Την επέκταση του προγράμματος “Σχολικά Γεύματα” σε επιπλέον 104 σχολικές μονάδες όλης της χώρας ανακοινώνει με εγκύκλιο του προς τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων. Πρόκειται για Δημοτικά Σχολεία των Περιφερειών Ανατολικής
Μακεδονίας - Θράκης, Αττικής, Δυτικής Ελλάδας, Δυτικής Μακεδονίας, Ηπείρου, Θεσσαλίας, Ιονίων Νήσων, Κεντρικής Μακεδονίας, Κρήτης και Πελοποννήσου. Δείτε στον πίνακα που ακολουθεί ποια σχολεία της Ημαθίας μπαίνουν στο πρόγραμμα:
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ
-
Την πόλη της Βέροιας επισκέφθηκε η Νανά Αηδόνα. Η «εκλεκτή» του Απόστολου Τζιτζικώστα για την θέση της Περιφερειάρχη Kεντρικής
-
Μεγαλώνοντας η Κατερίνα ολοένα και χάνει την αυτοπεποίθηση που είχε ως παιδί καθώς συναντάει εμπόδια μπροστά της από κάθε κατεύθυνση,
-
Ημέρες χαράς για τον Κωνσταντίνο Τσαχουρίδη, ο οποίος θα μπορεί πλέον να μεταλαμπαδεύει τις ιδέες του στις επόμενες γενιές. Τη Δευτέρα
-
Το Χιονοδρομικό Κέντρο Ελατοχωρίου, ένας από τους αγαπημένους προορισμούς για τους λάτρεις του χειμερινού αθλητισμού και της φύσης,
-
Θλίψη επικρατεί στην Πέλλα, καθώς πέθανε ο αντιδήμαρχος Δ.Ε. Κρύας Βρύσης Θεόφιλος Κουπτσίδης. Ο δήμος Πέλλας, με ανακοίνωσή του,
-
Η Κωνσταντία ∆ηµογλίδου είναι εδώ και δύο χρόνια η εκπρόσωπος Τύπου της Ελληνικής Αστυνομίας, έχοντας αναλάβει τη διαχείριση της
-
Την κορδέλα έκοψε ο Νέστορας Κολιός από τα Γιάννενα Ο καιρός έκανε το χατήρι και το μεσημέρι της Κυριακής 8 Δεκεμβρίου
-
Προχωρούν οι εργασίες στον Ε65, ο οποίος μόλις ολοκληρωθεί στο σύνολό του θα εξασφαλίσει ταχύτερη και ασφαλέστερη πρόσβαση σε ένα πλήθος
-
Το βουνό είναι μαγευτικό και ειδικά τέτοιες ημέρες, όπου όλα είναι λευκά και φωτίζουν! Το Σέλι είναι ένα από αυτά τα μέρη, αποτελώντας τον
-
Με περίπου 650 δρομείς που στήθηκαν στην γραμμή εκκίνησης στη Βεργίνα, ολοκληρώθηκε το μεσημέρι της Κυριακής 8/12 ο 11ος Φιλίππειος
ΠΕΤΑΜΕΝΑ ΛΕΦΤΑ ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ. ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΓΚΗ ΣΙΤΙΣΗΣ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ. ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΙΟ ΣΤΟΧΕΥΜΕΝΑ. ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ Ο ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΣ ΤΡΟΠΟΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφή