Δείτε το video:
Παντελεήμων: «Μακάριοι οι ειρηνοποιοί ότι αυτοί υιοί Θεού κληθήσονται»
Την Πέμπτη 7 Απριλίου το απόγευμα ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Βεροίας, Ναούσης και Καμπανίας κ. Παντελεήμων πραγματοποίησε διαδικτυακή ομιλία στη σειρά των εκπομπών «Επισκοπικός Λόγος» και ανέπτυξε το θέμα: «Μακάριοι οἱ εἰρηνοποιοί ὅτι αὐτοί υἱοί Θεοῦ κληθήσονται». Ο διαδικτυακός «Επισκοπικός Λόγος» αποτελεί μία ευκαιρία πνευματικής ωφέλειας και παρηγορίας στους δύσκολους καιρούς που διανύουμε...
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)





Ο Πουτιν είναι ορθόδοξος που πηγαίνει στο Αγιο Ορος ,ο Ζελενσκι είναι εβραίος, εμείς με ποιον είμαστε?
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ρόλος των Ελλήνων είναι πάντα ειρηνευτικός.
ΔιαγραφήΌχι όλων των Ελλήνων,και όχι πάντα,όσο για το θρησκευτικό μέρος ο πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως έβαλε το ειρηνευτικό δάκτυλακι του στο θέμα Ρωσίας Ουκρανίας,δεν επεκτεινομαι,όποιος θέλει ας το ψάξει.
Διαγραφή