Ανοιχτό το ενδεχόμενο να απολύονται οι υγειονομικοί που δεν έχουν εμβολιαστεί άφησε ο υπουργός Εσωτερικών, Μάκης Βορίδης. «Η συζήτηση είναι ότι μπορεί να τεθεί ο εμβολιασμός ως προϋπόθεση για τη συνέχιση παροχής υγειονομικών υπηρεσιών. Κι επειδή έχει γίνει μεγάλη συζήτηση για το αν επιτρέπεται, η απάντηση είναι ότι φυσικά και επιτρέπεται. Επιπλέον, αυτοί οι άνθρωποι λείπουν από έναν μεγάλο αγώνα που δίνει το ΕΣΥ και παρόλα αυτά το σύστημα έχει λειτουργήσει. Σε μια κρίσιμη στιγμή κάποιοι για τις δικές τους προτεραιότητες επέλεξαν να απέχουν και κάποιοι άλλοι κάλυψαν αυτό το κενό», δήλωσε μιλώντας στον ΣΚΑΪ.
Στην ερώτηση αν οι συγκεκριμένοι υγειονομικοί θα απολύονται, ο κ. Βορίδης είπε ότι «δεν θα τεθεί θέμα απολύσεων. Θα τεθεί υποχρέωση υγειονομική για να συνεχίσει να παρέχει υπηρεσίες υγείας».
Τέλος, και σχετικά με τον υποχρεωτικό εμβολιασμό των πολιτών άνω των 60 ετών, ο κ. Βορίδης ανέφερε ότι παρά το γεγονός ότι έχουν μείνει περίπου 300.000 ανεμβολίαστοι, στη συγκεκριμένη κατηγορία το ποσοστό εμβολιασμένων έχει φτάσει στο 90%. Εκτίμησε επίσης ότι με τη συνέχιση του μέτρου για πρόστιμο 100 ευρώ θα πειστούν να εμβολιαστούν και ότι πιθανότατα το μέτρο θα ισχύσει μέχρι το τέλος της πανδημίας, όταν δε θα υπάρχει επιδημιολογικός κίνδυνος.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ
-
Μεγάλη αναστάτωση επικράτησε, πριν από λίγη ώρα, απόγευμα Δευτέρας 22 Ιουνίου 2026, στο κέντρο της Βέροιας, από σειρήνες της
-
Στο πένθος έχει βυθιστεί η Ημαθία μετά την είδηση του θανάτου του Νίκου Τερζίδη. Ο άτυχος οδηγός που έχασε την ζωή του στο
-
Αναστάτωση προκλήθηκε το μεσημέρι της Δευτέρας 22 Ιουνίου στο Μακροχώρι, όταν γυναίκα οδηγός έχασε τις αισθήσεις της ενώ βρισκόταν
-
Η επίσημη ανακοίνωση της Αστυνομίας Σοκάρουν οι εικόνες του οχήματος του 24χρονου που εντοπίστηκε τα
-
Έφυγε από την ζωή σε ηλικία 60 ετών ο Θεμιστοκλής Ξανθόπουλος. Ο εκλιπών έχασε τη ζωή του την Δευτέρα 22/6 στο τροχαίο δυστύχημα
-
Τραγωδία σημειώθηκε τα ξημερώματα της Δευτέρας 22 Ιουνίου 2026 στην Ημαθία, όταν 24χρονος εντοπίστηκε νεκρός μέσα στο όχημά του
-
Συναγερμός σήμανε το μεσημέρι του Σαββάτου (20/06) στο Βέρμιο, έπειτα από εκδήλωση πυρκαγιάς σε δασική έκταση κοντά στον επαρχιακό
-
Πάνω από 15 παραστάσεις και συναυλίες για μικρούς και μεγάλους - Πάρτε ατζέντα και σημειώστε!
-
Μια ασυνήθιστη εικόνα αντίκρισαν το μεσημέρι της Πέμπτης 25 Ιουνίου 2026 οι διερχόμενοι οδηγοί στον περιφερειακό της Βέροιας, αλλά και όσοι
-
«Να διερευνηθούν πλήρως τα αίτια του περιστατικού και να αποδοθούν οι ευθύνες όπου υπάρχουν», ζητά το Σωματείο




Στις κάλπες θα τρίβετε τα ματάκια σας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΩΣΤΑ.....
ΔιαγραφήΣύντομα θα απολυθούν οι κυβερνώντες από τον ελληνικό λαό!
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα γέν ανακατουσιά ε τσουμπάν;
ΔιαγραφήΣιγά. Να ξέρετε οτι αν ερθει ο συριζας ή το πασοκ,τώρα που θα φύγει ο Κούλης , θα ξαναπροσληφθούν οι υγειονομικοί, σύν οι συγγενείς μέχρι τρίτου βαθμού, συν τα μπατζανάκια με ενα σύγχρονο επίδομα θερμαινόμενης καρέκλας. Περιστρεφόμενης παρακαλώ. Για να ξέρουν μερικοί μερικοί.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ δεν βλέπω καμιά αλλαγή απλά τα πρόσωπα αλλάζουν το αποτέλεσμα παραμένει το ίδιο όλοι κοιτάνε να ρημάξουν αυτήν την χώρα
ΑπάντησηΔιαγραφή