(φωτο αρχείου)
Αδυνατεί η Εγνατία Οδός να φυλάξει το δρόμο από τα αδέσποτα;
Μπορεί να φέρει τον χαρακτηρισμό του «κλειστού αυτοκινητόδρομου», όμως κάθε άλλο παρά «κλειστή» είναι η Εγνατία Οδός την οποία χρυσοπληρώνουμε λόγω των αμέτρητων πια διοδίων, με τα αδέσποτα σκυλιά να περιφέρονται ανενόχλητα για πολλές ώρες κάθε μέρα μέχρι να συμβεί το μοιραίο. Ένα τέτοιο συγκλονιστικό περιστατικό, μας μετέφερε αναγνώστης του veriotis.gr ο οποίος ερχόμενος στη Βέροια από Κοζάνη, λίγο πριν τα διόδια του Πολυμύλου είδε σκύλο να πηδά από το διαχωριστικό διάζωμα των δύο κατευθύνσεων κυκλοφορίας και να προσγειώνεται μπροστά στο αυτοκίνητό του. Το άτυχο σκυλί διαμελίστηκε, το αυτοκίνητο διαλύθηκε και μόνον ο… Άγιος έσωσε τον οδηγό και τους επιβαίνοντες στο όχημα. Απαράδεκτα πράγματα εν έτει 2021!
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ
-
Μεγάλη αναστάτωση επικράτησε, πριν από λίγη ώρα, απόγευμα Δευτέρας 22 Ιουνίου 2026, στο κέντρο της Βέροιας, από σειρήνες της
-
Στο πένθος έχει βυθιστεί η Ημαθία μετά την είδηση του θανάτου του Νίκου Τερζίδη. Ο άτυχος οδηγός που έχασε την ζωή του στο
-
Αναστάτωση προκλήθηκε το μεσημέρι της Δευτέρας 22 Ιουνίου στο Μακροχώρι, όταν γυναίκα οδηγός έχασε τις αισθήσεις της ενώ βρισκόταν
-
Η επίσημη ανακοίνωση της Αστυνομίας Σοκάρουν οι εικόνες του οχήματος του 24χρονου που εντοπίστηκε τα
-
Έφυγε από την ζωή σε ηλικία 60 ετών ο Θεμιστοκλής Ξανθόπουλος. Ο εκλιπών έχασε τη ζωή του την Δευτέρα 22/6 στο τροχαίο δυστύχημα
-
O ιατρός χειρουργός - ουρολόγος ανδρολόγος Μέρκος Κόλβατζης αναγορεύθηκε Διδάκτορας Ιατρικής του ΑΠΘΜε βαθμό «Άριστα» αναγορεύθηκε Διδάκτορας Ιατρικής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης ο ιατρός χειρουργός
-
Τραγωδία σημειώθηκε τα ξημερώματα της Δευτέρας 22 Ιουνίου 2026 στην Ημαθία, όταν 24χρονος εντοπίστηκε νεκρός μέσα στο όχημά του
-
Η πρώτη ουσιαστική δοκιμασία για την οργανωτική και πολιτική δυναμική της «Ελπίδας για τη Δημοκρατία» στην Ημαθία έρχεται την Τετάρτη 1
-
Θανατηφόρο τροχαίο σημειώθηκε νωρίς το πρωί του Σαββάτου 27 Ιουνίου στην Εγνατία Οδό λίγο έξω από τη Θεσσαλονίκη. Το δυστύχημα έγινε
-
Με ελλιπή φάκελο η δεύτερη εταιρεία αποκλείστηκε από την διαδικασία





Δυστυχώς εγώ είμαι παθών.....στον ίδιο δρόμο.... βράδυ....και η ζημιά.....1200 ευρώ....
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΡΕΠΕΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΙΣΠΡΑΤΟΥΝ ΑΠ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΥΛΑΞΗ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ ΝΑ ΞΗΛΩΘΟΥΝ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΚΑΙ Ν ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΟΥΝ ΣΤΟ ΑΚΕΡΑΙΟ ΟΛΕΣ ΤΞΣ ΖΗΜΙΕΣ ΄ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΨΥΧΙΚΗ ΟΔΥΝΗ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΚΙ ΕΝΙΩΣΑΝ ΟΙ ΠΑΘΟΝΤΕΣ. ΔΕΝ ΠΛΗΡΟΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΡΔΙΟΚΤΥΠΟΥΝ ΟΣΟΙ ΔΙΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΣΦΑΛΕΙΣ ΔΡΟΜΟΥ, ΟΠΩΣ ΜΑΣ ΤΟΥΣ ΠΛΑΣΑΡΟΥΝ...ΚΑΝΟΝΙΚΑ Σ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ.
ΑπάντησηΔιαγραφήτο κράτος έδωσε το δρόμο σε ιδιώτες για να τον λειτουργήσει καλύτερα, είδατε εσείς κάτι τέτοιο;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό Ελβετία μας γράφετε κύριε ή μήπως από Αυστρία; Μπορείτε να αναφέρετε μια επιχείρηση δημοσίου που λειτουργεί καλύτερα από μια αντίστοιχη ιδιωτική;
ΔιαγραφήΔηλαδή οι υπηρεσίες που παρέχονται π.χ. στο Διαβαλκανικό είναι χειρότερες από το νοσοκομείο της Βέροιας που στο προαύλιο χτυπιούνται οι γιούφτοι και στον χώρο αναμονής των εξωτερικών κρέμονται τα καλώδια από το ταβάνι;
Δηλαδή εσύ είσαι ευχαριστημένος από τον ιδιωτικό τομέα στην Ελλάδα. Από το γυράδικο ή το οποιοδήποτε κατάστημα φρέσκων τροφίμων στο οποίο ο υπάλληλος κόβει το κρεας ή ετοιμάζει το προϊόν με τα χέρια του και μετά με τα ίδια χέρια παίρνει τα βρόμικα χρήματα και ξανά τα τρόφιμα, μέχρι τον τεχνίτη που θα σου πει ότι θα έρθει 10 το πρωί και τελικά θα έρθει στην καλύτερη περίπτωση την άλλη εβδομάδα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι φανερό ότι δεν έχεις ιδέα από ιδιώτες της Ευρώπης ή της Αμερικής.
Στον (Ανώνυμος5 Οκτωβρίου 2021 - 1:59 μ.μ.)
ΑπάντησηΔιαγραφήΕσύ που μιλάς για το ωραίο ιδιωτικό νοσοκομείο που δεν κρέμονται καλώδια, για πες μας που ήταν 1,5 χρόνο και που είναι σήμερα με τον covid-19 που θέρισε και θερίζει τους πολίτες ;
Πες μας ακόμη, αν (δεν το εύχομαι) αρρωστήσεις από covid-19 θα σε δεχθεί το ιδιωτικό σου νοσοκομείο για να σε θεραπεύσεις ; η θα σε σώσει το (κακό δημόσιο με το κρεμασμένο καλώδιο ; Κάνε μια ερώτηση και τα ξαναλέμε.