Ρόδι: Μάθετε τα οφέλη στην υγεία μας από την κατανάλωση αυτής της υπερτροφής

Της Ξένιας - Μαρίας Παπαναστασίου*
Το ρόδι ανέκαθεν αποτελούσε σύμβολο αφθονίας, ευημερίας και γονιμότητας. Μιας που διανύουμε την περίοδο της παραγωγής του (Σεπτέμβριος-Οκτώβριος) είναι σημαντικό να μάθουμε ποια είναι τα ευεργετικά συστατικά του, τα οποία λαμβάνουμε από την κατανάλωσή του είτε ως φρέσκου φρούτου είτε πίνοντας τον χυμό του.


1. Ρυθμίζει την αρτηριακή πίεση
2. Ανακουφίζει από τα συμπτώματα της οστεοαρθρίτιδας
3. Ενισχύει το ανοσοποιητικό μας σύστημα λόγω της υψηλής περιεκτικότητάς του σε βιταμίνη C
4. Προστατεύει έναντι του σχηματισμού καρκινικών κυττάρων λόγω της υψηλής περιεκτικότητάς του σε αντιοξειδωτικές ουσίες (τανίνες, ανθοκυανίνες, ελλαγικό οξύ)
5. Έχει αντιγηραντικές ιδιότητες
6. Προστατεύει από παθήσεις του δέρματος

7. Καταπολεμεί τα συμπτώματα της αναιμίας (όπως κούραση, ζαλάδα, υπνηλία, πονοκέφαλος)-χρήσιμο για όσους/ες έχουν χαμηλό σίδηρο
8. Βελτιώνει τη μνήμη
9. Ενισχύει την γονιμότητα
10. Ρυθμίζει τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα
11. Bελτιώνει την στοματική υγεία
12. Προστατεύει από την υψηλή χοληστερόλη και την οξείδωση της LDLχοληστερόλης, η οποία ευθύνεται για καρδιαγγειακά νοσήματα

Το ρόδι, εκτός από το χυμό του και τα σπόρια του, μπορείτε να το απολαύσετε και στις σαλάτες σας, το γιαούρτι, στο ρύζι, στο κουσκούς ή να το χρησιμοποιήσετε για να φτιάξετε σάλτσες για το ψητό κρέας.


*Η Ξένια - Μαρία Παπαναστασίου, MSc Διαιτολόγος - Διατροφολόγος, διατηρεί γραφείο στη Βέροια, στην οδό Εληάς 2 στο 2ο όροφο. 
Τηλέφωνο επικοινωνίας: 2331072773

Δημοφιλείς αναρτήσεις