Με πτώση στο τζίρο «έκλεισαν» οι θερινές εκπτώσεις στη Βέροια

Ούτε οι θερινές εκπτώσεις κατάφεραν να δώσουν μια ανάσα στην αγορά της Βέροιας, με το ταμείον να δείχνει... μείον έπειτα από την επίσημη ολοκλήρωσή τους στις 31 Αυγούστου. Σύμφωνα με την καθιερωμένη περιοδική έρευνα για τις θερινές εκπτώσεις που πραγματοποίησε και φέτος το ΙΝΕΜΥ της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ελληνικού
Εμπορίου (ΕΣΕΕ), ο τζίρος κατά τη διάρκεια των εκπτώσεων στην αγορά της Βέροιας παρουσίασε πτώση 1-10%.

Σύμφωνα με την έρευνα, μείωση τζίρου παρουσίασαν οι περισσότερες πόλεις της Ελλάδας, σε κάποιες κινήθηκε στα ίδια επίπεδα με τα περσινά, ενώ η Νάξος ήταν η μόνη αγορά που παρουσίασε άνοδο 11-20%.


Σχετικά με το άνοιγμα των καταστημάτων την Κυριακή, η έρευνα αναφέρει πως τα καταστήματα δεν επέλεξαν να διατηρήσουν τα καταστήματα τους ανοιχτά, εκτός από μεγάλες διεθνικές αλυσίδες οι οποίες μάλιστα φάνηκε περισσότερο να πειραματιστήκαν (δεν άνοιξαν όλες τις Κυριακές και ούτε όλα τα υποκαταστήματα τους).  Ακόμα και στο κέντρο της Αθήνας, η πλειοψηφία των καταστημάτων δεν άνοιξε τις Κυριακές.

Για τα καταστήματα που άνοιξαν την Κυριακή 16 Ιουλίου το 48% των επιχειρηματιών  πιστεύει ότι το άνοιγμα του καταστήματος την Κυριακή δεν επηρέασε τον συνολικό τζίρο της θερινής εκπτωτικής περιόδου, το 38% ότι τον επηρέασε αρνητικά και μόλις το 10% δηλώνει ότι συνέτεινε θετικά.
Η πλειονότητα των επιχειρηματιών που άνοιξαν την Κυριακή 16 Ιουλίου τα καταστήματά τους, έχουν επωμιστεί οι ίδιοι την κάλυψη της ανάγκης απασχόλησης προσωπικού, ενώ το 16% έχει επεκτείνει το ωράριο των υπαλλήλων που απασχολεί.
Τέσσερις στους πέντε επιχειρηματίες δηλώνουν ότι το άνοιγμα του καταστήματός του τις Κυριακές επιβαρύνει το λειτουργικό κόστος της επιχείρησης, το 22% δηλώνει ότι τους έχει επιβαρύνει πάρα πολύ και πολύ και το 48% λίγο.
Όσον αφορά την επισκεψιμότητα του καταστήματος και αν αυτή έχει αυξηθεί από το γεγονός ότι παραμένουν ανοιχτά τα καταστήματα τις Κυριακές, το 58% δηλώνει ότι δεν υπάρχει καμία βελτίωση. Το 29% απαντάει ότι το άνοιγμα τις Κυριακές έχει συμβάλει σε μικρό βαθμό στην αύξηση της επισκεψιμότητας και το 13% ότι έχει συμβάλει πάρα πολύ ή πολύ.

Δημοφιλείς αναρτήσεις