http://picasion.com/
http://picasion.com/
http://picasion.com/
http://picasion.com/

Έντονη φασαρία στο δημοτικό συμβούλιο - Διεκόπη για λίγα λεπτά η συνεδρίαση

Πρωτόγνωρες εικόνες εκτυλίχθηκαν πριν από λίγο στο δημοτικό συμβούλιο της Βέροιας, με αφορμή τη συζήτηση του 3ου θέματος του δημοτικού συμβουλίου «Επικαιροποίηση των αποφάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου, περί αφετηρίας Αστικών ΚΤΕΛ Βέροιας». Αφορμή για τη συζήτηση στάθηκε επιστολή του πολίτη κ. Φουσίκα για την στάθμευση των αστικών στο πεζοδρόμιο της οδού Τρεμπεσίνας...
αλλά και έγγραφο της αρχαιολογίας που δεν επιτρέπει την στάθμευση επί του πεζοδρομίου της συγκεκριμένης οδού, στο άμεσο περιβάλλον του Ι.Ν. Μ. Θεολόγου.
Αφού έκαναν τις τοποθετήσεις τους ο πρόεδρος των αστικών κ. Παυλίδης, ο οδηγός κ. Τασόπουλος, ο Δήμαρχος, ο κ. Φουσίκας και έθεσαν τα ερωτήματά τους οι κύριοι δημοτικοί σύμβουλοι, η πρόταση του κ. Παπαγιάννη για αναβολή του θέματος ούτως ώστε να ξεκαθαριστεί νομικά έως που φτάνει η δικαιοδοσία της αρχαιολογίας και η σύμφωνη γνώμη του Δημάρχου στην πρόταση για αναβολή, προκάλεσε την έντονη αντίδραση των εργαζομένων των αστικών. Στράφηκαν αγανακτισμένοι λεκτικά εναντίον του κ. Φουσίκα, για την έντονη και μακροχρόνια αντίδρασή του στη στάθμευση των αστικών, μη επιτρέποντάς τους όπως είπαν να κάνουν τη δουλειά τους. Μέσα σε έντονο κλίμα αποχώρησαν από την αίθουσα του δημοτικού συμβουλίου και η συζήτηση διεκόπη για λίγα λεπτά προκειμένου να ηρεμήσουν τα πνεύματα...

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ