Η ανταλλαγή απόψεων και η γόνιμη αλληλεπίδραση μεταξύ των συμμετεχόντων οδήγησε στη συνειδητοποίηση των διαφορών στα εκπαιδευτικά συστήματα, αλλά κυρίως της κοινής ανάγκης των Ευρωπαίων μαθητών για διασφάλιση και βελτίωση της ψυχικής τους υγείας.
Προτάθηκαν και δοκιμάστηκαν βιωματικά δράσεις με αυτό τον σκοπό, όπως η επαφή με το φυσικό περιβάλλον και αξιοποίηση του πλούτου του, τα ομαδικά παιχνίδια και οι σωματικές ασκήσεις, ενώ πραγματοποιήθηκαν συναντήσεις με επιστήμονες ψυχολόγους. Στο ίδιο πλαίσιο οι καθηγητές μοιράστηκαν τις εμπειρίες και τους προβληματισμούς τους και εξέτασαν τις προοπτικές του συμπεριληπτικού σχολείου.
Η συνάντηση με τις τοπικές Αρχές επιβεβαίωσε πως η κατεύθυνση που χαράζεται είναι η συνεργασία με τους γειτονικούς λαούς και η αποδοχή του διαφορετικού, μακριά από τα κατάλοιπα του παρελθόντος και τους διαχωρισμούς – πράγμα που έγινε αισθητό και σε προσωπικό επίπεδο, χάρη στην απαράμιλλη φιλοξενία, σε κλίμα δεκτικότητας και οικειότητας.
Έτσι, οι εκπαιδευτικοί του 5ου ΓΕΛ επέστρεψαν πλουσιότεροι σε ιδέες και πρακτικές, προκειμένου να συμβάλουν στη διαμόρφωση ενός καλύτερου σχολείου, αρμονικής συνύπαρξης και ψυχικής ευφορίας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε τα σχόλια να είναι σύντομα και να χρησιμοποιείτε nickname για τη διευκόλυνση του διαλόγου. Ο «Βεροιώτης» δεν υιοθετεί τις απόψεις των σχολιαστών, οι οποίοι και είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι για αυτές.