«Αγκάθι» το ηλεκτρονικό εμπόριο για την αγορά της Βέροιας!

ΠΟΛΛΟΙ ΒΕΡΟΙΩΤΕΣ ΨΩΝΙΖΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΑΠΟ ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ
«Κάθε πέρυσι και καλύτερα». Η λαϊκή ρήση ταιριάζει απόλυτα στην περίπτωση της αγοράς στη Βέροια και στα χρήματα που σκοπεύουν να ξοδέψουν οι ντόπιοι καταναλωτές κατά την διάρκειας της εορταστικής περιόδου. Μόλις 56 ημέρες από τα Χριστούγεννα, σύμφωνα με την πρώτη εικόνα
που παίρνουμε από την αγορά της πόλης μας, οι καταναλωτές δείχνουν μια πολύ συντηρητική στάση και εμφανίζονται «φειδωλοί» στις αγορές τους. Την ίδια στιγμή, τα μέτρα που προωθεί η κυβέρνηση και η επερχόμενη «φοροκαταιγίδα», έχουν «τρομάξει» τον καταναλωτικό κοινό, με αποτέλεσμα να είναι διστακτικό απέναντι στην τοπική αγορά. Τα νοικοκυριά της Βέροιας σκοπεύουν να κρατήσουν χαμηλούς τόνους στον καταμερισμό των δώρων. Τα δώρα που αναμένεται να επιλέξουν οι Βεροιώτες τα φετινά Χριστούγεννα είναι ρούχα, παπούτσια, βιβλία, αρώματα και καλλυντικά. Τα βιβλία αποτελούν το πιο πιθανό δώρο για φίλους και συγγενείς, για τα Χριστούγεννα του 2015. Όσον αφορά στον χρόνο που θα κάνουν τις αγορές τους οι καταναλωτές, ελάχιστοι πολίτες της Βέροιας κάνουν τις αγορές των Χριστουγεννιάτικων δώρων τους πριν από τον Δεκέμβριο. Η αγοραστική κίνηση φαίνεται ότι ξεκινά την 1η Δεκεμβρίου, ενώ ένα μεγάλο ποσοστό κάνει τις Χριστουγεννιάτικες αγορές του μέσα στον μήνα. 
«Αγκάθι» το ηλεκτρονικό εμπόριο...
Τόσο στη Βέροια, όσο και στις υπόλοιπες πόλεις της Ελλάδας, αυξάνεται κατακόρυφα ο αριθμός των καταναλωτών που αναζητούν πληροφορίες, ιδέες ή καλύτερες τιμές για τα Χριστουγεννιάτικα δώρα μέσω διαδικτύου. Πέραν των ψηφιακών προϊόντων όπως είναι τα ηλεκτρονικά παιχνίδια, η υψηλή τεχνολογία, η μουσική και οι ταινίες, τα οποία θα αγοραστούν κυρίως μέσω διαδικτύου, τα υπόλοιπα δώρα θα αγοραστούν κυρίως μέσω των καταστημάτων, καθώς η εμπειρία επίσκεψης στα στολισμένα καταστήματα δίνει ιδιαίτερη ικανοποίηση στους καταναλωτές τις γιορτινές μέρες. Οι περισσότεροι καταναλωτές θα ήθελαν οι λιανέμποροι να παρείχαν χαμηλότερες τιμές. Το γεγονός αυτό δεν αποτελεί έκπληξη, καθώς η τιμή είναι ένας από τους κύριους παράγοντες που εξετάζουν οι καταναλωτές, ειδικά σε μια εποχή που χαρακτηρίζεται από τόσες οικονομικές δυσκολίες.