εξίσου σημαντική επένδυση για την Ελλάδα.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ
-
Tι γράφουν τα Τουρκικά Σχολικά Βιβλία Το κείμενο που ακολουθεί είναι μετάφραση του τουρκικού σχολικού
-
Ο διαβήτης τύπου 2 προκαλείται όταν το πάγκρεας δεν παράγει αρκετή ινσουλίνη ή όταν το σώμα δεν αντιδρά στην ινσουλίνη, η οποία είναι
-
Η Θεσσαλονίκη, πρωτεύουσα του Βορρά και κοσμοπολίτισσα των Βαλκανίων, τα περικλείει όλα μέσα στη γεωγραφία της: ομορφιά
-
Το τελευταίο καλοκαίρι ταλαιπωρίας φαίνεται πως θα είναι το φετινό για τους εκδρομείς οδικού τουρισμού που καταφθάνουν από τη Βόρεια
-
Ο πιο κοινός τύπος ιλίγγου είναι ο καλοήθης παροξυσμικός ίλιγγος θέσης (BPPV). Συμβαίνει όταν μικροί κρύσταλλοι ασβεστίου χαλαρώνουν
-
Tον «κουμπαρά» του προϋπολογισμού για να μοιράσει επιδόματα και αναδρομικά σε νέες μητέρες, αγρότες, νέους και σε χιλιάδες νοικοκυριά
-
Προσοχή σε όσους πηγαίνουν από Βέροια προς Κατερίνη, Λάρισα και Αθήνα
-
Ένας κατάλογος από το Υπουργείο Εσωτερικών, με τα ονόματα που έχουν δοθεί στα παιδιά που γεννήθηκαν στην Ελλάδα από το 2020 μέχρι το
-
Τροχαίο ατύχημα με την εμπλοκή τριών οχημάτων σημειώθηκε το απόγευμα της Δευτέρας 25 Μαρτίου στην διασταύρωση Μονοσπίτων. Στο
-
Μια σπουδαία φωνή του Ελληνικού τραγουδιού, δυστυχώς σίγησε για πάντα! Ο Βεροιώτης τραγουδιστής Δημήτρης Πιτούλιας άφησε την
Η Βεροια πάλι ομπρέλα κρατούσε όταν έβρεχε επενδύσεις? Κάναμε κυκλικούς κόμβους όμως...Ξεκινήσαμε και την ανάπλαση της Μπαρμπούτας (άντε να δούμε πότε θα τελειώσει)....
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνάπλαση;;;; Κακές εμπειρίες έχουμε από αναπλάσεις!!!
ΔιαγραφήΜήπως δεν ξέρουν ότι είμαστε 40 λεπτά από Θεσσαλονίκη; Μήπως δεν ενημερώθηκαν για την απόφαση του Υφυπουργού μας για τον κόμβο Κουλούρας! Ποιος μιλάει γερμανικά να παρει ένα τηλέφωνο να τους τα πει;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητε / τη τωρα η Κυβερνηση εχει νταλκαδες ποιος κρυφακουγε ποιον ...τι να ασχοληθει εχει σοβαροτερα προβληματα μαζι και οι τοπικοι αρχοντες και Βουλευτες...τα ηλεκτρικα θα σκεφθουν;;;
ΔιαγραφήΗ Ημαθία δεν έχει ανάγκη από τέτοιες ψιλοεπενδυσεις!! Εμείς είμαστε φραγκατοι και άνετοι! Μη ξεχνάτε πως έχουμε το ...Ροδάκινο!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή