Quantcast

http://picasion.com/
http://picasion.com/

Στην αντεπίθεση ο Βοργιαζίδης: «Αφιλοκερδώς σημαίνει 714 ευρώ;»

Συνεχίζεται με μεγάλη ένταση η κόντρα του Δημήτρη Τραπεζανλή με την Δημοτική Αρχή. Αυτήν την φορά, παρέμβαση έκανε προσωπικά ο δήμαρχος, ο οποίος διερωτάται ρητορικά, αν τα 714 ευρώ που έπαιρνε μηνιαίως ο κ. Τραπεζανλής από την ΔΕΥΑΒ είναι το λεγόμενο «αφιλοκερδώς» που
ισχυρίστηκε στην πρόσφατη δήλωσή του για τις υπηρεσίες του στον Δήμο Βέροιας (θυμηθείτε το σχετικό ρεπορτάζ με κλικ εδώ). Διαβάστε αναλυτικά την δήλωση του Κώστα Βοργιαζίδη: «Με αφορμή την πρόσφατη δήλωση του Δημοτικού Συμβούλου Δημήτρη Τραπεζανλή στον τοπικό τύπο, η Δημοτική Αρχή του Δήμου Βέροιας αποστέλλει την παρακάτω απάντηση: «Διαβάζοντας με προσοχή τη δήλωση του κ. Τραπεζανλή για το ύψος της αντιμισθίας του από τη ΔΕΥΑΒ, χαιρόμαστε ιδιαίτερα που έστω και εκ των υστέρων παραδέχεται δημόσια ότι η «αφιλοκερδώς» ενασχόλησή του με τα κοινά κόστιζε μηνιαίως στη ΔΕΥΑΒ 714 ευρώ.
Επίσης, όπως ο ίδιος παραδέχεται στη δήλωσή του, κανείς δεν τον «έδιωξε» από τη ΔΕΥΑΒ αλλά παραιτήθηκε με δική του πρωτοβουλία μετά την τυπική του ανεξαρτητοποίηση παρότι ουσιαστικά είχε θέσει τον εαυτό του εκτός της Δημοτικής Ομάδας της Συμπολίτευσης του Δήμου Βέροιας ήδη εδώ και δυο χρόνια όταν δεν έλαβε θέση Αντιδημάρχου όπως θεωρούσε ότι θα έπρεπε να είχε συμβεί. Εξάλλου, είναι κάτι που αποκάλυψε κυνικά κατά την τελευταία συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Βέροιας την προηγουμένη εβδομάδα, επιβεβαιώνοντας άλλη μια φορά ότι τα «αγνά» του κίνητρα για «αφιλοκερδώς» προσφορά προς την τοπική κοινωνία εξαντλούνταν στην ανάληψη της θέσης του Αντιδημάρχου. Τα συμπεράσματα δικά σας…».

15 σχόλια:

  1. Δημαρχακο κανεις πως δεν καταλαβαινεις ή το χεις απο γεννησιμιου σου;χιλιες φορες ειπε ο αλλος οτι με το αφιλοκερδως εννοουσε τις υπολοιπες αμισθες εργασιες του σε θεματα που αφορουσαν δημοτες σας κ εσεις απλως γυρνουσατε πλατες.θα στο πω ναουσαιικα...λελεεεεεε
    Παραδεχομαι σημαινει δεχομαι κατι παρα τα οσα ειπα.γκάου εισαι;μην πας να " φυτεψεις" λεξουλες σε μυαλα γιατι δεν πιανει πια.ΕΣΥ ΤΟΣΕΣ ΜΕΡΕΣ ΠΑΡΑΔΕΧΕΣΑΙ Κ ΑΠΟΔΕΧΕΣΑΙ ΤΗΝ ΗΤΤΑ ΣΟΥ Κ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΕΙΣΑΙ.
    Καληνυχτα.χρειαζεσαι ξεκουραση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Αφιλοκερδώς" σημαίνει οτι αποδέχομαι θέση προέδρου σχολικής επιτροπής παρότι δεν αμοίβεται ή θέση επικεφαλής δημοτικής αστυνομίας παρότι και αυτή δεν αμοίβεται. ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ... "παπαγαλάκι" του κ. Παυλίδη

      Διαγραφή
    2. αφιλοκερδως σημαινει ΚΑΙ αυτο οπως και πολλα άλλα.το ενα δεν αναιρει το αλλο.ενα θα σου πω. ΤΩΡΑ γνωρισε ο κοσμος τον Βοργιατζιδη.οσες δηλωσεις εκανε αυτες τις μερες δεν εκανε ολα αυτα τα χρονια.Να τον ευχαριστειτε τον Τραπεζανλή.
      και θες να πεις οτι οποιος ειναι"κατα" Βοργιατζιδη ειναι στανταρ "υπερ" Παυλιδη?για ξανασκεψου το...

      Διαγραφή
  2. Απο αμεση γνωση σχετικα με το "αφιλοκερδως" του παρετηθεντος συμβουλου. Πραγματι ο συγκεκριμμενος ενισχυσε πολλες φορες Δημοσιες Υπηρεσιες με "παροχες" που τις πληρωναν αλλοι. Μπορω να το εκλαβω ως προσπαθεια αγνη αλλα και προσπαθεια προσωπικης προβολης.... Αυτο που πρεπει να εχει ο καθε συμβουλος προσωπικη συμβολη στο εργο της Αυτοδικοικησης και οχι αλλα στο πισω μερος του μυαλου του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δηλαδή εσύ ο ξύπνιος θέλεις να μας πεις ότι ο φίλος σου έκανε εξυπηρετήσεις ΄σε πολίτες "αφιλοκερδώς", ενώ οι άλλοι σύμβουλοι (που δεν ήταν Αντιδήμαρχοι οι πρόεδροι) δεν έκαναν "αφιλοκερδώς" ανάλογες εξυπηρετήσεις ; Τι λες ρε φίλε επικοινωνείς ; Αν αυτός που πληρωνόταν απο τη ΔΕΥΑΒ έκανε αφιλοκερδώς εξυπηρετήσεις, τότε οι άλλοι που δεν ήταν έμμισθοι από πουθενά έκαναν "δωρεά". Το ξέρεις ότι υπάρχουν σήμερα Αντιδήμαρχοι που δεν πληρώνονται για τις υπηρεσίες τους ; Όλοι οι σύμβουλοι όμως κάνουν τέτοιες εξυπηρετήσεις σε πολίτες (και καλά κάνουν) και όλοι τους ελπίζουν στον μελλοντικό ψήφο τους, αυτό δεν είναι όμως "αφιλοκερδώς". Ο ψήφος που περιμένει ο καθένας δεν είναι ένα είδος "κέρδους" ; δεν μπορεί να μεταφραστεί σε πολιτική ισχύ και μετά σε έμμισθη θέση; Άρα μη λέτε αφιλοκερδώς" δεν στέκει.
    Τα πράγματα όμως είναι ποιο απλά, ο φίλος σου έπαιρνε προσωπικές πρωτοβουλίες για εξυπηρετήσεις χωρίς να έχει τις ανάλογες αρμοδιότητες, αδειάζοντας όλους τους άλλους. Κάτι ανάλογο θα γινόταν και στον πρώην Δήμο Αποστόλου Παύλου. Αυτό που του λείπει ήταν, είναι και θα είναι το ομαδικό-συλλογικό πνεύμα. Δεν είναι κακός, αλλά δεν μπορεί να λειτουργήσει ομαδικά, είναι εγωιστής, όπου και να πάει τα ίδια θα κάνει, αν δεν του κάνουν τα χατίρια. Κοίτα στη συνέντευξή του πόσα ΕΓΩ είπε. Σε όλες τις κουβέντες ακόμη και στην παρέα αρχίζει με το ΕΓΩ.
    Να είναι ευχαριστημένος με ότι έκανε μέχρι τώρα και να μην ζητά πράγματα που δεν μπορεί. Να καταλάβει ότι οι ικανότητές του είναι περιορισμένες. Για να μην "εκτίθεται" συγκρατήστε τον, προστατέψετε τον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. 1)Οι υπόλοιποι συμβουλοι βεβαιως κι έκαναν επάξια το έργο τους και μακαρι να ειχαν μπει και άλλοι σε θεσεις εμμισθες ..αλλοι που ηταν ακομη πιο αξιοι από καποιους αντιδημάρχους.Και εξυπηρετησεις εκαναν κι αυτοι ακομη πιο «αφιλοκερδως» και μπραβο τους.Ειναι οντως καθηκον τους όχι μονο εν ωρα εργασιας αλλα και τις υπολοιπες ωρες –ακομη και τα μεσανυχτα-να τρεχουν όταν τους ζηταει ο πολιτης.Εκει παει το αφιλοκερδως, προφανως, κι όχι στην πρωινη τους εργασια.Ξερουμε όμως κι αλλους οι οποιοι και χρυσοπληρωνονται και δεν κανουν και τιποτε ΕΣΤΩ «αφιλοκερδως». Διπλα στο «αφιλοκερδως» υπηρχε και το «ανιδιοτελώς»..ουδεν σχολιο ε??
    2)Ολοι όσοι μπλεκονται με τα κοινα εχουν εν μερει το «ψωνιο» της προσωπικης προβολής, του «εγω» του «φαινεσθαι».Διαφορετικα , καθονται σπιτι τους.Αυτό δεν είναι κακο και δεν επιφερει κακο.Το θεμα είναι να μη μενουν μονο εκει αλλα συνταυτοχρόνως να πραττουν , κι όχι να καταχραζονται την καρεκλα τους.Τις περισσοτερες φορες το «εγω» λειτουργει ως εφαλτήριο για να ολοκληρωθουν θεματα. Και τι με νοιαζει εμενα αν ο ταδε συμβουλος το κανει για την προσωπικη του αναδειξη?Εγινε αυτό που του ζητησα???εγινε.Για τον χαρακτηρα του ας τον κρινει ο Θεος, εμεις οι κοινοι θνητοι ας τον κρινουμε απ τις πραξεις του.Εξαλλου, ο αναμαρτητος πρωτος τον λίθον βαλέτω..…
    3)Ποιο ομαδικο πνευμα??της καφετεριας ή της παρελασης με τα κουστουμια?οταν ενας πολιτης -όπως εγω-, χτυπησε την πορτα του δημαρχου 3 φορες για μια εξυπηρετηση και μενανε στα γραφειοκρατικα, παντα ετρεχε μονος του ενας Τραπεζανλης και το θεμα λυνόταν την επόμενη μερα. Ευτυχως που δεν ειχε το «ομαδικο πνευμα» καποιων εκει μεσα..Δεν τους «αδειαζε» λοιπον, ηταν αδειοι από μονοι τους γιατι δεν ανταποκρινοντουσαν στα αιτηματα των πολιτων και βρεθηκε αναμεσα τους καποιος με τσίπα, συνειδηση και εργατικοτητα κι αυτό φυσικα «χτυπουσε» ασχημα διοτι τονιζε την ανυπαρξια των υπολοιπων.
    4)καποιες φορες το «πολύ» καποιου δεν μπορει να συντονιστει με το «λιγο» των πολλων..Μη σας παραμυθιαζουν με τα τελετουργικα και τις κωλυσιεργίες..ολα γινοντα πολύ πιο γρηγορα , όταν καποιος θελει κ εχει ορεξη να προσφερει.Απτες αποδειξεις.
    5)Ειναι «η» ψηφος ουχί «ο» ψηφος»..(φιλικά)
    6)acta est fabula…(καλη συνεχεια σε ολους σας)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επειδή δεν βλέπω να αντιλαμβάνεσαι τους κινδύνους μιας χαλαρής συμπεριφοράς, από μέρους Συμβούλων σαν αυτούς που θέλεις, σταματώ, με την ευχή να μην κινδυνεύσει (νομικά-διοικητικά) ο φίλος σου, από κάποια "αφιλοκερδή" ενέργειά του.
      για το 5) που λες, σχετικά με, «η» ψηφος ουχί «ο» ψηφος»..(φιλικά), μάθε λοιπόν (φιλικά) από κάποιον ποιο ειδικό από εσένα και εμένα. Το παρακάτω κείμενο δεν είναι δικό μου, αλλά είναι τρανή απόδειξη ότι τα πράγματα μπορεί και να μην είναι ακριβώς όπως εσύ νομίζεις.
      {Η λέξη η ψήφος, θηλυκό, είναι αρχαία και σχετίζεται όπως και το αρχαίο ρήμα ψηφίζομαι με τον τρόπο της εκλογικής διαδικασίας, αφού ψήφος είναι το πετραδάκι, γι’ αυτό και μιλάμε, για παράδειγμα, για ψηφιδωτά. Και επειδή με πετραδάκια ψήφιζαν οι αρχαίοι χρησιμοποιήθηκε ο όρος η ψήφος.
      Κάποτε όμως ακούμε και το αρσενικό ο ψήφος. Ποιο είναι άραγε το σωστό; Ο ψήφος ή η ψήφος; Αν πρέπει να δούμε τα πράγματα αυστηρά, θα λέγαμε ότι το σωστό είναι η ψήφος, αφού η λέξη στην Αρχαιότητα ήταν γένος θηλυκού. Στη γλώσσα όμως, δεν χρησιμοποιούμε ως κανόνα το τι λεγόταν και γραφόταν στην Αρχαιότητα, αλλά το πώς εξελίσσεται η γλώσσα και κυρίως πώς χρησιμοποιείται σήμερα για να εκφράσει και να εξυπηρετήσει καινούργιες ανάγκες.
      Να, λοιπόν, τι έγινε. Επειδή στη Δημοτική η κατάληξη σε –ος είναι κυρίως αρσενικού γένους (ο άνθρωπος, ο κόσμος) κατ’ αναλογία λέξεις της Αρχαιότητας που είχαν κατάληξη σε –ος, αλλά ήταν θηλυκού γένους κάποτε τροποποιήθηκαν (όπως έγινε με ουσιαστικά όπως η έλαφος που έγινε το ελάφι), είτε άλλαξε το γένος τους και έγιναν αρσενικά, όπως η πλάτανος που έγινε ο πλάτανος και η βάτος που έγινε ο βάτος. Άλλα, πάλι διατήρησαν το αρχαίο τους γένος και την κατάληξη, όπως έγινε με την ψήφο, αλλά χρησιμοποιούνταν ταυτόχρονα στο στόμα του λαού στο αρσενικό γένος, δηλαδή ο ψήφος.
      Έτσι, ενώ το αρχαίο ουσιαστικό ήταν θηλυκό, στον Μεσαίωνα άρχισε να εμφανίζεται ως ελευθέρως εναλλασσόμενος τύπος και το αρσενικό ο ψήφος. Με τον καιρό, όπως κάνει πάντα η γλώσσα σε τέτοιες περιπτώσεις, βρέθηκε νέο υφολογικό περιβάλλον για να χωρέσει και τις δύο χρήσεις.
      Έτσι, υποστηρίχθηκε με βάση τη χρήση ότι το αρσε­νικό χρησιμοποιείται για να σημαίνει την ατομική ψήφο (λ.χ. «ο Κώστας έριξε τον ψήφο του στην κάλπη από τους τελευταίους»), ενώ το θηλυκό όταν πρόκειται να αναφερθούμε στη λαϊκή ετυμηγορία γενικά (λ.χ. «Η ψήφος του λαού πρέπει να γίνεται σεβαστή»). Εννοείται πως όποιος χρησιμοποιεί την ψήφο στο θηλυκό και στις δύο περιπτώσεις δεν διαπράττει κανένα λάθος. Άρα, ο Κώστας μπορεί να ρίχνει και την προσωπική του ψήφο, χωρίς να φοβάται ότι θα υποστεί κυρώσεις.
      Γιώργος Β. Γεωργίου }

      για το 6) η απάντηση που θα ταίριαζε είναι ίσως: Et ipsa scientia potestas est. Και όχι μόνο δεν την έχει ο φίλος σου, αλλά δεν την ψάχνει, ούτε την παραδέχεται. Νομίζει ότι τα πάντα όλα είναι αυτός.
      Προσοχή λοιπόν, από όλους μας.

      Διαγραφή
    2. καταρχην-αν και δεν ανηκω στον φιλολογικο κλαδο-,θαυμαζω οσους ασχολουνται με τη γλωσσα καθ οτι: "εις οιωνος αριστος αμυνεσθαι περι γλωσσης".. ακομη και το copy-paste υποδηλώνει πνευματικότητα.
      Η γνωση ειναι δυναμη, αλλα δε φτανει μονάχα αυτη...Δυναμη ειναι και η εμπειρια αλλά και η σοφία. Πολλα μπορει να ειναι η δυναμη.
      Επειδη απ ό,τι βλεπω, βρηκαμε το δεντρο μα χασαμε το δάσος...
      ευχομαι στις ερχομενες εκλογες-παντος τυπου- ο,η ψηφος να "πεσει" σε αξιους συμπολιτες μας, σε αφθαρτους,σε ικανους για να μην μακρυγορουμε περι ονου σκιας..
      Κλεινω με λόγια του Αβρααμ Λινκολν:"Η ψηφος είναι πιο δυνατη απο τη σφαιρα.Με τη σφαιρα μπορει να σκοτωσεις τον εχθρό σου.Με την ψηφο μπορει να σκοτωσεις το μελλον των παιδιων σου".
      Ενσυνειδηση λοιπον, απο ολους μας!
      Κι εσυ να προσεχεις το φιλο σου διοτι κακος δεν ειναι μονο αυτος που κανει κακο αλλά κι αυτος που δεν κανει καλό. Δυστυχως μεγαλο ποσοστο ανθρωπων που συναντω στο δρομο τον περιγραφουν ως "persona non grata". -Και λεω δυ στυ χως!-

      Dente lupus, cornu taurus petit.

      Διαγραφή
    3. χαίρομαι που αρχίζουμε να βρίσκουμε κοινά σημεία μαζί. Λες στην αρχή "θαυμαζω οσους ασχολουνται με τη γλωσσα καθ οτι: "εις οιωνος αριστος αμυνεσθαι περι γλωσσης", με δεδομένο ότι ο φίλος σου δεν χειρίζεται ούτε ασχολείται με τη γλώσσα (δεν το έχει καθόλου) μπορώ να συμπεράνω ότι δεν θα έπρεπε να τον θαυμάζεις τουλάχιστον για αυτό.
      Λες ακόμα ότι "Η γνωση ειναι δυναμη, αλλα δε φτανει μονάχα αυτη...Δυναμη ειναι και η εμπειρια αλλά και η σοφία". Σου λέω λοιπόν ότι έχεις κάποιο δίκιο. Η Σοφία όμως δεν μπορεί να έρθει μόνο από τη γνώση ή μόνο από την εμπειρία, για τη σοφία χρειάζονται και τα δύο. Ο δικός σου μπορεί να έχει εμπειρία αλλά δεν έχει γνώση, άρα δεν μπορεί να είναι σοφός. Ο δικός μου έχει γνώσεις, έχει και εμπειρία, άρα μπορεί να έχει και σοφία. Έτσι θα πρέπει να κρίνεις ποιόν θα ψηφίσεις. εσύ έβαλες αυτά τα κριτήρια. Τώρα αποφασίζεις "για το μελλον των παιδιων σου". τόσο απλά και αντικειμενικά.

      Διαγραφή
    4. λες και κάτι ακόμα, "Επειδη απ ό,τι βλεπω, βρηκαμε το δεντρο μα χασαμε το δάσος..." θα πρέπει να γνωρίζεις ότι αν βρεις το πρώτο δέντρο είσαι ήδη στην αρχή του δάσους, ή για να σώσεις το δάσος θα πρέπει να προστατέψεις το δέντρο που καίγεται,αλλά και για να κάνεις ένα δάσος θα πρέπει να φυτέψεις ένα ένα κάθε δέντρο. εσύ έβαλες αυτά τα κριτήρια. Τώρα αποφασίζεις "για το μέλλον των παιδιών σου". τόσο απλά και αντικειμενικά. Αυτά....

      Διαγραφή
    5. λογικα το "δεντρο"ειναι ο Τραπεζανλής και το ¨"δασος" ο Δημαρχος.
      Ποιος "φυτεψε" - επελεξε τα "δεντρα" του και για ποιον λόγο???ποιον βαραινει η καθε αποφαση??εμενα τον απλο πολιτη ή κυριως τον Δημαρχο που με τα λεγόμενά σου κατηγορείς διοτι εμμέσως πλην σαφώς τον επικρίνεις για τα ¨δεντρα" που φυτεψε στο δικο του δασος??
      Και στο φινάλε ενα "δεντρο" καηκε...-, κι αλλα 4-5 πιο πριν διοτι τιποτα δεν ειναι τυχαιο-, ας πολεμησει με τα υπόλοιπα γερα του δεντρα μπας και πάρει η πόλη οξυγόνο.Αυτο που κανει παντως ο Δημαρχος, δεν το αποκαλω "προστασία¨!!κανεις δεν τον έχρησε προστατη ποσο μαλλον με τετοιες επιθέσεις!!ετσι προστατευει τα "δεντρα " του??.κι αλλοι παραιτηθηκαν αλλά ακρα του ταφου σιωπη στον καμπο βασιλευει...

      Διαγραφή
  5. Τωρα καταλαβα ότι δε μιλας για τον διοικούντα. Όλες αυτές οι αρετές ισχυουν όταν τα αποτελέσματα των όποιων πράξεων που έκανες με σύνεση, φέρουν αποτελέσματα υπερ των πολιτων και όχι υπερ της τσέπης των λίγων..Ο χ, ψ, Δημαρχος εφόσον άρχει επί τόπου οφείλει να έχει και Πανεπιστημιακές γνώσεις, και πρακτικο μυαλο, και εμπειρία κι άλλα πολλά μαζί για να αποτελεί ασπίδα και προστασία των πολιτών και με τις πολιτικές του ικανότητες να εξελίσσει και να αναβαθμίζει τον τόπο του. Εγω γυρω μου πάντως δε βλέπω εξελιξη..
    Οι σύμβουλοι του εκάστοτε Δημάρχου δε χρειάζεται να έχουν όλοι Πανεπιστημιακές γνώσεις και πολλοι ουτε καν γραμματικες. Όταν «χτιζεις» μια Δημοτική Αρχή χρειάζεσαι και τον μορφωμένο και τον εμπειρο και τον πρακτικο. Αν διαλέξεις 10 ιδιους, δεν βγαινει πουθενά.Προφανώς ο Δημαρχος δεν διάλεξε τον «δικο μου» όπως λες για τις γραμματικες του γνώσεις αλλά μαλλον για άλλες ικανότητες. Εξαρχης τον αποκαλουσε «αλογο» κι όχι άδικα.Αν πιστευεις ότι ο Δημαρχος επελεξε λαθος άτομο, υποτιμάς τη νοημοσύνη του Δημαρχου αφου κρινεις λαθος τις επιλογές του. Ο κ. Τραπεζανλής δε ζήτησε κατι παραπάνω απ αυτό που εχουν άλλοι χωρις πτυχία και απλώς δεν τα κατάφεραν στον τομέα τους. Ζητησε να του δοθεί η «δυναμη», το «κλειδι» να μπορει να προσφερει ακόμη περισσότερα απ αυτά που καταφερνει χωρις «κλειδια»και μονο καλο θα εκανε στην δημοτικη αρχη. Ξέρει ως που φτανει το «πάπλωμά του» και στο φινάλε ας τον δοκίμαζε σε κατι πιο δυσκολο, εφοσον το χε ταξει κι ολας. Σε ολους ειχε πει ο Δημαρχος ότι ανα 1,5 ή 2 χρονια –νομιζω-, θα τους άλλαζε.Δεν τηρησε το λόγο του. Μεγα σφαλμα για τον άρχων του τόπου. Και καποιοι εχουν εδώ και χρονια την ιδια θεση. Να τη η εμπειρία. Να και το κλειδί.Που είναι τα αποτελέσματα?
    Και θεωρω πως ο κ. Τραπεζανλής γνωρίζει πως δεν τα πάει καλα με το λόγο εξ ου και παραδεχτηκε δημόσια ότι επειδη «δεν το χει», γραφει καποιος δικος του συμβουλος τα οσα θα θελε ο ιδιος να πει. Αλλά ακομη και γι αυτό, κατηγορήθηκε από καποιον που μια πρόταση είπε κι αυτην τη διαβασε από μεσα. Όχι, τον κ. Τραπεζανλή δεν τον σεβάστηκα διαβαζοντας άρθρα του ούτε ακουγοντας ομιλίες του. Τον «σεβάστηκα»
    εξω απ το σπίτι μου που υπήρχε μια τεραστια τρυπα στο δρομο, τον «σεβαστηκα» με τα ρουχα της δουλειάς να μαζευει σκουπίδια που χαν ριξει περαστικοι , τον «σεβάστηκα» όταν έψαχνε καπακι για τον καδο σκουπιδιων επειδη εκεινη την ημερα εβρεχε και ξερετε πολύ καλα τι γινεται με το βαρος των σκουπιδιων…Ετσι τον γνωρισα κι ετσι τον σεβαστηκα. Απ τα εργα του. Μπήκε ως εργατης και βγαίνει ως εργάτης. Πολιτικος δεν εγινε ποτέ γι αυτο και δεν εβαλε το δαχτυλο στο μελι…Ο αγραμματος ανθρωπος καμια φορα και κακό να θέλει νακανει, δεν μπορει. Τον τρωνε .…Ο μορφωμένος όμως ανθρωπος αν συναδει να είναι και υπουλος και άπληστος …κλαφ τα…
    Περιμένω να δω την κρυμμενη σοφία του «δικου σου¨» Δημάρχου…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. τον δικό σου δεν τον κυνηγάω δεν έχω κάτι μαζί του. Φοβάμαι ότι κάποια στιγμή θα μπλέξει γιατί νομίζει ότι μπορεί για πράγματα που δεν τα μπορεί πραγματικά.Δεν θες να δεις τα πράγματα πόσο σοβαρά είναι. Δεν θες να δεις τον πρώην Δήμαρχο του Απ. Παύλου (κολλητό του δικού σου) που χωρίς τυπικά και ουσιαστικά προσόντα και αυτός νόμιζε ότι τα έχει όλα και κατάληξε φυλακή. ούτε πρώην αντιδήμαρχο της Βέροιας με το πτυχίο που και αυτός νόμιζε ότι τα ξέρει όλα και καταδικάστηκε και αυτός. Προσοχή λοιπόν το ξαναλέω. Ο Τόπος έχει ανάγκη από έντιμους ειδικούς, αλλιώς μη σπουδάζεις τα παιδιά σου, άστα να δουλέψουν εμπειρικά. Ξυπνάτε ρε.
    (δεν λες την αλήθεια όταν λες " Ο κ. Τραπεζανλής δε ζήτησε κατι παραπάνω απ αυτό που εχουν άλλοι χωρις πτυχία και απλώς δεν τα κατάφεραν στον τομέα τους." ζήτησε την αντιδημαρχία καθαριότητας από έναν ικανό και εργατικό και πτυχιούχο ο οποίος κατά γενική ομολογία πέτυχε στο αντικείμενό του.)Καθαρές κουβέντες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Θα συμφωνήσω στο " εντιμους ειδικους" με την ευχη να δουμε αξιους οδηγους στο τιμονι της πολης.Κ εφοσον θεωρεις " πετυχημενη" τη θητεια του αντιδημ καθαριοτητας, δεν εχω κατι αλλο να παραθεσω ουτε φυσικα κ να επιβαλλω τη γνωμη μου.Καθενας κρινει με τα δικα του κριτήρια,αυτά που στοιχειοθετούν κ οριοθετούν τους ορίζοντες των προσδοκιών του.
    " Δε συμφωνω με τιποτα απ οσα λες,αλλα θα υποστηριζω κ με το τιμημα της ζωης μου ακομη,το δικαίωμά σου ελευθερα να λες οσα πρεσβευεις".
    Καλο βόλι σε ολους μας,λοιπον!..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλούμε τα σχόλια να είναι σύντομα και να χρησιμοποιείτε nickname για τη διευκόλυνση του διαλόγου. Ο «Βεροιώτης» δεν υιοθετεί τις απόψεις των σχολιαστών, οι οποίοι και είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι για αυτές.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ