Το δικό τους ηλεκτρονικό κατάστημα e-shop ευελπιστούν να δημιουργήσουν -ή να αναβαθμίσουν- εν μέσω πανδημίας χιλιάδες μικρές επιχειρήσεις του λιανεμπορίου στην Κεντρική και Δυτική Μακεδονία. Eπιχειτρησεις που έσπευσαν το προηγούμενο διάστημα να καταθέσουν αιτήσεις για την υπαγωγή τους στη δράση «E-λιανικό» του ΕΣΠΑ 2014-2020. Μάλιστα, η Κεντρική Μακεδονία βρίσκεται πανελλαδικά στη δεύτερη θέση της κατάταξης, ως προς τον αριθμό των επιχειρήσεων που εκδήλωσαν σχετικό ενδιαφέρον, αλλά και το ύψος της αιτούμενης δημόσιας δαπάνης.
Αιτησεις για e-shop στην Κεντρικη Μακεδονία
Αναλυτικότερα, σύμφωνα με την ΚΕΠΑ-ΑΝΕΜ ΑΜΚΕ, οι επιχειρήσεις των δύο περιφερειών υπέβαλαν συνολικά 2561 αιτήσεις χρηματοδότησης, συνολικού χρηματοδοτούμενου προϋπολογισμού και αιτούμενης δημόσιας δαπάνης 11,93 εκατ. ευρώ. Οι αιτήσεις προέρχονταν κατά κύριο λόγο από πολύ μικρές επιχειρήσεις (δεν κατεγράφη ενδιαφέρον από μεγάλες), κυρίως από τους κλάδους της ένδυσης και της υπόδησης.
Το προφίλ των επιχειρήσεων που ζητούν στήριξη για τη δημιουργία eshop
Αναλυτικότερα, η συντριπτική πλειονότητα των αιτήσεων -2.197- προήλθε από επιχειρήσεις της Κεντρικής Μακεδονίας, στο σύνολό τους σχεδόν (97,5%) πολύ μικρές (προσωπικό έως δέκα ατόμων). Δεν υπήρξαν υποβολές από μεγάλες επιχειρήσεις. Οι περισσότερες αιτήσεις (πάνω από 63%) προέρχονταν από επιχειρήσεις της Περιφερειακής Ενότητας (ΠΕ) Θεσσαλονίκης και ακολούθησαν κατά σειρά εκείνες της Πιερίας, της Πέλλας, της Χαλκιδικής, της Ημαθίας, των Σερρών και του Κιλκίς.
Από επιχειρήσεις της Δυτικής Μακεδονίας υποβλήθηκαν συνολικά 364 αιτήσεις χρηματοδότησης, με συνολική αιτούμενη δημόσια δαπάνη 1,7 εκατ. ευρώ. Και σε αυτή την περιφέρεια, οι επιχειρήσεις που έχουν τη μεγαλύτερη ανάγκη στήριξης για τη δημιουργία ενός eshop είναι αναμενόμενα οι πολύ μικρές (97,8% των αιτήσεων), ενώ δεν υπήρξαν υποβολές ούτε από μεσαίες, ούτε από μεγάλες επιχειρήσεις.
Το 55,22 % των αιτήσεων προήλθε από την ΠΕ Κοζάνης και ακολούθησαν οι περιοχές της Καστοριάς, της Φλώρινας και των Γρεβενών. Και στις δύο περιφέρειες οι περισσότερες υποβολές αφορούν στους τομείς των ειδών ιματισμού, υποδημάτων, γυναικείων ετοίμων ενδυμάτων, κοσμημάτων κ.ά.
Υπενθυμίζεται πως η δράση επιχορηγεί σε ποσοστό 100% και έως 5.000 ευρώ κάθε επιχείρηση με διακριτό ΑΦΜ για την απόκτηση εξοπλισμού πληροφορικής και την υλοποίηση άυλων ενεργειών (λογισμικό/υπηρεσίες) με σκοπό την ανάπτυξη και διαχείριση ηλεκτρονικού καταστήματος. Επίσης, η δράση επιχορηγεί σε ποσοστό 100% έως 1.500 ευρώ την αναβάθμιση υφιστάμενου ηλεκτρονικού καταστήματος εφόσον η επιχείρηση το διέθετε ήδη πριν τις 18/3/2020. Ο έλεγχος και η αξιολόγηση των αιτήσεων θα ξεκινήσει στο αμέσως επόμενο διάστημα.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ
-
Ο Παύλος Κοντογιαννίδης ήταν ο καλεσμένος της εκπομπής Στούντιο 4. Πιο συγκεκριμένα, ο Παύλος Κοντογιαννιδης στην αρχή της συνέντευξης,
-
Τραγικό εργατικό δυστύχημα σημειώθηκε το μεσημέρι της Δευτέρας 15 Απριλίου σε Συνεταιριστική Μονάδα της Νάουσας. Σύμφωνα με
-
Η καλή υγεία των φυτών εσωτερικού χώρου εξαρτάται από πολλούς παράγοντες. Το πότισμα, η ποιότητα του χώματος που θα επιλέξεις και το
-
Τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε το μεσημέρι της Δευτέρας 15 Απριλίου 2024 στην Ημαθία, με τραυματία έναν νεαρό οδηγό ηλικίας περίπου 22 ετών.
-
Μια ακόμα Βεροιώτισσα ανέβηκε αυτή την εβδομάδα στην πασαρέλα του «Shopping Star», του τηλεπαιχνιδιού μόδας του STAR που παρουσιάζει η
-
Για ακόμη μία χρονιά το Μακροχώρι τίμησε τη μνήμη των 21 αδικοχαμένων μαθητών των Τεμπών, πραγματοποιώντας για έκτη φορά
-
Επί της οδού Θεσσαλονίκης 121 Με στρατηγική που έχει στόχο την άμεση εξυπηρέτηση του πελάτη,
-
Μέτρα κατά των εντόμων ροδακινιάς ανάρσια και φυλλοδέτη που έχουν εμφανιστεί σε πεδινές-πρώιμες περιοχές της Κεντρικής και Δυτικής
-
Αναστάτωση προκάλεσαν στα Γιάννενα μαθητές Λυκείου από την Αλεξάνδρεια Ημαθίας στο πλαίσιο εκδρομής, η οποία έληξε με συλλήψεις.
-
«Βροχή» τα σχόλια στα social media Ήταν ένας υπέροχος επιστήμονας. Ένας σπουδαίος γιατρός που
Μουφα μεγάλη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠως θα ανταγωνιστές στην προώθηση του eshop σου, τους μεγάλο καρχαρίες;
Λεφτά σε διαφημίσεις αναγκαστικά, σε πλατφόρμες, δεις, γκουγκολ, που πάλι οι μεγάλο καρχαρίες έχουν προβάδισμα.
Το φυσικό μαγαζί και τη προσωπική ανθρώπινη σχέση θέλουν τα μεγάλα συμφέροντα να υπερκερασουν και το καταφέρνουν. Θα κάνει eshop ο άλλος από το μακροχωρι και θα γίνει ο νέος τσεφ μπεζος των Βαλκανίων.
Πάει το εμπόριο.