«Το ραντεβού για το εμβόλιο είναι ραντεβού ζωής»
Γεμάτος ενέργεια, αισιοδοξία και ελπίδα για το μέλλον, ο Ηλίας Πλιόγκας έκανε την τρίτη δόση του εμβολίου για την αντιμετώπιση του κορωνοϊού. Ο Διοικητής του Νοσοκομείου Βέροιας, θέλωντας να στείλει ένα σαφές μήνυμα στην κοινωνία, φωτογραφήθηκε κατά την διάρκεια του εμβολιασμού του, ενώ σε δηλώσεις του ανέφερε τα εξής: «Τρίτη δόση. Προστατεύουμε τον εαυτό μας. Φροντίζουμε για αυτούς που αγαπάμε. Το ραντεβού για το εμβόλιο είναι ραντεβού ζωής».
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ
-
Μεγάλη αναστάτωση επικράτησε, πριν από λίγη ώρα, απόγευμα Δευτέρας 22 Ιουνίου 2026, στο κέντρο της Βέροιας, από σειρήνες της
-
Στο πένθος έχει βυθιστεί η Ημαθία μετά την είδηση του θανάτου του Νίκου Τερζίδη. Ο άτυχος οδηγός που έχασε την ζωή του στο
-
Αναστάτωση προκλήθηκε το μεσημέρι της Δευτέρας 22 Ιουνίου στο Μακροχώρι, όταν γυναίκα οδηγός έχασε τις αισθήσεις της ενώ βρισκόταν
-
Η επίσημη ανακοίνωση της Αστυνομίας Σοκάρουν οι εικόνες του οχήματος του 24χρονου που εντοπίστηκε τα
-
Έφυγε από την ζωή σε ηλικία 60 ετών ο Θεμιστοκλής Ξανθόπουλος. Ο εκλιπών έχασε τη ζωή του την Δευτέρα 22/6 στο τροχαίο δυστύχημα
-
O ιατρός χειρουργός - ουρολόγος ανδρολόγος Μέρκος Κόλβατζης αναγορεύθηκε Διδάκτορας Ιατρικής του ΑΠΘΜε βαθμό «Άριστα» αναγορεύθηκε Διδάκτορας Ιατρικής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης ο ιατρός χειρουργός
-
Τραγωδία σημειώθηκε τα ξημερώματα της Δευτέρας 22 Ιουνίου 2026 στην Ημαθία, όταν 24χρονος εντοπίστηκε νεκρός μέσα στο όχημά του
-
Η πρώτη ουσιαστική δοκιμασία για την οργανωτική και πολιτική δυναμική της «Ελπίδας για τη Δημοκρατία» στην Ημαθία έρχεται την Τετάρτη 1
-
Θανατηφόρο τροχαίο σημειώθηκε νωρίς το πρωί του Σαββάτου 27 Ιουνίου στην Εγνατία Οδό λίγο έξω από τη Θεσσαλονίκη. Το δυστύχημα έγινε
-
Με ελλιπή φάκελο η δεύτερη εταιρεία αποκλείστηκε από την διαδικασία





Για ποιό λόγο εμβολιάστηκε; Ανοσοκατεσταλμένοι, ηλικίας άνω των 60 και υγειονομικοί. Σε ποιά κατηγορία ανήκει;
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι κουτοπονηροι του πληκτρολογιου κόψτε τις σαχλαμάρες.Οσοι εργαζονται σε μονάδες Υγείας εμβολιαζονται με τριτη δοση εδώ και μια βδομάδα.
ΔιαγραφήΒάσω, ευχαριστούμε για τη διευκρίνηση ό,τι αφορά και τους εργαζόμενους πέρα από τους υγειονομικούς. Πάντως από το "ρεπορτάζ" δεν προκύπτει αυτό.
ΔιαγραφήΝα τις εκατοστήσεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΦύγε από εδώ τσιπαρισμενε
ΑπάντησηΔιαγραφήΑααα ο πλιογκας καιρό είχαμε να τον δουμε
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαιδιά τώρα που το σκέφτομαι να του δώσετε μια θέση και στη νοδε Ημαθίας...
ΑπάντησηΔιαγραφήKala ekanes re megale.emas omos ti mas niazi ti kanis esi re file. Ali fagura den ixame.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι λες ρε φιλε......Να μια σοβαρη ειδηση!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή