Quantcast

http://picasion.com/

Βαρύς φόρος αίματος στην άσφαλτο - Δείτε τα στοιχεία

Βαρύς ήταν και φέτος ο φόρος αίματος στους δρόμους της Κεντρικής Μακεδονίας το καλοκαίρι, καθώς από τον Ιούνιο έως τον Αύγουστο έχασαν τη ζωή τους 16 άτομα ενώ άλλα 211 τραυματίστηκαν. Τους τρεις καλοκαιρινούς μήνες, σύμφωνα με τα στοιχεία της Αστυνομικής Διεύθυνσης Κεντρικής Μακεδονίας,
σημειώθηκαν συνολικά 155 τροχαία, εκ των οποίων τα 16 ήταν θανατηφόρα με ισάριθμους νεκρούς. Επιπλέον 15 τροχαία είχαν ως αποτέλεσμα να βγουν μέσα από τις λαμαρίνες των οχημάτων 20 βαριά τραυματίες, ενώ σε 124 ατυχήματα τραυματίστηκαν ελαφρά 191 άτομα.

Όπως προκύπτει από τα επίσημα στοιχεία της Αστυνομίας, τα τροχαία το φετινό καλοκαίρι στους δρόμους της Χαλκιδικής, Πιερίας, Σερρών, Ημαθίας και Κιλκίς κατέγραψαν ελαφρά αύξηση. Συγκεκριμένα, φέτος σημειώθηκαν 155 ατυχήματα έναντι 116 το περσινό καλοκαίρι, με τον αριθμό των ατόμων που έχασαν τη ζωή τους να παραμένει ο ίδιος.


Η Χαλκιδική μέτρησε κάθε μήνα και ένα νεκρό. Συνολικά από τον Ιούνιο έως τα τέλη Αυγούστου καταγράφηκαν συνολικά στη Χαλκιδική 61 τροχαία, εκ των οποίων τα τρία θανατηφόρα, τα τρία σοβαρά και τα υπόλοιπα ελαφρά. Από τα ατυχήματα αυτά τραυματίστηκαν 94 άτομα.

Σύμφωνα με τον προϊστάμενο του Γραφείου Τύπου της Γενικής Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης Κεντρικής Μακεδονίας – Αστυνόμο Β΄ Πέτρο Τάνο, τα τροχαία που σημειώθηκαν φέτος στη Χαλκιδική δεν σημειώθηκαν στο εθνικό δίκτυο αλλά κυρίως σε επαρχιακούς δρόμους.

Περισσότερες από 12.000 παραβάσεις για υπερβολική ταχύτητα

Περισσότερες από 14.900 τροχαίες παραβάσεις κατέγραψαν οι άντρες της Τροχαίας στην Κεντρική Μακεδονία το καλοκαίρι κατά τη διάρκεια ελέγχων.

Οι οδηγοί που διέσχισαν τους δρόμους της Κεντρικής Μακεδονίας φαίνεται να κατείχαν τα πρωτεία στην υπερβολική ταχύτητα. Είναι χαρακτηριστικό ότι μέσα σε τρεις μήνες βεβαιώθηκαν 12.333 παραβάσεις. Τροχονομικές παραβάσεις στις οποίες υπέπεσαν οι οδηγοί ήταν επίσης και η μέθη, η μη χρήση ζώνης και η μη χρήση κράνους.

«Ένα λάθος, μια απροσεξία μπορεί να οδηγήσει σε ένα θανατηφόρο τροχαίο. Από τις βασικές αιτίες είναι μεταξύ άλλων η υπερβολική ταχύτητα, η απόσπαση προσοχής του οδηγού καθώς και η μέθη» επισημαίνει στη Voria.gr ο Αστυνόμος Β΄ Πέτρος Τάνος.

Οι Υπηρεσίες Τροχαίας πάντως καθ΄ όλη τη διάρκεια του έτους εφαρμόζουν συγκεκριμένο σχεδιασμό για την οδική ασφάλεια που συνδυάζει από τη μία πλευρά τους στοχευμένους ελέγχους, κυρίως όσον αφορά στις επικίνδυνες παραβάσεις, που μπορεί να οδηγήσουν σε σοβαρό ή ακόμα και θανατηφόρο τροχαίο ατύχημα, και από την άλλη την ενημέρωση των πολιτών, αλλά και των παιδιών, με στόχο την καλλιέργεια της οδικής παιδείας και κουλτούρας.  

«Μέσα από την ανάλυση και χαρτογράφηση των τροχαίων ατυχημάτων, αλλά και από τα ιδιαίτερα για κάθε περιοχή γεωμορφολογικά και οδικά χαρακτηριστικά, σχεδιάζεται και υλοποιείται επιχειρησιακός σχεδιασμός με έμφαση στην εμφανή αστυνόμευση, στις περιπολίες σε εθνικό και επαρχιακό οδικό δίκτυο, αλλά και στους στοχευμένους ελέγχους», τονίζει ο κ. Τάνος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε τα σχόλια να είναι σύντομα και να χρησιμοποιείτε nickname για τη διευκόλυνση του διαλόγου. Ο «Βεροιώτης» δεν υιοθετεί τις απόψεις των σχολιαστών, οι οποίοι και είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι για αυτές.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ