Σχεδόν ενάμιση χρόνο μετά την τελευταία μεγάλη αλλαγή στο design, το Facebook προχωρά σε ένα νέο «lifting». Αυτή τη φορά, οι αλλαγές είναι περισσότερο λειτουργικές και λιγότερο αισθητικές, χωρίς ωστόσο να λείπουν οι σχεδιαστικές παρεμβάσεις. Ουσιαστικά, το νέο Facebook περιλαμβάνει δύο νέα χαρακτηριστικά – τουλάχιστον από αυτά που γνωρίζουμε μέχρι τώρα. Το πρώτο αφορά τη δυνατότητα που έχει ο εκάστοτε χρήστης να χαρακτηρίσει ένα post ως highlight. Προς το παρόν δεν είναι ξεκάθαρο τι ακριβώς κάνει το νέο αυτό feature πέρα από το να «καρφιτσώνει» το post στο news feed του χρήστη. Κατά πάσα πιθανότητα, τα hightlights θα χρησιμοποιηθούν σε μελλοντικό χρόνο, είτε για να μπορεί το Facebook να αντιλαμβάνεται αυτόματα τι είναι σημαντικό για κάθε χρήστη, είτε για να δίνει γρήγορα ένα ιστορικό των σημαντικών posts. Το άλλο χαρακτηριστικό είναι το Ticker στη δεξιά sidebar, το οποίο εμφανίζει σε πραγματικό χρόνο όλη τη δραστηριότητα των φίλων. Είναι κατ’ ουσίαν ένα αφιλτράριστο news feed, ωστόσο δεν είναι ακόμα ξεκάθαρο αν υπάρχουν κι άλλα στοιχεία που το διαφοροποιούν από την κεντρική περιοχή του Facebook. Οι αλλαγές έχουν ήδη αρχίσει να ενσωματώνονται σταδιακά στους λογαριασμούς και η διαδικασία αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα στο επόμενο διάστημα.epcmag
Σχόλιο του Βεροιώτη: Ο κύριος της φωτογραφίας είναι ο ιδιoκτήτης και ιδρυτής του facebook
Σχόλιο του Βεροιώτη: Ο κύριος της φωτογραφίας είναι ο ιδιoκτήτης και ιδρυτής του facebook




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε τα σχόλια να είναι σύντομα και να χρησιμοποιείτε nickname για τη διευκόλυνση του διαλόγου. Ο «Βεροιώτης» δεν υιοθετεί τις απόψεις των σχολιαστών, οι οποίοι και είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι για αυτές.