Quantcast

http://picasion.com/
http://picasion.com/

Υπογράφηκε το έργο αποκατάστασης τομών στο οδικό δίκτυο της Βέροιας

Υπογράφηκε την Δευτέρα 11 Μαΐου 2020 στο γραφείο του Δημάρχου Βέροιας κ. Κωνσταντίνου Βοργιαζίδη η σύμβαση του έργου, «Αποκατάσταση τομών ύδρευσης αποχέτευσης και όμβριων πόλης Βέροιας και Δημοτικών Διαμερισμάτων (ΔΔ)», μεταξύ του Προέδρου του Δ.Σ. της ΔΕΥΑΒ κ. Στέργιου Διαμάντη και του εκπροσώπου της εταιρείας «ΑΣΦΑΛΤΙΚΑ ΒΕΡΟΙΑΣ ΕΠΕ» κ. Ιωσήφ Θεοδώρου Μπαλή. Το έργο προϋπολογισμού 200.000 ευρώ, αφορά την αποκατάσταση των τομών που προέκυψαν μετά τις εργασίες ύδρευσης, αποχέτευσης και όμβριων στην πόλη της Βέροιας και Δημοτικών Διαμερισμάτων, με το ύψος της σύμβασης να ανέρχεται στο συνολικό ποσό των 114.000 ευρώ με ΦΠΑ.
Μετά την υπογραφή ο Πρόεδρος του Δ.Σ. κ. Στέργιος Διαμάντης δήλωσε ότι, «Με το έργο αυτό αποκαθίστανται σε όλο το Δήμο οι ανοικτές τομές, (αποτέλεσμα των εργασιών της επιχείρησης), και σταματά ή αναπόφευκτη ταλαιπωρία των οδηγών συμπολιτών μας». 

2 σχόλια:

  1. 200.000 για να κλείσουν τις τρύπες (δηλαδή να κάνουν ένα μπάλωμα) που άνοιξε μια δημοτική επιχείρηση. Προσωπικό δεν έχει ο δήμος για να το κάνει; Άσε που κανονικά πρέπει να την κλείνουν την ίδια μέρα, κι όχι μήνες μετά! Τελικά... λεφτά υπάρχουν, αλλά όχι για μας. Τουλάχιστον η εταιρεία είναι στην Βέροια, κάτι είναι κι αυτό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ακου φιλε, διοτι καπου εχεις μπερδεψει καποια πραγματα. Κατ' αρχην 200.000 οπως λεει και η ανακοινωση ειναι ο προϋπολογισμκς του εργου (που υπολογιζεται απο τα ποσα για υλικα, εργατικα, μηχανηματα ΦΠΑ κλπ οσα προβλεπει η νομοθεσια) . Οι εργολαβοι δινουν καποια εκπτωση στο ποσο αυτο και ενας παιρνει το εργο, σε χαμιλοτερη τιμη. Και συμφωνα με την ανακοινωση ο εργολαβος οταν κανει το εργο θα παρει 114.000 με το ΦΠΑ τον οποιο θα καταβαλει στ κρατος . Επειτα το εργο δεν ειναι "ένα μπάλωμα" οπως λες, ειναι μπαλωματα απο το Σελι μεχρι τα Παλατιτσια και απο το Δασκιο μεχρι τη Λυκογιαννη, αλλα και ολη τη Βεροια, δηλ περισσοτερα απο 40 χωρια οικισμους κλπ. Οπως καταλαβαινεις δεν ειναι λιγες τρυπες αλλα αρκετες χιλιαδες. Τωρα γιατι δεν κλεινουν την ιδια στιγμη που εγιναν, οπως λες, θα πρεπει να ξερεις οτι δεν ειναι συμφερον για καθε τομη αμεσως το εργιστασιο να παραγει ενα καροτσι ασφαλτο δηλ 20 φτιαριες, να παει ενα αυτοκινητο να το παρει και με το μηχανημα να την απλωσει. Η ασφαλτος βγαινει καυτη απο το εργοστασιο και καυτη θα πρεπει να πεσει στην τομη για να στρωθει. Αρα δεν μπορει το εργοστασιο να την παρασκευασει και να την βαλει στην αποθηκη, ωστε να τη δινει καροτσι καροτσι. Δεν συμφερει οικονομικα κατι τετοιο. Ετσι οπως γινεται σε ολο τον κοσμο, μαζευονται αρκετες τομες και τις διορθωνουν ολες μαζι, ετσι ωστε να ειναι λογικα τα κοστολογια, για την καθε εταιρεια και κατ' επεκταση και για εμας που πληρωνουμε τελικα. Τωρα για το αν υπαρχει προσωπικο απο οσα βλεπουμε και καταλαβαινουμε μαλλον δεν υπαρχει προσωπικο διοτι δεν γινονται προσληψεις (με νομο) και απο την αλλη πολλοι εχουν συνταξιοδοτηθει. Τωρα αν "υπαρχουν λεφτα" οπως λες, μαλλον τα λεφτα αυτα που υπαρχουν ειναι για εμας αφου τα εργα ειναι για εμας και διευκολυνουν τη ζωη μας. Αρα ειμαστε οφελημενοι εμεις τελικα οι καταναλλωτες. Οσο για τον εργολαβο που ειναι απο εδω , σιγουρα ειναι καλο αλλα θα μπορουσε να ειναι νομιμα και απο αλλου, Απλα ο ανθρωποις εδωσε την καλυτερη προσφορα και πηρε το εργο.
    Αυτα για να μη βαζεις ασχημα πραγματα στο μυαλο σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλούμε τα σχόλια να είναι σύντομα και να χρησιμοποιείτε nickname για τη διευκόλυνση του διαλόγου. Ο «Βεροιώτης» δεν υιοθετεί τις απόψεις των σχολιαστών, οι οποίοι και είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι για αυτές.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ