ΟΑΕΔ: Ποια δικαιολογητικά χρειάζεστε για να βγάλετε κάρτα ανεργίας

Πέντε βασικά βήματα
Η κάρτα ανεργίας προσδίδει την ιδιότητα του ανέργου σε κάθε άτομο, που βρίσκεται στην αγορά εργασίας και αναζητά την πρόσληψή του σε μία επιχείρηση και γι' αυτόν το λόγο είναι απαραίτητη στους υποψήφιους προς εργασία. Για να την αποκτήσουν χρειάζονται μια σειρά απο δικαιολογητικά. Πιο συγκεκριμένα,
τα δικαιολογητικά που χρειάζονται απαραίτητα για την έκδοση κάρτας ανεργίας στον ΟΑΕΔ είναι τα εξής:

1) Δελτίο ταυτότητας

2) Εκκαθαριστικό εφορίας ή το Ε1 του τρέχοντος έτους:
Εάν δεν κάνεις φορολογική δήλωση τότε να πας στη Εφορία να πάρεις ένα έντυπο Υπεύθυνης Δήλωσης του Ν. 1599/86 στο οποίο θα γράψεις τα στοιχεία σου με δικαιολογία έκδοσης «Για έκδοση κάρτας ανεργίας στον ΟΑΕΔ». Έπειτα θα το δώσεις να στο πρωτοκολλήσουν και θα πας με αυτό το έγγραφο στον ΟΑΕΔ. Επίσης, αν είσαι εξαρτώμενο μέλος (πχ από τους γονείς σου) να κρατάς το τελευταίο εκκαθαριστικό σημείωμα φορολογίας εισοδήματος ή το Ε1 αυτών.

3) Αποδεικτικό διεύθυνσης κατοικίας (πχ λογαριασμός ΟΤΕ, ΔΕΗ, νερό, κινητό τηλέφωνο, κ.τ.λ.) στο όνομά σου (ή του συζύγου- πατέρα- μητέρας, με όποιον συγκατοικείς τέλος πάντων!) ή αντίγραφο συμφωνητικού μίσθωσης κατοικίας, κατατεθειμένου στην αρμόδια Δ.Ο.Υ.

4) Επίσημο έγγραφο από το οποίο θα προκύπτει ο ΑΜΚΑ

5) Απόλυση ή οικειοθελής αποχώρηση από την τελευταία εργασία σου (εφόσον υπάρχει). Καταθέτεις το πρωτότυπο έγγραφο καταγγελίας της Σύμβασης Εργασίας αορίστου χρόνου ή την βεβαίωση του εργοδότη για τη λήξη της Σύμβασης Εργασίας ορισμένου χρόνου

6) Αν είσαι αλλοδαπός, κράτα την άδεια διαμονής ή εργασίας

Ταυτόχρονα, μπορείς να εγγραφείς στα γραφεία του ΟΑΕΔ της περιοχής σου, θα σου δώσουν ένα χαρτί «Απόδοση στοιχείων ταυτοποίησης στη Διαδικτυακή Πύλη». Αυτό γράφει πάνω τους κωδικούς πρόσβασης στη ιστοσελίδα του ΟΑΕΔ. Έτσι, μπορείς να κάνεις την εγγραφή σου στο Πληροφοριακό Σύστημα Ηλεκτρονικών Υπηρεσιών (eServices IIS) του ΟΑΕΔ και να είσαι πιστοποιημένος χρήστης.

Δημοφιλείς αναρτήσεις