
Πάντως, το νέο τρένο υψηλών ταχυτήτων ETR 485 31, που τελικά βάφθηκε σε γκρι/κόκκινο χρώμα, σύμφωνα με το Ferrovie.it ήρθε για δοκιμές στην Ελλάδα, αλλά όταν ολοκληρωθούν θα επιστρέψει στην Ιταλία. Για δρομολόγια στη χώρα μας θα έρθουν οι πέντε αυτοκινητάμαξες ETR 470 της πρώην υπηρεσίας Cisalpino και νυν Frecciabianca όταν ολοκληρωθούν οι εργασίες μετατροπής τους σε 25 kV. Τα συγκεκριμένα τρένα, Frecciabianca, τα οποία για περίπου 15 χρόνια πραγματοποιούσαν διεθνείς συνδέσεις Ιταλία - Ελβετία, σήμερα λειτουργούν στο ιταλικό δίκτυο και το καλοκαίρι του 2019 εκτός απροόπτου θα κυκλοφορούν στην Ελλάδα μεταξύ Αθήνας και Θεσσαλονίκης.


Σημειώνεται ότι, τελευταία πρόσληψη στην εταιρεία λειτουργίας του ΟΣΕ πραγματοποιήθηκε πριν από τους Ολυμπιακούς Αγώνες της Αθήνας, το 2004. Η ανάγκη για μηχανοδηγούς είναι εκφρασμένη εδώ και χρόνια στους κόλπους της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η οποία όμως πριν την ιδιωτικοποίηση δεσμεύονταν από τις επιταγές των πιστωτών, που απαγόρευαν οποιαδήποτε πρόσληψη στο Δημόσιο και ευρύτερο Δημόσιο τομέα. Έτσι με την ιδιωτικοποίηση της εταιρείας κατέστη εφικτή η πρόσληψη προσωπικού που θεωρείται απαραίτητη για την ενίσχυση του έργου των υφιστάμενων μηχανοδηγών. Εν όψει μάλιστα της πλήρους ηλεκτροδότησης του συνόλου του δικτύου μεταξύ Αθήνας και Θεσσαλονίκης, η αύξηση των συχνοτήτων των συρμών αναμένεται να δημιουργήσει πρόσθετες ανάγκες σε μηχανοδηγούς. Στους παραπάνω 60 μηχανοδηγούς πρέπει να προστεθούν και 8 άτομα που μετακινήθηκαν από άλλες θέσεις στην εταιρεία, ενώ άλλα 5 άτομα επέστρεψαν στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ ύστερα από οκτώ χρόνια. Οι πέντε αυτοί μηχανοδηγοί είχαν μεταταγεί το 2010 στο πλαίσιο των μετατάξεων δημοσίων υπαλλήλων παρά το γεγονός ότι, η ειδικότητα των μηχανοδηγών ήταν από τότε σε έλλειψη. Αθροιστικά 73 μηχανοδηγοί εντάσσονται στο ενεργό δυναμικό της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προκειμένου να καλύψουν τις αυξημένες ανάγκες του κυκλοφοριακού φόρτου που παρατηρείται σήμερα, αλλά και την προσθήκη συχνοτήτων που αναμένεται από το Νοέμβριο οπότε και παραδίδεται στην κυκλοφορία το σύνολο της διαδρομής Αθήνα - Θεσσαλονίκη σε ηλεκτροδοτούμενο δίκτυο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε τα σχόλια να είναι σύντομα και να χρησιμοποιείτε nickname για τη διευκόλυνση του διαλόγου. Ο «Βεροιώτης» δεν υιοθετεί τις απόψεις των σχολιαστών, οι οποίοι και είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι για αυτές.