Quantcast

http://picasion.com/
http://picasion.com/

8 σοκολατούχα γάλατα που μας μεγάλωσαν

Το σοκολατούχο γάλα, ειδικά για τα αγόρια, δεν είναι απλώς γάλα! Είναι τρόπος ζωής, αναμνήσεις από τα παιδικά χρόνια, αλησμόνητη γεύση. Είτε επειδή οι γονείς έβρισκαν αυτό τον τρόπο για να δώσουν γάλα στα παιδιά που δεν έπιναν, είτε από άποψη, το σοκολατούχο γάλα η κανονικά γάλα με κακάο, γνώρισε
μεγάλη επιτυχία, έχει μεγαλώσει γενιές και γενιές στην Ελλάδα και πάντα θα έχει περίοπτη θέση στη γωνιά των παιδικών αναμνήσεων.

Θυμόμαστε τα σοκολατούχα της ζωής μας, αλλά και τις σκόνες που έμπαιναν στο κανονικό γάλα και το μετέτρεπαν σε σοκολατούχο!


Carnation
Όταν ακόμα το φρέσκο γάλα ήταν άγνωστη λέξη στην Ελλάδα, υπήρχε μόνο το Carnation. Στο κλασικό τενεκεδένιο κουτί με την καφέ ετικέτα που αργότερα έγινε μισή καφέ, μισή λευκή, έκανε θραύση στα παιδιά εκείνης της εποχής. Μιλάμε για χρόνια που δεν μπορούσαν να ανοίξεις το κουτάκι χωρίς εργαλείο και χρειαζόσουν απαραιτήτως το ανοιχτήρι για να κάνεις δύο τρύπες στο πάνω μέρος και να αρχίσει η ροή του γάλατος. Αξεπέραστο και λόγω της κλασικής διαφήμισης με τη Λόλα. Τη θυμάστε; «Έπιασε φωτιά η αποθήκη του Σαμ, κινδυνεύει η Λόλα. Τη Λόλα απ’ τη φωτιά ποιος θα τη βγάλει; Μόνο ο Carnation έχει δύναμη μεγάλη. Κάθε παιδί τον Carnation θαυμάζει. Ορμά στις φλόγες και το κορίτσι βγάζει. Δυνατός και γερός για να γίνεις, κάθε μέρα carnation, κάθε μέρα carnation να πίνεις…»





Υοκο Choco
Με την πάροδο των χρόνων, το Carnation άρχισε να μην είναι βολικό και το marketing έψαχνε να βρει τρόπους να το αντικαταστήσει. Την ιδέα την είχε η πρώτη η εταιρεία που έβγαζε το Υοκο Choco το οποίο ήταν σοκολατούχο γάλα σε χάρτινο κουτάκι με το καλαμάκι επάνω, όπως είναι σήμερα οι χυμοί. Το Υοκο Choco γνώρισε μεγάλο σουξέ, όχι τόσο λόγω γεύσης, όσο λόγω της ευκολίας που είχε η συσκευασία του.



Dolca
Το αντίπαλο δέος του Carnation, το Dolca δεν γνώρισε τη δημοφιλία του μεγάλου αντιπάλου του. Σε τενεκεδένιο κουτάκι και αυτό, το θυμούνται όλοι για τη συσκευασία με το λαγό να ρουφάει το σοκολατούχο με το καλαμάκι και το σύνθημα επάνω στο κουτί να λέει: … με την υπέροχη γεύση!





MILKO
Κάπου στα μέσα της δεκαετίας του 1980 έκανε και την εμφάνιση του το Milκo, ο απόλυτος κυρίαρχος στη συγκεκριμένη κατηγορία. Όχι μόνο παρουσιάστηκε τότε, αλλά ήρθε για να μείνει μέχρι και τις ημέρες μας, ήταν το απόλυτο γάλα της ΔΕΛΤΑ. Στην αρχή σε χάρτινη συσκευασία και στα πιο πρόσφατα χρόνια και με πλαστική, πραγματικά μεγάλωσε γενιές και γενιές παιδιών. Κατάφερε μάλιστα να υποκαταστήσει και την ονομασία του σοκολατούχου, καθώς όπως κάποτε αντί για σοκολατούχο ζητούσαμε Carnation, πλέον κανείς δεν λέει σοκολατούχο γάλα, αλλά Milκo ανεξαρτήτως τι μάρκα ζητάς!




ΑΓΝΟ
Την ίδια εποχή στη Θεσσαλονίκη και τη Βόρειο Ελλάδα μεσουρανούσε το σοκολατούχο της ΑΓΝΟ. Σε πλαστική συσκευασία με το καπάλι από αλουμινόχαρτο που άνοιγε εύκολα (ίδιο μπουκάλι με αυτό της φωτογραφίας παρότι είναι ΕΒΟΛ) ήταν το αγαπημένο των παιδιών. Σε μικρή συσκευασία αλλά και στην οικογενειακή του ενός λίτρου, είχε κατά γενική ομολογία μία από τις ωραιότερες γεύσεις για σοκολατούχο.




TOPINO
Η άλλη βιομηχανία γάλακτος της Θεσσαλονίκης, η MEBΓΑΛ, μετά την επιτυχία της ΑΓΝΟ λάνσαρε το δικό της σοκολατούχο, το TOPINO το οποίο βγαίνει ακόμα στις ημέρες. Μπορεί να μην γνώρισε τεράστια επιτυχία αλλά πάντα ήταν το γάλα των πιο cool τύπων και οι φανατικοί του ισχυρίζονται ότι αποτελεί την καλύτερη συνοδεία με τη μπουγάτσα Θεσσαλονίκης!


Ν’ Joy
Το Ν’ Joy επένδυσε και στις τηλεοπτικές διαφημίσεις όπως αυτή την Φραγκίσκο Αλβέρτη αλλά και τους μπασκετμπολίστες του ΠΑΟΚ Γιαννούλη και Μπαλογιάννη!






Nesquik
Ξεκίνησε σα σκόνη που την βάζαμε μέσα στο γάλα αλλά στην πορεία βγήκε και έτοιμο σοκολατούχο γάλα στην κλασική κίτρινη συσκευασία. Η Ελλάδα είχε μάλιστα την πρωτοτυπία -μαζί με τη Γαλλία – να έχει διαφορετική μασκότ από όλο τον κόσμο, τον περίφημο Κουϊκάρα, αλλά το 1990 η Νεστλέ καθιέρωσε διεθνώς τον Κουίκι, το κουνέλι-μασκότ του Νεσκουίκ, ως σήμα του προϊόντος, Μάλιστα το 1989 στην Ελλάδα, λανσαρίστηκε το Nesquik Frappe με πρωταγωνιστή τον Κουϊκάρα. Δείτε τη διαφήμιση…



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε τα σχόλια να είναι σύντομα και να χρησιμοποιείτε nickname για τη διευκόλυνση του διαλόγου. Ο «Βεροιώτης» δεν υιοθετεί τις απόψεις των σχολιαστών, οι οποίοι και είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι για αυτές.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ