Έρχεται το BBC2 για τηλεοπτικά γυρίσματα στην Ημαθία

ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΒΕΡΟΙΩΤΗ
Τηλεοπτικά γυρίσματα σε Θεσσαλονίκη και Ημαθία προγραμματίζει για 24-31 Ιουλίου, το βρετανικό τηλεοπτικό δίκτυο BBC2, με την υποστήριξη του ΕΟΤ, στο πλαίσιο του στρατηγικής επιλογής του Οργανισμού για την ανάδειξη δημοφιλών, αλλά και λιγότερο γνωστών ελληνικών προορισμών στο εξωτερικό, μέσα από την βιομηχανία του
θεάματος. Ανάλογα filming trips με την υποστήριξη του ΕΟΤ, βρίσκονται σε εξέλιξη σε Αθήνα, Πελοπόννησο και Κρήτη από το Αυστραλιανό τηλεοπτικό ταξιδιωτικό πρόγραμμα «The Travel Bug TV Show» και σε περιοχές της χώρας με υπεραιωνόβια δένδρα ελιάς στην Ελλάδα, από ελληνικό συνεργείο για την DES TV ( web tv με έδρα τη Θεσσαλονίκη).
Όπως δήλωσε ο Γενικός Γραμματέας ΕΟΤ κ Δημήτρης Τρυφωνόπουλος: «τα ταξίδια τηλεοπτικών παραγωγών (filming Trips) διοργανώνονται από τον ΕΟΤ και τα κατά τόπους Γραφεία του, στο πλαίσιο της εθνικής τουριστικής στρατηγικής για την δυναμική προβολή της Ελλάδας στο εξωτερικό». Tα γυρίσματα του BBC2 αφορούν στην παραγωγή της νέας τηλεοπτικής σειράς του διάσημου βρετανού σεφ και τηλεπαρουσιαστή Rick Stein «Rick Stein’s Long Weekends» διάρκειας μίας ώρας, η οποία θα παρουσιάζει την πόλη της Θεσσαλονίκης ως ιδανικό προορισμό τουρισμού πόλεων, καθώς και τόπο γαστρονομικού και πολιτισμικού τουρισμού. Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του «Βεροιώτη», αντίστοιχο ρεπορτάζ θα γίνει στην Ημαθία, αλλά και στη Βέροια ειδικότερα. Οι άλλες ευρωπαϊκές πόλεις που παρουσιάζονται στην σειρά, είναι: Κοπεγχάγη, Παλέρμο, Μπολόνια, Ρέικιαβικ, Βερολίνο, Βιέννη κ.α. Την εκπομπή, παρακολουθούν περί τα έξι εκατομμύρια τηλεθεατές παγκοσμίως. Απευθύνεται σε λάτρεις του φαγητού οι οποίοι αναζητούν ιδέες ολιγοήμερων διακοπών σε ευρωπαϊκές πόλεις. Θα εστιάζει στη γαστρονομική παράδοση της Θεσσαλονίκης και των γειτονικών αυτής περιοχών, όπως η Ημαθία, καθώς και στα ιδιαίτερα πολιτιστικά και ιστορικά μνημεία και αξιοθέατα των εν λόγω περιοχών. Εκτός από τον ΕΟΤ, την δράση υποστηρίζει ο Δήμος Θεσσαλονίκης και ο Οργανισμός Τουριστικής Προβολής και Μάρκετινγκ της πόλης.