Πότε τελειώνει η Γέφυρα Κούσιου;

Ζήτημα μερικών εβδομάδων είναι πλέον η ολοκλήρωση της Γέφυρας Κούσιου στον Προμηθέα. Ένα έργο που πέρασε από χίλια μύρια κύματα, με τους δύο δωρητές των χρημάτων, να μην βρίσκονται πλέον εν ζωή για να την καμαρώσουν. Οι εργασίες βρίσκονται σε τελικό στάδιο, ενώ αυτές τις ημέρες τα συνεργεία πραγματοποιούν εργασίες μόνωσης στο κατάστρωμα. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των ειδικών, κι αν όλα πάνε καλά, η Γέφυρα θα δοθεί για χρήση προς τους πολίτες περί τα τέλη Ιουνίου, με αρχές Ιουλίου. Ένα έργο που θα βοηθήσει πολύ στο κυκλοφοριακό πρόβλημα που αντιμετωπίζει η Βέροια και θα «ενώσει» τον Προμηθέα με το κέντρο της πόλης.

25 σχόλια:

  1. Ωραίο έργο που θα βοηθήσει να έρθει ο προμηθέας γρήγορα στο κέντρο.ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΜΕ ΠΙΟ ΤΡΟΠΟ ΘΑ ΕΝΩΘΕΙ Η ΓΕΦΥΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΤΗΣ ΚΑΚΟΜΟΙΡΑΣ στη διασταύρωση βενιζελου- ανοιξεως- κουσιου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΜΙΑ ΖΩΗ ΚΡΙΝΙΑ. ΘΑ ΛΥΘΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ. ΤΟ ΘΕΜΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η ΓΕΦΥΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΟΙ ΑΔΕΛΦΟΙ ΠΟΥ ΓΛΥΚΑΝΑΝ 3 ΓΕΝΙΕΣ ΣΤΗΝ ΒΕΡΟΙΑ.

      Διαγραφή
    2. Είναι πολύ δύσκολο η διαχείριση της κυκλοφοριας.θα κόβει κεντρικής (που μέχρι τώρα έχει προτεραιότητα μέχρι Αγ.Αντωνιο και μετά μέχρι ωρολοι) και μετά θα ενώνεται με τη κυρία είσοδο της πόλης με Νάουσσα και παλιά εθνική Βέροιας-Θεσσαλονίκης.Δυσκολευομαι να πιστεψω ότι ο Δήμος μέτρησε κυκλοφοριακό φόρτο και υπολόγισε τον όγκο που θα χρησιμοποιεί την νέα γέφυρα.Θα την χυσει τη Καρδαρά με το γάλα,δεν έχουμε πολύ εμπιστοσύνη οι Βεροιωτες στο τρόπο που αποφασίζονται σοβαρά θέματα της καθημερινότητας από τους α(ν)ρμοδιους(βλέπε ανάπλαση πλατείας ρολογιού και έληας)

      Διαγραφή
    3. Υπάρχει μία λέξη άγνωστη στους δημάρχους της Βέροιας για δεκαετίες. ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΣ! Θα αναγκαστούν εκ των πραγμάτων να τοποθετήσουν φανάρια όχι μόνο εκεί αλλά και σε άλλα σημεία του κέντρου (ακόμα και στα σημεία που προυπήρχαν και τα είχαν ξηλώσει με την ανάπλαση!) γιατί η κατάσταση δεν πάει άλλο. Η μοναδική πόλη της Ελλάδας με τέτοιο κυκλοφοριακό πρόβλημα που δεν έχει σηματοδότες στο κέντρο της τόσο για τα αυτοκίνητα όσο και για τους πεζούς.

      Διαγραφή
    4. ευτυχως που δεν εχει και η κινηση εχει μια φυσιολογικη και σχετικα αργη κινηση. με τα φαναρια θα μπλεξουμε χωρις λογο και με κανενα όφελος. αρκει να ξερουμε απο οδηγηση και οχι απλως να εχουμε παρει διπλωμα με τον τροπο που το αποκταμε εδω και 20ετιες, δηλ χωρις στην ουσια να ξερουμε να οδηγουμε το μηχανημα.

      Διαγραφή
    5. Μαζί με την διαπλάτυνση στο ύψος του περιπτέρου στο παρκάκι και το σήκωμα των παρκαρισμένων αυτοκινήτων εκεί πρίν την Βενιζέλου για να υπάρξουν δύο λωρίδες η τοποθέτηση σηματοδοτών από την αρχή θα λύσει το όποιο πρόβλημα πάει να δημιουργηθεί.

      Διαγραφή
  2. Σχολείο ήθελαν να δωρισουν οι αείμνηστοι ευεργέτες αφοι Κούσιου. Όμως η τοπική κοινωνία θεώρησε περιττό ένα ακομη σχολειο. Αυτο ειπε και η τρόίκα, πως σχολεια και νοσοκομεια ειναι αχρηστα. Οι γέφυρες ειναι πιο ,,αεφόρεες,, εφοσον μεσω αυτων διακινουνται προϊοντα lidl.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποια τρόικα ονειρεύεσαι και εσύ? Πρίν τα μνημόνια πάει αυτή η ιστορία!

      Διαγραφή
  3. Φοβερό έργο. Τώρα λύθηκαν όλα τα προβλήματα της πόλης. Δεν κοιτούσαν να κάνουν ένα διοικητιριο για να ανασάνει η πόλη και να σταματήσουν τα ενοίκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η δωρεα ηταν στο Δημο Βεροιας. Το διοικητιριο ειναι εργο της Αντιπεριφερειας. Ο Δημος εχει δικα του γραφεια και δεν δινει ενοικια. Αρα λες μ@λ@κιες. Μιλας με μισος αλλα δεν ξερεις τιποτα.

      Διαγραφή
    2. Σε μισώ σε μισώ σε μισώ....

      Διαγραφή
  4. XRHSTOS ANESTH ,,,,KRHMA THA MPOROUSAN NA KANOUNE MIA MEGALH EKLISIA NA BOHTHISOUNE KAI THN PSYXOULA TOUS ,,THEOS XORESTOUS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι εκκλησία ρε μεγάλε, τόσες εκκλησίες έχουμε

      Διαγραφή
    2. Den uparxei Theos

      Διαγραφή
    3. Το διαψεύδω, εδώ είμαι .... απλά δεν με βλέπεις ακόμη. Να εύχεσαι να μη με δεις... Όταν με δεις θα δεις και τα ραδίκια ανάποδα.

      Διαγραφή
  5. εαν δεν θα υπαρχουν παρκαρισμενα ΙΧ αριστερα και δεξια απο τη γεφυρα εως τη Βενιζέλου η κυκλοφορια δεν θα ειναι τοσο δυσκολη. ισως στη συμβολη με την Βενιζελου να χρειαστει καποια ιδιαιτερη διαδικασια ( σε καθε περιπτωση ΟΧΙ ΦΑΝΑΡΙΑ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί είσαι αλλεργικός στα φανάρια?

      Διαγραφή
    2. Μάλωσες με φανάρια όταν ήσουν μικρός και δεν τα θέλεις? Ή σε δυσκόλευαν στο περπάτημα πέφτοντας όλο επάνω τους? Γιατί προσωπικός τροχονόμος όποτε θέλουμε να τον βγάζουμε από την τσέπη μόνο για μας και όποτε θέλουμε να τον ξαναβάζουμε στην τσέπη, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ! ΕΠΙΣΤΡΕΨΤΕ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΑΙΘΕΡΟΒΑΜΟΝΕΣ!

      Διαγραφή
    3. ΣΕ ΠΟΛΗ ΜΕ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΟΠΩΣ ΤΗΣ ΒΕΡΟΙΑΣ ΤΑ ΦΑΝΑΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ. ΑΡΚΕΙ Η ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΑΙ ΕΥΓΕΝΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ ΚΑΙ Η ΚΙΝΗΣΗ ΘΑ "ΡΟΛΑΡΕΙ". ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ 1980 ΒΑΛΑΝ ΣΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΑ ΦΑΝΑΡΙΑ Η ΒΕΡΟΙΑ ΕΙΧΕ ΜΠΟΛΚΑΡΕΙ ΓΙΑ 2-3 ΜΗΝΕΣ. ΒΕΒΑΙΑ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΕΡΑΣΑΝ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΛΛΑ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΑΡΙΘΜΟ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΩΡΕΣ ΤΟΥ 24ΩΡΟΥ (ΕΥΤΥΧΩΣ) ΩΣΤΕ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΦΑΝΑΡΙΑ.

      Διαγραφή
    4. Μόνο εσύ έβλεπες ότι η Βέροια μπλόκαρε. Ένα σωρός κόσμος έβλεπε και λέει το αντίθετο ακριβώς. Επιτέλους οι πεζοί τότε περνούσαν από τις διαβάσεις λόγω φαναριών και όχι από όπου νάναι όπως τώρα. Και τα φανάρια τότε μπλόκαραν και διάφορους βλαχοσουμάχερ μή δίνοντας τους το ελεύθερο να κάνουν την πόλη πίστα για τις ψευτομαγκιές τους σε αντίθεση με το σήμερα. Βέβαια ακόμα περιμένουν οι πολίτες εξήγηση γιατί τα φανάρια τότε αν και ορθώς τοποθετήθηκαν μετά από λίγους μήνες μπήκαν μονίμως στο πορτοκαλί για κάποια χρόνια και μετά τα σταμάτησαν τελείως. Μέχρι που άλλαξαν τα πεζοδρόμια - και ενώ υπήρχε εγκατάσταση έτοιμη για τους σηματοδότες αντί να τα αφήσουν στην θέση τους για μελλοντική χρήση (για να μήν πληρώνεις 2 και 3 φορές το ίδιο έργο) - κάποιοι φωστήρες τα ξήλωσαν κιόλας σε μία πόλη που δεν έχει δρόμους, σε μία πόλη που δεν έχει θέσεις parking. Και όπως σου έγραψαν και παραπάνω να δείς την πραγματικότητα χωρίς φτιασίδια. Και η πραγματικότητα είναι ότι πόλη μεγέθους της Βέροιας με τόσο άσχημο κυκλοφοριακό φόρτο δεν μπορεί να εξαρτάται από την κόρνα του γερανού της τροχαίας, ούτε από το αυτοκινητάκι της δημοτικής αστυνομίας - τί να σου κάνει και αυτό -το οποίο κάθε Τρίτη απασχολείται αποκλειστικά πέριξ της λαικής.

      Η λύση είναι σηματοδότες και οι ελάχιστοι που δεν θέλετε να μπεί τάξη σε αυτό το μεγάλο πρόβλημα της πόλης να σκέφτεστε τους πολλούς και όχι τη γειτονιά σας και την πάρτυ σας.
      Ρίξε μία ματιά σε γειτονικές πόλεις ανάλογου μεγέθους (Κοζάνη, Κατερίνη). Τέλος πρίν λίγους μήνες ο διευθυντής της αστυνομίας που γνωρίζει πάρα πολύ καλά το κυκλοφοριακό πρόβλημα της πόλης είχε προτείνει ολοκληρωμένο σχέδιο τοποθέτησεις σηματοδοτών σε κομβικά σημεία της πόλης που μπλοκάρουν καθημερινά. Διάβασε την να δείς πώς πρέπει να λειτουργούν οι σύγχρονες πόλεις.

      Διαγραφή
  6. Άντε να έχουμε ένα μέρος να φουντάρουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το πρωτο καφε με θεα τη γεφυρα ειναι ετοιμο ! ! !
    Ειναι η πρωτη επενδυση ως επακολουθο της γεφυρας. Καλο αυτο.
    Να τα λεμε και αυτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΓΙΑ ΤΟ ΕΡΓΟ ΑΥΤΟ ΕΧΟΥΝ ΕΙΠΩΘΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΔΕΙ ΦΥΣΙΚΑ ΟΛΑ ΤΑ ΣΤΡΑΒΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΡΓΑ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΣΕ ΕΝΑ ΕΡΓΟ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ. ( ΔΥΣΚΟΛΑ ΘΑ ΜΑΣ ΞΕΠΕΡΑΣΟΥΝ ΑΛΛΟΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ )
    ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΦΤΑΝΟΥΜΕ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΝΑ ΔΟΥΝ ΟΙ ΑΡΜΟΔΙΟΙ ΚΑΘΕ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΟΒΛΕΨΟΥΝ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΜΕ ΣΕ 4-5 ΜΗΝΕΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΠΕΜΒΑΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΚΥΡΙΩΣ ΝΑ ΤΕΣΤΑΡΟΥΝ - ΕΛΕΓΞΟΥΝ ΤΟ ΘΕΜΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ - ΣΤΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΠΟΛΥΠΑΘΟΥ ΕΡΓΟΥ. Η ΓΕΦΥΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΓΙΟΦΥΡΙ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ!! ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟ ΚΑΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΡΓΟ. ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΚΑΘΕ ΣΧΟΛΑΣΤΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΠΡΙΝ ΔΟΘΕΙ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ένα από τα αρνητικα σε αυτό το έργο είναι ότι κατασκευάστηκε χωρίς καμία συνεργασία (ως ξεχωριστό, σπάνιο και ιδιαίτερο έργο), με το τοπικό τεχνικό ανθρώπινο δυναμικό. Θα αποτελούσε μοναδική εμπειρία αν το παρακολουθούσαν από κοντά οι τεχνικοί της περιοχής. Ήταν εύκολο να οργανωθεί, αλλά ποιος ; Βλέπεις δεν προλάβαιναν από τις τόσες οικοδομές που σηκώνονται στην περιοχή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλούμε τα σχόλια να είναι σύντομα και να χρησιμοποιείτε nickname για τη διευκόλυνση του διαλόγου. Ο «Βεροιώτης» δεν υιοθετεί τις απόψεις των σχολιαστών, οι οποίοι και είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι για αυτές.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ