Η κατανάλωση μαύρου τσαγιού συνδέεται με μείωση του κινδύνου πρόωρου θανάτου, δείχνει μια νέα αμερικανική επιστημονική έρευνα. Η μείωση του κινδύνου είναι μεγαλύτερη για όσους πίνουν δύο ή περισσότερα μαύρα τσάγια τη μέρα. Οι ερευνητές, με επικεφαλής τη δρα Maki Inoue-Choi του Τμήματος Επιδημιολογίας και Γενετικής του Καρκίνου στο Εθνικό Ινστιτούτο Καρκίνου των ΗΠΑ, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο αμερικανικό ιατρικό περιοδικό "Annals of Internal Medicine", ανέλυσαν στοιχεία για περίπου μισό εκατομμύριο ανθρώπους 40 έως 69 ετών, από τους οποίους το 85% έπιναν τακτικά τσάι και, από αυτούς, το 89% μαύρο τσάι.
Τι διαφορά στην υγεία μπορούν να κάνουν δύο κούπες μαύρο τσάι
Σε σχέση με όσους δεν έπιναν καθόλου τσάι, εκείνοι που έπιναν τουλάχιστον δύο κούπες μαύρο τσάι καθημερινά, είχαν 9% έως 13% μικρότερο κίνδυνο θανάτου. Η μείωση του κινδύνου ίσχυε ανεξάρτητα από το αν κάποιος έπινε παράλληλα καφέ, έβαζε ζάχαρη ή γάλα στο τσάι του, το έπινε ζεστό ή κρύο κ.α.
Το τσάι είναι ένα από τα ροφήματα με τη μεγαλύτερη κατανάλωση παγκοσμίως. Προηγούμενες μελέτες έχουν συσχετίσει το πράσινο τσάι με μικρότερη πρόωρη θνησιμότητα, αλλά η νέα έρευνα δείχνει ότι όφελος παρέχει και το μαύρο τσάι.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ
-
Μια παλιά φωτογραφία που αναρτήθηκε στη σελίδα «Παλιές Φωτογραφίες της Βέροιας» μάς ταξίδεψε πίσω, στις αρχές της δεκαετίας
-
Έφυγε από την ζωή σε ηλικία 48 ετών η Ελισάβετ Φωτοπούλου. Η κηδεία της θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 7 Ιουνίου και ώρα 12:00 μ.μ., στον
-
Απέδειξε γιατί θεωρείται η «Βασίλισσα» του λαϊκού τραγουδιού - Έκανε άνω-κάτω όλο το μαγαζί
-
Σοκάρουν οι εικόνες του οχήματος, που το πρωί της Τρίτης 9 Ιουνίου 2026 συγκρούστηκε με νταλίκα στα Μάλγαρα, με αποτέλεσμα τον θανάσιμο
-
Το ζώο ήταν δεσποζόμενο - Άμεσα απομακρύνθηκε και περισυλλέγη σε χώρο του Δήμου Νάουσας
-
Τρέλανε κόσμο με την σκηνική παρουσία της και το απίστευτο φωνητικό ταλέντο της
-
Σε ένα από τα πιο πολυτελή εστιατόρια του Μανχάταν γιόρτασε τα γενέθλιά της η Ντέλλα Ρούνικ, συγκεντρώνοντας φίλους και αγαπημένα
-
Έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 75 χρονών η Μαίρη Κοντογιάννη. Η κηδεία της θα πραγματοποιηθεί την Δευτέρα 8 Ιουνίου και ώρα 13:00 στον Ιερό
-
Το πρωί του Σαββάτου καταγράφηκε παρουσία αρκούδας στη διαδρομή Βέροιας - Καστανιάς (μετά τον Προφήτη Ηλία). Το τελευταίο διάστημα
-
Με ιδιαίτερο ενδιαφέρον πραγματοποιήθηκε το απόγευμα της Δευτέρας, 8 Ιουνίου, η παρουσίαση του νέου βιβλίου της Μαρίας-Άννας Ιωσηφίδου,





Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε τα σχόλια να είναι σύντομα και να χρησιμοποιείτε nickname για τη διευκόλυνση του διαλόγου. Ο «Βεροιώτης» δεν υιοθετεί τις απόψεις των σχολιαστών, οι οποίοι και είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι για αυτές.