Eκπαιδευτικός από την Ημαθία εισάγει τη Φιλοζωία στα σχολεία

Η Κατερίνα Παπαποστόλου είναι εκπαιδευτικός με εξειδίκευση στην Ειδική Αγωγή, εκπαιδεύτρια σκύλων, δημιουργός του Ζω. Ε. Σ. (Ζωοφιλικές Ενημερώσεις Σχολείων), συγγραφέας και αυτή τη στιγμή εργάζεται στο Δημοτικό Σχολείο Πλατάνου Ημαθίας. Η συνάντησή της με την Διώνη, έναν ετοιμοθάνατο σκύλο τον οποίο έσωσε από βέβαιο θάνατο, της άλλαξε τη ζωή. Αφού έκανε την ιστορία τους βιβλίο, αποφάσισε να ιδρύσει την ομάδα Ζω.Ε.Σ., που έχει στόχο να εισάγει την φιλοζωία στα σχολεία μέσω εκπαιδευτικών προγραμμάτων...
Η Κατερίνα πιστεύει πως χρέος των εκπαιδευτικών είναι μεταξύ άλλων και το να «γκρεμίζουν» τους γκρίζους τοίχους των ελληνικών σχολείων και να πείσουν τα παιδιά να ταξιδέψουν και σε άλλους κόσμους, πέραν αυτών στους οποίους τους καθοδηγεί η σχολική ύλη. Η ιδέα για την ίδρυση της ομάδας Ζω.Ε.Σ. το 2015, προέκυψε όταν συνάντησε τη Διώνη, που ενώ ήταν ετοιμοθάνατη, μια παρέα εκπαιδευτικών βρισκόταν ακριβώς δίπλα της και αδιαφορούσε.
Αυτό το γεγονός ήταν αρκετό για να την κινητοποιήσει να βρει τρόπους, να εισάγει την φιλοζωία στο σχολικό περιβάλλον. Μετά την εκπόνηση περισσότερων από 24 εκπαιδευτικών προγραμμάτων και μέσα από τη καθημερινή συναναστροφή της με παιδιά ως εκπαιδευτικός με εξειδίκευση στην ειδική αγωγή, αποφάσισε με τρεις φίλους και συνοδοιπόρο πάντα τη Διώνη, να ξεκινήσουν το ταξίδι τους στα ελληνικά σχολεία.
Στη συνέχεια προστέθηκαν στην παρέα τους και ο Άξελ με τον Πόθο, δύο ακόμα σκυλιά, αλλά και πολλοί άλλοι που θέλησαν να στηρίξουν το όραμά τους. Σήμερα οι Ζω.Ε.Σ. μετρούν 100 μέλη σε όλη την Ελλάδα, ενώ τα προγράμματά τους έχουν την έγκριση του Υπουργείου Παιδείας, τόσο για τα σχολεία γενικής όσο και για τα σχολεία ειδικής αγωγής. Η Κατερίνα, πάντα με τη συνοδεία των τριών σκύλων της, έχει επισκεφτεί μέχρι σήμερα περισσότερα από 500 σχολεία και έχει μιλήσει σε περισσότερα από 250.000 παιδιά σε σχολεία αλλά και σε δημόσιες δράσεις.
Το βιβλίο της το «Δώρο της Διώνης» και το εκπαιδευτικό πρόγραμμα που το συνοδεύει με τίτλο «Δες τη ζωή μέσα από τα όνειρα ενός αδέσποτου σκύλου» έχουν ήδη ταξιδέψει σε αρκετά σχολεία της χώρας, καλλιεργώντας στα παιδιά το αίσθημα της κοινωνικής προσφοράς, της ευθύνης και της ενσυναίσθησης.

12 σχόλια:

  1. Λοιπόν... Αγαπώ τα ζώα για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις και έχω και εγώ αλλά όχι σε κλουβί ή με λουρί! Όμως καλό θα ήταν άνθρωποι με ανθρώπους και ζώα με ζώα...προτεραιότητα έχουν αλλα πράγματα στη ζωή των παιδιών και εκλείπουν δυστυχώς!! Καλή η προσπάθεια της δεσποινίδος όμως δεν χρειάζεται κάτι τέτοιο θεωρώ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ολά χρειάζονται.το.ενα δεν αναιρεί το αλλο

      Διαγραφή
    2. Αγαπάς τα ζώα και λες τέτοιες μαλακίες; Όταν αγαπάς κάτι δεν το κρατάς σε απόσταση επειδή δεν περπατάει στα δύο πόδια. Αυτοί σου αξίζουν τότε, μόνο οι άνθρωποι που θα σε πουλήσουν. Σε λυπάμαι.

      Διαγραφή
    3. Εσυ τοτε τι κανεις με τους ανθρωπους? Εννοειται οτι χρειαζεται η εκπεδευση των παιδιων στα ζωα..μαλλον εσυ θα πρεπε να σαι σε κλουβι μην κυκλοφορεις και γραφεις τετοια το ιντερνετ..

      Διαγραφή
    4. Σας αγαπάω όλους, Ειρήνη πας συμπατριώτες μου!! Εδώ κάποια σχόλια δεν έχουν στοιχειώδη ορθογραφία και θέλουν και εξέλιξη! Μνημόνια μέχρι να σβήσει ο ήλιος θέλετε!!

      Διαγραφή
  2. συγχαρητήρια. Το σχολείο πρέπει να προσφέρει όχι μόνο γνώσεις αλλά και αξίες στα παιδιά. Μακάρι να υπάρχουν και άλλου τέτοιοι εκπαιδευτικοί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ας σπάσει επιτέλους αυτή η τυποποίηση της εκπαίδευσης. φτάνει με το γλώσσα γλώσσα μαθηματικά. Τα παιδιά πρέπει να αποκτήσουν αυτοπεποίθηση από νεαρή ηλικία. πρέπει να έχουν περισσότερη επαφή με την φύση. Να μάθουν πρακτικά πράγματα. Ο δάσκαλος δεν μαθαίνει στο παιδί αλλά δημιουργεί τις προϋποθέσεις για να μάθει,κοινώς παιδαγωγεί, ἀγει τον παίδα.

    Αυτές βέβαια είναι σκανδιναβικές αρχές εκπαίδευσης. Εμείς ως ανατολίτες της Βαλκανικής σίγουρα ξέρουμε καλύτερα.

    Φαίνεται άλλωστε από τους νεαρούς που μετά από 12 ολόκληρα χρόνια υποχρεωτικής ''εκπαίδευσης'' δεν είναι σε θέση να ξεχωρίσουν το πεύκο από την ιτιά. Τα μαθαίνουμε για τα πολυώνυμα ενώ δεν γνωρίζουν να ανάψουν το μάτι και να βράσουν ένα αυγό. Οι Πανελλαδικές έγιναν εξετάσεις αποστήθισης ύλης. Ο νεαρός με την ισχυρότερη μνήμη περνάει και σε καλύτερη σχολή.

    Τέλος πάντων, παρασύρθηκα πάλι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έχουμε το insta της;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τελικά, υπάρχει ακόμα ελπίδα. Έτσι, όλοι μαζί οι ευαισθητοποιημένοι πολίτες να επενδύσουμε κάποτε στο "όλοι μαζί" για τη φιλοζωΐα, τον ανθρωπισμό, το δικαίωμα στην εργασία, που μας το πλασάρουν για προνόμιο, και για πολλά ακόμη. Γιατί η ευαισθητοποίηση δε διαιρεί, ενώνει, ενεργοποιεί, διεκδικεί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολλά συγχαρητήρια στη συγκεκριμένη εκπαιδευτικό, που κατόρθωσε να δώσει άλλη πνοή στη μαθησιακή διαδικασία. Μακάρι να δώσει έμπνευση, κίνητρο και θάρρος σε υπόλοιπους εκπαιδευτικούς, οι οποίοι μπορούν να εντάξουν εναλλακτικές πρακτικές, αλλά έως τώρα δίσταζαν. Είναι καιρός τα παιδιά μας να ξεφύγουν από τα τετριμμένα και να δουν τη γνώση από μια άλλη οπτική.Ολοι οι εκπαιδευτικοί μπορούν θέληση δεν έχουν.Η συγκεκριμένη απέδειξε ότι και θέληση έχει και θέλει να ενεργοποιησει το ενδιαφέρον των παιδιών

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλούμε τα σχόλια να είναι σύντομα και να χρησιμοποιείτε nickname για τη διευκόλυνση του διαλόγου

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ